Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 26 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 25 d. 11:23
Tyrimas atskleidė, kad dėl DI autoriai gali netekti beveik ketvirtadalio pajamų
Gruodžio 24 d. 11:13
Kaip šventiniu laikotarpiu apsipirkti saugiau?
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?

Publikuota: 2022-08-25 12:32
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Mėgėjams
Autorius: Simonas Bielskis
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Metavisatos sąvoka iki šiol nėra vienaprasmiškai apibrėžta, tačiau plačiausiai šis reiškinys yra suvokiamas kaip pats naujausias naudojimosi internetu etapas. Šios technologijos sprendimai pasiūlo vientisą ir įtraukiančią patirtį, kurioje ne tik naršome, bet ir gyvename ar dalyvaujame bendrai vykstančiose veiklose.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Metavisatos sąvoka iki šiol nėra vienaprasmiškai apibrėžta, tačiau plačiausiai šis reiškinys yra suvokiamas kaip pats naujausias naudojimosi internetu etapas. Šios technologijos sprendimai pasiūlo vientisą ir įtraukiančią patirtį, kurioje ne tik naršome, bet ir gyvename ar dalyvaujame bendrai vykstančiose veiklose. Nesiimant metavisatos idealizuoti, būtina suvokti, jog gyvename reikšmingiausių prekybos srities pokyčių laikotarpiu, savo svarba prilygstančiu pirmųjų internetinių parduotuvių sukūrimui.

Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Tikimasi , kad iki 2026-ųjų metų ketvirtadalis (25 proc.) interneto vartotojų bent vieną valandą per dieną praleis metavisatoje. Tad akivaizdu, jog metavisatos technologijos vystytojų kuriamos naujovės keičia virtualaus pasaulio veikimą, kuris neaplenkia ir e. komercijos rinkos. Judame į pasaulį, kuriame internetas nėra atskira e. parduotuvių, reklaminių klipų ir soc. tinklų samplaika, bet vienas ir universalus virtualus pasaulis. Todėl platus metavisatos pritaikymas reformuos verslo įmonių komunikaciją su klientais, koreguos darbo procesus ir prisidės prie naujų produktų bei paslaugų kūrimo.

Pastarąjį dešimtmetį didžiausi e. komercijos žaidėjai bando atrasti naujas skaitmeninių technologijų galimybes, padėsiančias pasiekti naujus klientus ir išlaikyti ryšį su jau esamais. Pasaulio banko skaičiavimais, skaitmeninė ekonomika dabar sukuria 15,5 proc. pasaulio BVP ir auga 2,5 karto sparčiau nei visų valstybių BVP kartu sudėjus. Konkrečių pavyzdžių galėtume ieškoti pradedant e. prekybos svetainių kūrimo naujovėmis ir baigiant reklamos bei analizės platformų diegimu.

Nors verslo aplinka išgyvena reikšmingus pokyčius, tačiau tai nereiškia, jog visos konvencinės parduotuvės išnyks. Juk ir pirmosios e. parduotuvės nepanaikino fizinių parduotuvių poreikio. Kita vertus, naujas interneto evoliucijos etapas suteiks daugybę naujų galimybių bei dar aršesnę įmonių konkurenciją – dabar jau išskirtinai virtualioje erdvėje. Dėl šių priežasčių, verslai yra priversti iš naujo apsibrėžti savo tikslus, pagrindines vertybes ir veikimo planą, antraip – teks darbuotis su jau pasenusiais įrankiais, kurių efektyvumas ateityje bus smarkiai abejotinas.

Jau greitai internete ne tik rinksimės, bet ir pasimatuosime

Metavisata padės sukurti kokybiškai naują virtualaus apsipirkimo patirtį: kuriamos e. prekybos platformos leis savo vartotojams pamatyti, apžiūrėti ir net paliesti internete perkamą produktą. Toks sprendimas bandys išspręsti egzistuojančius vartotojų rūpesčius. Tam, kad išsirinktų tinkamą drabužių ar avalynės modelį realioje parduotuvėje šiandien, klientai turi susidurti su riboto asortimento problema, ilgu laukimo laiku, o norint tai atlikti apsiperkant internete – jie turi pirkti (o dažniausiai ir grąžinti) net kelias prekes, nes prekių dydžiai ne visada atitinka realybę.

Dėl šių priežasčių inovatyviausi mažmenininkai eksperimentuoja, kuriant naujus apsipirkimo sprendimus . Didžiausių investicijų sulaukia virtualių drabužių matavimosi kabinų technologija, kuri vystoma plėtojant AR filtrus ir 3D avatarų technologiją. Todėl klientai jau artimiausiu metu galės patogiai, užtikrintai, o svarbiausia – neišeinant iš namų, pasimatuoti drabužius ar avalynę, dar prieš užsisakant naujus produktus. Šios technologijos pritaikymas daugeliui e. parduotuvių, užsiimančių avalynės ir drabužių pardavimu, bus kertinis ateities uždavinys.

Milijoninės auditorijos ir unikalios reklamos galimybės

Neatmestina, jog artimiausioje ateityje metavisata atrodys visai kitaip nei ją įsivaizduojame dabar. Visgi šiandien jos plėtra ypač susijusi su populiariausiais kompiuteriniais žaidimais. Juose jau rengiami virtualūs muzikos koncertai , pritraukiantys būrį įžymybių, parduodami tūkstančius kainuojantys virtualūs drabužiai bei naujai perinterpretuojamas laisvalaikis su draugais ar artimaisiais.

Svarbu pabrėžti, kad kompiuteriniai žaidimai nėra tik trumpalaikis augančios Z kartos rūpestis: daugiau nei 350 mln. aktyvių „Fortnite“ ir 141 mln. aktyvių „Minecraft“ naudotojų per mėnesį sulaukia vis didesnio dėmesio iš rinkodaros specialistų, kurie įžvelgia naujas reklamos galimybes. Didžiausios pasaulio korporacijos bando novatoriškai pasiekti sparčiai augančią virtualių žaidimų auditoriją ir savo produktus reklamuoja kompiuteriniuose žaidimuose. Geras to pavyzdys – tai „Air Jordan“ partnerystė su „Fortnite“ , kurios metu žaidėjai galėjo varžytis turnyruose dėl prekės ženklo sportbačių, išbandyti savo įgūdžius virtualiose krepšinio aikštelėse ar apžiūrėti skaitmeninį „Air Jordan“ muziejų. Būtent toks ambicingas ir įtraukiantis požiūris į reklamą formuos metavisatos verslo aplinką.

Šis atvejis yra gera pamoka šiandien veikiantiems e. komercijos verslams. Jau artimiausiu metu turėsime tapti daug drąsesni ir pasiryžti eksperimentuoti su naujais metodais, išplečiančiais kūrybines galimybes, o prekių ženklų istorijų pasakojimas turės tapti daug dinamiškesnis ir sklandesnis, jei norime pasivyti greitai kintančią aplinką. Be to, tai atskleidžia ir reikšmingą tendenciją – kartu su nuosekliu metavisatos galimybių pritaikymu turėtų iškilti ir naujos verslo sritys, pavyzdžiui, reklamos ar pardavimų agentūros, veikiančios išskirtinai metavisatoje.

Simonas Bielskis yra didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdančios įmonės „Omniva LT“ vadovas




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama