Nepriklausomos apklausų tarnybos „EPSI Baltic“ atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvoje privatūs klientai iš didžiųjų mobiliojo ryšio operatorių palankiausiai vertina „Bitės“ abonentines paslaugas. Išankstinio mokėjimo paslaugų segmente pirmauja „Pildyk“.
„Mobiliojo ryšio operatorių privatūs klientai Lietuvoje ir Latvijoje jau ketvirtus metus palankiausiai vertina „Bitę“. Tai rodo, kad esame teisingame kelyje akcentuodami išskirtinį dėmesį klientams, tereikia toliau žengti į priekį ir tobulėti, kad galėtume pasiekti dar didesnį klientų pasitenkinimą“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Privačių klientų pasitenkinimas ryšio operatorių paslaugomis (EPSI Baltic iliustr.)
„EPSI Baltic“ tyrimas patvirtino Lietuvoje mūsų atliekamų tyrimų duomenis – klientai yra patenkinti „Tele2“ paslaugomis. „Tele2“ vertinimu, renkantis paslaugas klientams svarbiausi veiksniai yra jų maža kaina ir gera kokybė, atitinkanti poreikius. Pastaraisiais metais daug investavome į tinklo plėtrą, todėl skirtingų operatorių ryšio kokybė iš esmės nesiskiria ir lemiamu veiksniu tampa maža paslaugų kaina“, – tikino „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.
Visų Lietuvoje veikiančių privatiems vartotojams skirtų mobiliojo ryšio paslaugų vertinimas, lyginant su praėjusiais metais, išaugo arba liko tame pačiame lygyje. Pagal „EPSI Baltic“ tyrimo duomenis, Lietuvoje „Bitė“ surinko 80,9 balus iš šimto, antroje vietoje „Tele2“ su 79,7 balais, o trečioje vietoje liko „Omnitel“ su 74,1 balo. Visos rinkos vertinimo vidurkis išaugo nuo 77,3 iki 78,4 balų iš šimto.
Palankumo išankstinio mokėjimo paslaugoms „Labas“, „Ežys“ ir „Pildyk“ rodikliai atitinkamai siekia 78,9, 78,8 ir 82,4 balus iš šimto. Pasitenkinimas „Pildyk“ augo labiausiai – net keturiais balais.
Verslo klientų nuomonė apie „Bitės“ ir „Omnitel“ paslaugas Lietuvoje šiemet nepakito – jos atitinkamai buvo įvertintos 77,0 ir 72,6 balais iš šimto. Tuo tarpu „Tele2“ verslo klientų vertinimas padidėjo 2,8 punktais ir siekė 78,4 balus, rašoma pranešime spaudai.
Verslo klientų pasitenkinimas ryšio operatorių paslaugomis (EPSI Baltic iliustr.)
Tyrimo metu „EPSI Baltic“ apklausė 4500 privačių ir verslo klientų trijose Baltijos šalyse. Kiekvienas respondentas įvertino konkretų mobiliojo ryšio operatorių, kurio paslaugomis naudojasi dažniausiai.