Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Ryšio technologijos Dalintis | Spausdinti

Vartotojų „neprisirišanti“ „Bitė“ to paties tikisi ir iš kitų operatorių

Publikuota: 2012-09-21 09:04
Tematika: Ryšio technologijos
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ kreipėsi į valstybės institucijas ir į kitus mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje ragindama atsisakyti sutarčių su baudomis vartotojams, kurie pageidauja pasirinkimo laisvės, rašoma bendrovės pranešime spaudai. Tiesa, kiti ryšio operatoriai tvirtina, kad galimybę rinktis – įsipareigoti ar ne – palieka klientams, o netesybų mokesčio naujiems klientams netaiko.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vartotojų „neprisirišanti“ „Bitė“ to paties tikisi ir iš kitų operatoriųTelekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ kreipėsi į valstybės institucijas ir į kitus mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje ragindama atsisakyti sutarčių su baudomis vartotojams, kurie pageidauja pasirinkimo laisvės, rašoma bendrovės pranešime spaudai. Tiesa, kiti ryšio operatoriai tvirtina, kad galimybę rinktis – įsipareigoti ar ne – palieka klientams, o netesybų mokesčio naujiems klientams netaiko.

„Manome, kad mobiliojo ryšio operatoriai turėtų suteikti vartotojams laisvę rinktis pageidaujamas paslaugas be grasinimų baudomis. Taip vadinamos „netesybos“ prieštarauja įstatymams, tai mes norime priminti reguliavimo institucijoms ir paraginti kitus operatorius laikytis teisės aktų. „Bitėje“ klientais rūpinamės geriau, jie su mumis yra ne dėl to, kad yra priversti, o dėl to, kad patys to nori. Tokį požiūrį mes laikome standartu ir manome, kad visa telekomunikacijų rinka turėtų juo sekti“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

„Bitės“ vadovo teigimu, sutartys su ilgalaikiais įsipareigojimais ir baudomis yra naudingos tik jas taikantiems operatoriams, kurie riboja vartotojų pasirinkimo laisvę. „Tokias sutartis operatoriai naudoja norėdami pritraukti naujus vartotojus ir mažai dėmesio skiria esamiems klientams. Toks verslo modelis nėra sąžiningas vartotojų atžvilgiu ir riboja konkurenciją. Todėl mes manome, kad jis turi keistis“, – sakė Chrisas Robbinsas.

Pavyzdžiui, pagal Ryšių reguliavimo tarnybos duomenis, Lietuvos rinkoje per du metus pokalbių minutės kaina mažėja apie 40 procentų. Dėl to klientai, turintys ilgalaikius įsipareigojimus vienam operatoriui, negali pasinaudoti naujomis kainomis ar geresniais mokėjimo planais, o per metus tokių klientų permoka bendrai gali siekti iki 42 mln. litų.

„Bitė“ raginimą atsisakyti ilgalaikių klientų įsipareigojimų, terminuotų sutarčių ir užtikrinti vartotojų teises pateikė Konkurencijos Tarybai, Ryšių reguliavimo tarnybai, Vartotojų teisių apsaugos tarnybai, „Omnitel“, „Tele2“ ir kitiems rinkos dalyviams. „Bitės“ mokėjimo planus privatūs vartotojai be ilgalaikių įsipareigojimų gali užsakyti jau nuo 2010 metų. Nuo pernai metų bendrovė taip pat pirmoji Lietuvoje atskyrė paslaugų teikimo susitarimus privatiems klientams nuo įrangos įsigijimo išsimokėtinai, o nuo šių metų vidurio panaikino ir netesybų sąlygas.

Pasak „Bitės“ atstovo, daugelio Europos valstybių telekomunikacijų rinkos reguliuotojai netesybas vertina kaip didelę kliūtį klientų migracijai ir galimybei laisvai pasirinkti paslaugų tiekėją. Kai kurios valstybės, pavyzdžiui, Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Izraelis, taip pat jau uždraudė ir riboja sankcijas dėl netesybų taikymo.

„Omnitel“ neįsipareigoti siūlo jau beveik metus

Ryšio operatorius „Omnitel“ praėjusių metų lapkritį taip pat pristatė naujus mokėjimo planus, kuriuose telekomunikacijų paslaugų mokesčiai atskirti nuo telefonų mokesčių. Per dešimt mėnesių naujuosius paslaugų mokėjimo planus, kurie yra be ilgalaikių įsipareigojimų, rinkosi 95 proc. naujų bei sutartis su „Omnitel“ pratęsiančių vartotojų.

„Sprendimas atskirti telekomunikacijų paslaugų mokesčius nuo telefonų mokesčių buvo priimtas atsižvelgiant tiek į mūsų vartotojų atsiliepimus, tiek į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos įžvalgas ir patarimus. Pastebėjome, kad, vartotojams aiškiai matant, kokius mokesčius jie moka už įrangą, o kokius už paslaugas, auga jų pasitikėjimas“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Nuo 2011 metų lapkričio naujai sudaromos ar pratęsiamos „Omnitel“ vartotojų telekomunikacijų paslaugų sutartys yra be ilgalaikių įsipareigojimų paslaugoms, jas nutraukiant, netaikomos netesybos už paslaugas. Vartotojui įsigijus telefoną ir norint nutraukti sutartį anksčiau, siekiama susigražinti tik tas sąnaudas, kurios susijusios su suteikta įranga.

Kritikos „Bitei“ pažėrė ir „Tele2“

Reaguodamas į „Bitės“ raginimą atskirti paslaugas ir telefonų įsigijimą, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas pareiškė: „Tele2“ visuomet pasisakė už vartotojų teisę gauti mažas kainas. Suprantame norą užsidirbti daugiau atskiriant paslaugas ir parduodant jas brangiau, bet vartotojams nepalankių pasiūlymų nepalaikysime.

Siūlydami telefono aparatus drauge su mokėjimo planais galime užtikrinti savo klientams geresnes kainas ir labiau prieinamus išmaniuosius telefonus. Suprantame, kad į mūsų siūlomas kainas priversti lygiuotis ir kiti rinkos dalyviai; taip „Tele2“ padeda sumažinti sąskaitas visiems mobiliojo ryšio vartotojams šalyje.

Įgyvendinus „Bitės“ siūlymą atskirti paslaugų teikimo ir aparatų įsigijimo sutartis sumažės vartotojų pasirinkimo laisvė. Rinkoje galioja paprasta taisyklė: kuo mažesnė galimybė rinktis – tuo aukštesnės kainos. „Tele2“ visuomet akcentavo vartotojų pasirinkimo teisę ir neketina jos riboti.

Galiausiai – „Bitės“ pasiūlymas gerokai pavėluotas. Galimybę sudaryti sutartis be įsipareigojimų pasiūlėme dar 2008-aisiais, o netesybų operatoriai netaiko iš viso, mat tai prieštarauja Lietuvos įstatymams“.

A. Baranauskas taip pat priminė, kad „Bitė“ iš klientų, įsigijusių telefoną išsimokėtinai ir kartu pasirašiusių paslaugų teikimo sutartį, sutarties nutraukimo atveju taip pat reikalauja susimokėti nesumokėtą sumą už telefoną.


Delfi.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama