Vienas iš keturių didžiausių mobiliųjų žaidimų gamintojų, kompanija „Gameloft“ pranešė naudosianti „Epic Games“ kompanijos sukurtą „Unreal Engine 3“ vaizdo grafikos variklį keturiuose naujuose žaidimuose – tai gali tapti dar vienu dideliu mobiliųjų žaidimų rinkos šuoliu.
„Infinity Blade“ žaidimo eiga „iPhone 4“ telefone
Iki šiol „Unreal Engine“ technologija buvo naudoti tik keliuose žaidimuose. Populiariausias jų gruodžio 9 dieną pristatytas kompanijos „Chair Entertainment“ gaminys „Infinty Blade“. Šis produktas tapo greičiausiai parduodamu visų laikų „iPhone“ žaidimu ir gerokai kilstelėjo žaidimų išvaizdos kartelę „iOS“ prietaisams.
„Infinity Blade“ produktas IGN.com žaidimų portalo apžvalgininkų buvo įvertintas 9 balais iš dešimties, bei paspartino pirmojo itin išvaizdaus „Android“ žaidimo su „Unreal Engine“ technologija pasirodymą.
Visgi, gerai žinoma „Gameloft“ kompanija su šia technologija dar nėra pristačiusi nei vieno žaidimo. Kompanija jau kuria itin grafiškai pažengusius žaidimus, kaip „Sacred Odyssey: Rise of Ayden“ ir „Dungeon Hunter 2“, tačiau jie neprilygsta „Unreal“ žaidimams.
Teigiama, jog pirmieji du kompanijos „Unreal Engine 3“ žaidimai pasirodys dar šiemet, kiti du – 2012 metais. Daugiau informacijos apie naujus žaidimus nėra. Tai galėtų būti bet kas: šaudyklė, lenktynės, strateginis žaidimas telefone. Aišku tik viena, tai bus itin dailus žaidimai mažai kuo nusileidžiantys konsolėms.
Mobilieji žaidimai vejasi vietoje stovinčias konsoles
Šiuo metu rinkoje karaliauja du žaidimų konsolių gamintojai: „Microsoft“ ir „Sony“. Kompanijos pardavinėja gerai žinomas „Xbox 360“, bei „Playstation 3“ konsoles. Pirmoji jų, „Xbox“, buvo išleista 2005 metais. „Playstation 3“ pasirodė 2006 metais. Įdomu tai, jog šie du galingi žaidimų įrankiai, kaip ir „iPhone“ išmanieji, taip pat groja naujausius žaidimus sukurtus „Unreal Engine 3“ žaidimus. Be to, konsolės rinkoje nekeičiamos jau ilgiau nei 5 metus.
„Batman: Arkham Asylum“ žaidimas „PlayStation 3“ konsolėms naudoja tą pačią „Unreal Engine 3“ technologiją
Tiesa, su „Xbox“ visi žaidimai veikia naudodami „DirectX 9“ vaizdo apdorojimo sistemą. Telefonuose, bei „PlayStation 3“ naudojama „OpenGL“, todėl „Unreal Engine“ naujuosius žaidimus iš dalies galima netgi tapatinti su „PlayStation“.
Žinoma, tiek „Xbox“, tiek „Sony“ konsolė yra gerokai pranašesnės techniškai. Abi konsolės naudoja 3,2 GHz spartos procesorius. Sparčiausias „iPhone 4“ geba duomenis apdoroti palyginti maža 1 GHz sparta. Taip pat, konsolės turi kur kas galingesnes grafines plokštes, todėl lygint jų ir telefonų žaidimus išvaizdą lygiagrečiai vargu ar galima. Verčiau palyginti žaidimų kūrėjams siūlomą programų kūrimo lankstumą.
Mobiliųjų žaidimų rinka auga be atodairos
2009 metais iš mobiliųjų žaidimų buvo uždirba 6 milijardai JAV dolerių. Tyrimų agentūra „Juniper Research“ teigia, jog 2015 metais, kuomet pirkiniai žaidimuose taps populiaresni negu tiesiogiai perkami mobilieji žaidimai, pelnas iš mobiliųjų žaidimų pasieks 11 milijardų dolerių.
Tai puikus atsakymas, kodėl pranašesni išmanieji. Jie yra palankiausia žaidimų inovacijų terpė. Tą įrodančių pavyzdžių jau nebe vienas.
Visų pirma, liečiami ekranai pakeitė žaidimų valdymo būdą. Dabar vis daugiau nešiojamų konsolių gamintojų, pavyzdžiui „Sony“, patys renkasi liečiamus ekranus žaidimų valdymui. Jų pristatyta naujos kartos PSP konsolė turi ne tik lietumui jautrų ekraną, bet taip pat lietimui jautrų modelio galą.
Vienas populiariausių prisilietimu valdomų žaidimų „Angry Birds“ yra kitas mobiliųjų galio pavyzdys. Šis žaidimas buvo atsiųstas jau daugiau nei 100 milijonų kartų. Paprastas kaip penkių centų moneta, tačiau savo valdymo unikalumu papirkęs milijonas. Ne ką šviesesnė mobiliųjų žaidimų ateitis. Dabar jie prie dar vienos inovacijos slenksčio – 3D vaizdo telefone.
Šiuo metu trimačiai žaidimai sunkiai skinasi kelią į žaidėjų širdis dėl brangių trimačio vaizdo monitorių, televizorių, bei būtinybės naudoti akinius. Naujausiems stereoskopinio vaizdo išmaniesiems tokios bėdos neturi, jie nenaudoja akinių.