Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 23 d. 14:29
CPO LT ir UAB „NFQ Technologies“ kurs inovaciją viešuosiuose pirkimuose – pirmą tokią Europoje
Balandžio 23 d. 11:30
Atnaujinus ugdymo programas – spragos metodinėje medžiagoje ir skaitmeninių mokymosi aplinkų proveržis
Balandžio 23 d. 08:33
Išmanūs namai be streso: kaip technologijos padeda gyventi paprasčiau ir tvariau
Balandžio 22 d. 20:03
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Balandžio 22 d. 17:20
Atostogos svetur: dažna klaida, dėl kurios permokate atsiskaitydami kortele
Balandžio 22 d. 14:44
DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?
Balandžio 22 d. 11:14
Telefonas dingo, bet panikuoti neverta – ekspertas pataria, ką daryti
Balandžio 22 d. 08:12
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
Balandžio 21 d. 16:54
Pažangūs sprendimai Turto banko pastatuose: sutaupyta 182 tūkst. eurų, automatizuotų sistemų sulauks dar daugiau objektų
Balandžio 21 d. 10:40
30–ąjį kartą „LITEXPO“ vyksiančioje parodoje „Balttechnika“ – susitikimas su garsiausiais pasaulio inžinerijos gamintojais
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Ryšio technologijos Dalintis | Spausdinti

„Telia“ prisiminė, kad turi nebeaktyvių klientų, todėl kai kuriuos „apdovanojo“ sąskaitomis

Publikuota: 2018-12-05 09:33
Tematika: Ryšio technologijos
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Vaidas Neverauskas
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt

„15min“ redakciją pasiekė skaitytojos skundas, kuriame skaitytoja aiškina, kad jau nuo 2011 m. nebesinaudoja „Telia“ (tuomet – dar „Omnitel“) paslaugomis, tačiau rugpjūčio mėnesį staiga vėl tapo apmokestinta kliente. „Papildomai nieko daryti nereikia“ – toks ironiškas sakinys „Telia“ svetainėje prie naujai priskirtos paslaugos negali nepriminti skandalingojo plano „Asmeninis“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„15min“ redakciją pasiekė skaitytojos skundas, kuriame skaitytoja aiškina, kad jau nuo 2011 m. nebesinaudoja „Telia“ (tuomet – dar „Omnitel“) paslaugomis, tačiau rugpjūčio mėnesį staiga vėl tapo apmokestinta kliente. „Papildomai nieko daryti nereikia“ – toks ironiškas sakinys „Telia“ svetainėje prie naujai priskirtos paslaugos negali nepriminti skandalingojo plano „Asmeninis“.

„2018 12 01 gavau bendrovės „Telia“ laišką, kuriame nurodyta, kad „mano vardu registruotam abonentui“ už suteiktas paslaugas yra priskaičiuota skola 10,02 eurų, nors šio operatoriaus paslaugomis nebesinaudoju jau nuo 2011 m. sausio 19 dienos“, – rašė nepatenkinta įmonės (ne)klientė.

Po skambučio į „Telia“ klientų aptarnavimo centrą ji sužinojo, kad 2011 metais jos sutartis iš tiesų net nebuvo nutraukta – ji buvo priskirta prie klientų su „nuliniu tarifu“, nes anuomet „Omnitel“ tokiu būdu stengdavosi dirbtinai palaikyti klientų statistinio kiekio stabilumą, kad galėtų jį pademonstruoti akcininkams.

„Telia“ prisiminė, kad turi nebeaktyvių klientų, todėl kai kuriuos „apdovanojo“ sąskaitomis
„Telia“ nuotr.

„Toliau aiškinantis susidariusią situaciją paaiškėjo, kad nuo 2018 08 01 yra automatiškai panaikinami „nulinio tarifo“ planai ir įjungiamas planas „Be įsipareigojimų“, už 5 eurų mėnesinį mokestį, ir dar nurodomas prierašas „Papildomai nieko daryti nereikia“ – juokingai graudu, nes, pasirodo bendrovėje „Telia“ nieko nedarant, ne savo noru, tampi jų vartotoju. Tau nežinant yra sudaromos sutartys, auginamos skolos ir grasinama jų išieškojimu, nors realiai net nesinaudoji jų paslaugomis“, – pyko skaitytoja.

Primename, kad planas „Asmeninis“ buvo sugalvotas 2008–2009 metais, kuomet prasidėjus finansinei krizei „Omnitel“ vadovai sugalvojo būdą užfiksuoti įmonės pajamas: esamiems klientams be jų sutikimo buvo pasiūlyti apie 1,5 karto didesni teikiamų paslaugų kiekiai už vidutinę trijų paskutinių mėnesių sąskaitą. Dėl to kai kuriuos vartotojus, kurie neseniai buvo išvykose į užsienį, nemaloniai nustebino stipriai išaugusios sąskaitos, tapusios didelio visuotinio nepasitenkinimo priežastimi.

Sąskaitas galėjo gauti keli šimtai

Situaciją išaiškino „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis. Jis tvirtino, jog iš tiesų „Papildomai daryti nieko nereikia“: „Nulinio tarifo“ planai buvo pradėti naikinti šią vasarą atnaujinant senuosius planus, tačiau migruojant duomenis iš vienos verslo valdymo sistemos į kitą, dėl žmogiškos klaidos keli šimtai žmonių galėjo gauti interneto plano pasiūlymą, kuris įsigaliojo nuo rugpjūčio 1 dienos.

Šių paslaugų neužsisakiusiems ar kitų operatorių paslaugas pasirinkusiems žmonėms jokie mokesčiai ar juo labiau skolos nėra skaičiuojamos, o per klaidą atnaujinti planai bus galutinai uždaryti. Atsiprašome žmonių, kurie buvo suklaidinti laiško apie negautas įmokas už paslaugas, kurių jie neužsakinėjo. Papildomai į „Telia“ jiems kreiptis nereikia“.

„Esminis dalykas šioje istorijoje yra tai, kad joks žmogus negali būti skolingas jokiai bendrovei, jei jis nesinaudoja jos paslaugomis. Konkrečiu atveju iš „Telia“ gautos sąskaitos už paslaugas, kurių niekas neužsisakinėjo, yra žmogiška bendrovės darbuotojo klaida, dėl kurios labai apgailestaujame ir atsiprašome. Nei šiam buvusiam klientui, nei kitiems žmonėms, kuriems per klaidą „nulinis planas“ buvo pakeistas naujos kartos interneto planu, jokios skolos ar mokesčiai nėra skaičiuojami“, – pridūrė A. Stasiulaitis. O ką reiškia

„Nulinio tarifo“ naikinimas

Įmonės atstovas spaudai tikina, kad mobiliojo interneto planai „Kai reikia“ arba vadinamieji „nuliniai planai“ atsirado 2011 m. ir jie buvo skirti visų pirma žmonėms, kurie nenorėjo turėti jokių įsipareigojimų, tačiau, reikalui esant, galėjo užsisakyti neribotą kiekį mobiliojo interneto duomenų dienai arba tam laikotarpiui, kuriam jie buvo reikalingi.

„Šią vasarą, vykdant verslo transformaciją, jungiant ir atnaujinat „Telia“ IT sistemas buvo pradėta atsisakyti senųjų mobiliojo ryšio planų uždarant nenaudojamus arba juos keičiant naujaisiais. Tarp daugiau kaip trisdešimties senųjų planų, tokių kaip „Mozaika“, „Jubiliejinis 2“, „Senjoras“ ar „Universal“, buvo atsisakyta ir mobiliojo interneto plano „Kai reikia“, – sakė A. Stasiulaitis.

Anot jo, žmonėms, kuriems nebuvo poreikio naudotis planu „Kai reikia“, kurie nepasirinko jų poreikius atitinkančio naujojo „Telia“ plano arba tiems, kurie jau buvo išėję į kitų mobiliojo ryšio operatorių tinklus, šis planas tiesiog buvo atjungtas ir uždarytas. Tačiau dėl verslo sistemų migracijos ir žmogiškos klaidos keliems šimtams žmonių planas „Kai reikia“ buvo atnaujintas naujuoju internetiniu planu, už kurį buvo pradėtos klaidingai skaičiuoti įmokos. A. Stasiulaitis dar kartą pabrėžė, jog jokių mokesčių ar įsiskolinimų žmonėms priskaičiuota nebus, o visos netyčinės klaidos bus ištaisytos.

„Dėl senųjų ir dabarties technologijų naudojimo įpročių neatitinkančių planų uždarymo, skaičiuojame, kad trečiąjį šių metų ketvirtį „Telia“ mobiliojo interneto abonentų skaičius mažės apie 2000. Iš viso „Telia“ mobilųjį interneto planą šiuo metu turi apie 75 tūkst. žmonių“, – pridūrė įmonės atstovas.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama