Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 27 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 26 d. 20:28
Augant eismo spūstims, infrastruktūros pokyčių neužteks: būtina keisti keliavimo įpročius
Lapkričio 26 d. 17:52
Kad 3D spausdintuvai mokyklose nedulkėtų – naujų technologijų mokosi ir mokytojai
Lapkričio 26 d. 14:19
Ar dirbtinio intelekto sistemų kūrėjai atsako už šių sistemų sukeltą žalą?
Lapkričio 26 d. 11:35
Dinamiškas ir universalus: antros kartos „Audi Q5 Sportback“
Lapkričio 26 d. 08:35
„Sony“ pristato antros kartos „Alpha 1 II“ pilno kadro fotoaparatą
Lapkričio 25 d. 20:25
Elektrinis sunkvežimis „Renault Trucks E-Tech T“ viena įkrova nuvažiuos 600 km
Lapkričio 25 d. 17:22
„Sony“ pristato pirmąjį „G Master“ standartinį priartinantį objektyvą su pastovia F2 diafragma
Lapkričio 25 d. 14:49
Apsaugokite savo namus: gyventojų klaidos, kurios traukia vagis, ir ekspertų sprendimai
Lapkričio 25 d. 11:20
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Lapkričio 25 d. 08:34
Kaip ištrinti fono paveikslėlį „iPhone“
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Ryšio technologijos Dalintis | Spausdinti

4 mitai apie baterijų įkrovimą, kuriais greičiausiai tikite

Publikuota: 2018-11-16 15:11
Tematika: Ryšio technologijos
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Nors telefono įkrovimas tapo kasdieniu procesu kaip dantų valymas, jis vis dar tebėra apipintas įvairiausiais mitais. Tenka pripažinti, kad kartais žmonės vis dar paiso įvairių klaidingų įsitikinimų, kurie tinkami nebent senos kartos technologijoms.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Nors telefono įkrovimas tapo kasdieniu procesu kaip dantų valymas, jis vis dar tebėra apipintas įvairiausiais mitais. Tenka pripažinti, kad kartais žmonės vis dar paiso įvairių klaidingų įsitikinimų, kurie tinkami nebent senos kartos technologijoms.

Kaip teigia „Huawei“ Baltijos šalių vartotojų verslo grupės vadovas Yanfei, šiuolaikinių ličio jonų baterijų era didžiąją dalį šių mitų jau seniai sugriovė, bet dalies žmonių galvose tai vis dar išliko kaip neginčijama tiesa. Ta proga Yanfei dalijasi pačiais gajausiais mitais apie telefono baterijas bei jų įkrovimą, kurie leis pažvelgti į minėtą procesą kitomis akimis.

4 mitai apie baterijų įkrovimą, kuriais greičiausiai tikite

1 mitas. Palikai krauti per naktį – lauk nelaimės

Yanfei teigimu, vienas populiariausių šių dienų mitų apie telefono bateriją yra jos įkrovimas per naktį. Anot eksperto, daugybė žmonių visame pasaulyje savo įrenginius įkrauna būtent palikdami prijungtus prie laido tamsiuoju paros metu. Remiantis viešumoje sklandančiomis istorijomis, visi šie žmonės smarkiai rizikuoja ne tik baterijos efektyvumu, bet ir savo gyvybe.

„Dalis tiesos tame yra. Jeigu per naktį krauti paliktą telefoną jūs padėsite po pagalve ar kažkuo uždengsite, telefonas iš tiesų gali pradėti kaisti, ar net užsidegti. Taip pat telefonas gali užsidegti dėl abejotinos kilmės įkroviklio ar pažeisto laido, tačiau šiuo atveju nelaimė dėl minėtų priežasčių gali nutikti kalbant apie bet kurį elektronikos prietaisą“, – pasakoja Yanfei.

Anot eksperto, normaliomis sąlygomis telefonai iš tiesų yra saugūs palikti krauti per naktį ir nekelia jokio pavojaus. Negana to, kaip kalba kompanijos atstovas, šiuolaikinės ličio jonų baterijos ir įkrovimo sistema sukurtos taip, kad ilgas įkrovimas nedarytų didesnės įtakos efektyvumui.

„Tikrai nereikia bijoti, kad per naktį palikta krauti baterija bus perpildyta, suges ar sukels gaisrą. Vos tik baterija pasieks 100 proc., jos įkrovimą sustabdys mikroschemos valdoma kontrolės sistema. Tiesa, šiuo atveju egzistuoja ir kita medalio pusė. Jei jūsų telefone bus paliktas „Wi-Fi“ ar kitos aktyvios programėlės, tai gali minimaliai iškrauti bateriją, kurią teks vėl įkrauti. Tokie trumpi įkrovimo ciklai gali sutrumpinti baterijos tarnavimo laiką ilguoju laikotarpiu“, – perspėja Yanfei.

2 mitas. Krauti tik visiškai tuščią bateriją

Dar vienas išties gajus mitas yra susijęs su aplinkybėmis, kada galima įrenginį prijungti prie įkroviklio. Pasak kompanijos atstovo, vis dar nemažai žmonių galvoja, kad bateriją galima įkrauti tik tuomet, kai ji visiškai išsikrovė.

„Žmonės klaidingai galvoja, kad šiuolaikines ličio jonų baterijas būtina iškrauti iki „mirties taško“. Tiesą sakant, visiškas jos iškrovimas net yra gerokai kenksmingesnis ir daug sparčiau trumpina jos veikimo laiką“, – kalba Yanfei.

Jo teigimu, visiškai iškraunamos baterijos laikui bėgant mažina savo talpą ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl kai kurie akumuliatoriai „miršta“, nors telefonas dar rodo keliolika ar keliasdešimt likusių procentų. Galbūt pasirodys keista ir tai, kad kai kurie ekspertai nerekomenduoja krauti baterijos iki 100 proc., kadangi pasiekus šią ribą jos viduje gali pradėti vykti cheminės reakcijos, kurios kenkia elektrolitų savybėms ir trumpina baterijos veikimą.

„Šiuo atveju kraštutinumai iš tiesų nėra pernelyg gerai. Kad baterija tarnautų ilgai, rekomenduojama jos įkrovimo lygį nuolat palaikyti tarp 30-80 proc. Toks santykinai nedidelis įkrovimo intervalas turėtų ilgainiui užtikrinti gerąsias elektrolitų savybes“, – pasakoja Yanfei.

3 mitas. Krovimo metu nelieskite telefono

Trečias klaidingas įsitikinimas yra susijęs su įrenginio naudojimu įkrovimo metu. Pasak eksperto, kartais yra vis dar klaidingai galvojama, kad negalima naudotis įrenginiu, kai šis yra kraunamas, nes tai gali turėti liūdnų pasekmių.

„Tiesą sakant, dar neteko girdėti kažkokių realių istorijų, kai nutiko kažkas blogo žmogui, besinaudojusiam įkraunamu telefonu. Nors šiokia tokia reali rizika iš tiesų egzistuoja, bet šansas įvykti nelaimei yra itin mažas“, – tikina Yanfei.

Anot bendrovės atstovo, naudojimasis įrenginiu, kai šis yra kraunamas, iš tiesų gali padidinti temperatūrą ir telefonas įkais šiek tiek labiau nei įprastai. Dėl šios priežasties išmanusis pagalbininkas tam tikrais atvejais gali ir perkaisti.

„Visgi šiuo atveju perkaitimo galimybė išauga tuomet, jeigu jūs labai stipriai apsunkinsite telefono darbą, pavyzdžiui, žaisite žaidimus. Jei užsiimsite įprasta veikla, tarkime, naršysite internete, perkaitimo tikimybė išliks tikrai labai maža. Šiuo atveju problemų bus nebent todėl, kad naudojantis įrenginiu jo įkrovimo laikas gali trukti šiek tiek ilgiau nei įprastai“, – pasakoja Yanfei.

4 mitas. Vėsesnė baterija įsikraus greičiau

Dar vienas senas, bet išties gajus mitas yra susijęs su baterijos įkrovimo sparta. Kaip teigia Yanfei, internete galima rasti įvairių publikacijų su pasvarstymais, kad vėsesnė baterija įkraunama greičiau. Todėl neva siūloma prieš įkrovimą telefoną įdėti ir kurį laiką palaikyti šaldytuve.

„Šiuo atveju galima pasakyti tik vieną dalyką – bet kokie ryškesni temperatūrų nuokrypiai baterijai yra ypač kenksmingi. Tiek didesnis šaltis, tiek karštis neigiamai veikia bateriją ir mažina jos talpą. Dėl šios priežasties derėtų atminti, kad ličio jonų baterijos optimali veikimo temperatūra svyruoja tarp 10–25 laipsnių pagal Celsijų“, – kalba ekspertas.

Anot jo, tam, kad įrenginys įsikrautų greičiau, tiesiog derėtų rinktis įrenginius, palaikančius sparčiojo įkrovimo funkciją. Tai garantuos, kad baterija bus užpildyta energija saugiu metodu per ganėtinai trumpą laiko tarpą.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama