Išmanius sprendimus kurianti bendrovė „Bitė Lietuva“ praėjusiais metais išlaikė spartų augimą – nepaisant aštrios konkurencijos rinkoje augo visi pagrindiniai bendrovės finansiniai rodikliai bei klientų skaičius. Įmonės klientai pernai pradėjo naudotis ženkliai didesniu bendrovės sukurtų paslaugų ir sprendimų skaičiumi. Bendrovė pernai taip pat paspartino investicijas į ryšio tinklą bei klientų aptarnavimo salonus.
2017 metus „Bitė“ užbaigė turėdama 1,09 mln. klientų – jų skaičius per metus ūgtelėjo 3 procentais. Praėjusiais metais „Bitė“ aktyviai investavo: investicijos į 4G tinklą siekė 15 mln. eurų, o į salonų atnaujinimą – beveik 1 mln. eurų. Šiemet bendrovė tempo nemažins – planuojamos tokios pačios investicijos į tinklo modernizavimą ir jo paruošimą išmaniems sprendimams.
„Praėjusius metus užbaigėme sėkmingai. RRT trečiojo ketvirčio duomenimis buvome sparčiausiai augantis operatorius Lietuvoje pagal klientų skaičiaus ir pajamų iš paslaugų augimą. Paskutinį ketvirtį išlaikėme tempą ir metus baigėme su dviženkliu metinių pajamų iš paslaugų bei EBITDA augimu. 2017 metais daug dėmesio skyrėme tam, kad mūsų esamiems klientams pasiūlytume daugiau vertės ir naudingų paslaugų. Tai atsispindi ir mūsų rezultatuose – pernai klientai kur kas aktyviau rinkosi papildomas išmanias paslaugas: apsaugą nuo virusų, neribotus duomenis įvairioms programėlėms, išmaniąją stebėjimo paslaugą su „Arlo“ ir daugelį kitų. Šiemet sieksime, kad visi mūsų klientai savo gyvenimus palengvintų pasirinkę bent po vieną papildomą mūsų sukurtą paslaugą“, – sako Pranas Kuisys, bendrovės „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.
Praėjusių metų pabaigoje jau 63 proc. „Bitės“ klientų, turinčių mėnesinius planus, buvo pasirinkę bent vieną papildomą išmanią paslaugą, prieš metus tokių klientų buvo tik 22 procentai. Per metus labiausiai išpopuliarėjo paslauga „Interneto apsauga“, kuria pradėjo naudotis 4 kartus daugiau klientų, beveik tris kartus augo ir ekranų draudimo klientų skaičius.
Klientų norą būti išmanesniais atspindi ir įrenginių pardavimų statistika. Pernai išmanių telefonų „Bitė“ pardavė 13 proc. daugiau, o jų bendra vertė išaugo beveik trečdaliu. Vidutinę kainą didino išaugęs susidomėjimas flagmanais: „Apple iPhone X“, „Samsung Galaxy S8/S8+“, „Huawei P10+“. Per metus labiausiai populiarėjo „iPhone“, jų buvo parduota dviem trečdaliais daugiau, išmaniųjų telefonų „Huawei“ parduota beveik tris kartus daugiau.
Po naują 4G stotį kasdien
Pernai „Bitė“ Lietuvoje į 4G tinklo atnaujinimą investavo maždaug 15 mln. eurų. „Tai lėmė, jog bendrovės specialistai pernai beveik kasdien įjungdavo po naują ar atnaujintą 4G ryšio stotį. Pavasarį „Bitės“ 4G tinklas dengs 99 proc. Lietuvos teritorijos ir bus pilnai paruoštas augantiems klientų poreikiams bei spartesnio interneto reikalaujantiems išmaniems sprendimams“, – pastebi P. Kuisys.
Pasak jo, daugeliui klientų mobilusis internetas namuose bei biuruose jau tapo lygiaverte alternatyva fiksuotam interneto ryšiui. Bendrovės klientų, naudojančių 4G internetą su modemu ar maršrutizatoriumi, skaičius per metus augo 25 proc. ir jie sunaudojo daugiau nei 50 proc. daugiau duomenų.
Išmaniems sprendimams – atnaujintas salonų tinklas
„Bitė“ praėjusiais metais atnaujino daugelį pagrindinių salonų Lietuvoje – investicijos į juos siekė 1 mln. eurų. „Pastebime, jog klientams svarbu pamatyti ir išbandyti išmanius sprendimus gyvai. Todėl prekybos, klientų aptarnavimo ir konsultavimo neperkeliame į internetą, o priešingai – aktyviai atnaujinome savo fizinį prekybos tinklą. Pernai mūsų salonai tapo didesni – bendras jų plotas augo trečdaliu. Be to, atnaujinome jų dizainą ir klientams siūlome rinktis bei vietoje išbandyti iš kelių šimtų skirtingų prekių pavadinimų.“
Kartu su salonais buvo atnaujinta ir „Bitės išmaniųjų mokykla“. Jos ekspertus pakeitė „Profai“, kurie nuo šiol pagrindiniuose salonuose visų operatorių klientams nemokamai padeda išspręsti ne tik su išmaniais telefonais, bet ir su visais išmaniais įrenginiais susijusius klausimus. Pavyzdžiui, vien į specialią duomenų perkėlimo įrangą, kuri „Profams“ leidžia itin greitai perkelti asmeninius duomenis iš skirtingų įrenginių, „Bitė“ pernai investavo beveik 70 tūkst. eurų.
Praėję metai – naudingo išmanumo metai
„2017 metai mūsų klientams atnešė ženkliai daugiau kasdieniame gyvenime naudingo išmanumo. Aktyviai išpopuliarinome išmaniąją navigaciją „Waze“, kuri ne tik sutaupo laiko mūsų vairuotojams, bet ir padeda miesto tarnyboms gerinti eismo sąlygas. Suteikėme kur kas patrauklesnes sąlygas naršyti ir bendrauti keliaujant užsienio šalyse. Pirmieji padėjome savo klientams išbandyti 4,5G ryšio technologiją, o mūsų tinklas bus naudojamas internetui lėktuvuose, skrendančiuose virš Baltijos šalių. Taip pat aktyviai prisidedame prie jaunosios kartos išmanizacijos – tapome pagrindiniu „Kompiuteriukai vaikams“ iniciatyvos partneriu ir visoje Lietuvoje daliname mikrokompiuteriukus šalies penktokams“, – sako P. Kuisys.
Pasak jo, 2018 metais ši tendencija tęsis ir toliau: „Klientams jau ruošiame ne vieną naudingą išmanų sprendimą, panašų į rudenį pristatytą išmaniąją stebėjimo paslaugą su „Arlo“. Šiemet taip pat turėsime daugiau išmanių naujienų verslo klientams bei toliau dėsime visas pastangas, kad mūsų klientai atrastų ir pajustų išmanių sprendimų naudą savo gyvenime.“