Pasak „Fortune Business Insights“ atlikto tyrimo, skaičiuojama, kad iki 2027 m. pasaulinė dirbtinio intelekto (DI) rinkos vertė pasieks 267 mlrd. Tai tik įrodo, kaip greitai auga DI svarba ir galimybės, ir kaip svarbu kuo greičiau įgyti reikiamus įgūdžius, kurie leis prisitaikyti nuolat kintančioje darbo rinkoje, AI „Lithuania Hackathon“ pranešime žiniasklaidai teigia „Linkedist“ Projektų vadovė ir tekstų kūrėja Raimonda Kriaučiūnaitė.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Sparčiai tobulėjančios DI technologijos padeda automatizuoti procesus ir sumažina ar net pašalina kai kurių darbų poreikį.
Anot Pasaulio ekonomikos forumo atlikto tyrimo, iki 2025 m. dėl dirbtinio intelekto tobulėjimo ir galimybių bus panaikinta 85 milijonai darbo vietų. Vis dėlto, skaičiuojama, kad dėl naujųjų technologijų augimo bus sukurta 97 milijonai darbo vietų, tad iki 2025-ųjų pasaulyje atsiras per 12 milijonų naujų darbo vietų.
Anot R. Kriaučiūnaitės, rinkai keičiantis svarbu suprasti, kokių pokyčių galime tikėtis skirtingose srityse ir kokių naujų įgūdžių reikės įgyti, norint išsaugoti konkurencingumą.
Duomenų analizė
DI gali padėti greičiau ir efektyviau apdoroti didelius duomenų kiekius, juos išanalizuoti, taip pat išgauti informaciją iš netekstinių duomenų šaltinių. Išmokę naudotis DI algoritmais, duomenų specialistai gebės dar greičiau ir efektyviau apdoroti duomenis.
Inžinerija ir gamyba
DI galimybės gali paspartinti gamybos procesus ir pašalinti kai kurių specialistų poreikį. Todėl, dirbantiems šioje srityje, svarbu kuo anksčiau pradėti domėtis naujausiomis technologijomis ir taikyti jas kasdienėse užduotyse.
Finansai
Taikydamos DI technologijas, įvairios finansų institucijos gali kur kas greičiau atlikti rizikos vertinimą, sprendimų priėmimą bei portfelio valdymą.
Medicina
Sėkmingai pritaikius naująsias technologijas, galima efektyviau analizuoti pacientų duomenis, nustatyti ligas, prognozuoti ligų eigą ir nustatyti geriausius gydymo būdus.
Pardavimai
DI gali padėti atpažinti geriausius pardavimo metodus, padidinti pardavimų prognozavimo tikslumą, optimizuoti produktų pasirinkimą ir valdyti klientų ryšius.
Rinkodara
Rinkodaros specialistai, išmokę pritaikyti geriausias DI praktikas, greičiau kurs ir optimizuos reklamines kampanijas, atliks segmentavimą, nustatys tikslinę auditoriją bei dar tiksliau įvertins reklamos poveikį.