Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 22 d. 17:20
Atostogos svetur: dažna klaida, dėl kurios permokate atsiskaitydami kortele
Balandžio 22 d. 14:44
DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?
Balandžio 22 d. 11:14
Telefonas dingo, bet panikuoti neverta – ekspertas pataria, ką daryti
Balandžio 22 d. 08:12
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
Balandžio 21 d. 16:54
Pažangūs sprendimai Turto banko pastatuose: sutaupyta 182 tūkst. eurų, automatizuotų sistemų sulauks dar daugiau objektų
Balandžio 21 d. 10:40
30–ąjį kartą „LITEXPO“ vyksiančioje parodoje „Balttechnika“ – susitikimas su garsiausiais pasaulio inžinerijos gamintojais
Balandžio 20 d. 16:22
Birštonas pristato mobiliąją programėlę gyventojams: dešimtys nuolaidų ir kurorto informacija telefone
Balandžio 20 d. 10:12
KTU aviacijos inžinerijos ekspertai: kokios yra tikrosios lėktuvų katastrofų priežastys?
Balandžio 19 d. 16:13
Ką daryti, kad telefonas nesijungtų prie kitos šalies tinklo
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Šešios paslaptys, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu

Publikuota: 2019-05-13 17:46
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Norėdami pasikonsultuoti su paslaugų teikėjais ar pardavėjais, šiais laikais dažniau rašome internetu, užuot rinkę telefono numerį ir laukę savo eilės, fone skambant tūkstantį kartų girdėtai įkyriai melodijai. Specialistai atskleidžia šešias paslaptis, kurių nežinojote apie klientų aptarnavimą internetu.

Turbūt pastebėjote, kad vis dažniau įmonių kontaktų skiltyse rasite ne nuo 8 iki 17 val. veikiantį telefono numerį, o galimybę realiuoju laiku susirašyti su konsultantu internetu (ang. live chat).

Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas (nuotr. autorius Deimantas Strolia)
Debesų technologijų bendrovės „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas
(nuotr. autorius Deimantas Strolia)

„Įmonės taip elgiasi todėl, nes patys klientai būna labiau patenkinti aptarnavimu, kuomet tai yra daroma skaitmeniniais kanalais. Tai yra faktas – 2018 m. „McKinsey and Company“ atliktas tyrimas parodė, kad perėjimas nuo tradicinių prie tik skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų jų pasitenkinimą gali padidinti net 33 proc.“, – teigia debesų technologijų bendrovės „Hostinger“, kuri teikia web hostingo, virtualių serverių bei domenų registravimo paslaugas, klientų aptarnavimo vadovas Darius Grigorjevas.

Anot jo, tai lemia faktas, jog šiandien žmonės beveik nesiskiria su kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu, todėl susirašinėti su konsultantais yra greičiau ir paprasčiau, nei kelias ar keliolika minučių kaboti ant laido.

„HubSpot Research“ apklausos duomenimis, 82 proc. klientų skubų atsakymą laiko labai svarbiu. „Kokybišką klientų aptarnavimą prioritetu laikančios įmonės jau seniai suprato, kad svarbiausias yra greitis. Būtent todėl yra daugybė metodikų, programinės įrangos ir taisyklių, kaip kuo sparčiau aptarnauti klientus”, – pasakoja D. Grigorjevas.

Jo teigimu, aptarnavimo greitis yra labiausiai klientų jaučiamas gero klientų aptarnavimo rodiklis. Tačiau tai – tik ledkalnio viršūnė, po kuria slepiasi daugybė dalykų, kurių klientai nemato.

1. Konsultantai prisitaiko prie jūsų bendravimo stiliaus

Pokalbis internetu išties primena gyvą bendravimą. Klientų aptarnavimo specialistai intuityviai koreguoja savo kalbos stilių pagal jūsų amžių, gyvenamąją vietą, problemos mastą – nuo interneto slengo iki „emoji“ ir GIF failų naudojimo. Tai sukuria žmogiškąjį ryšį ir padeda klientų aptarnavimo specialistui kartu su jumis greičiau išspręsti problemą.

2. Jūsų pokalbis su konsultantu vyksta pagal scenarijų

Klientų aptarnavimo specialistai dirba naudodami daugybę galimų pokalbių scenarijų. Vieną iš jų jie iškart priskiria jūsų situacijai ir tuomet užduoda kontrolinius klausimus, siekdami nustatyti, kaip greičiau jūsų problemą išspręsti. Galite būti tikri, kad esate ne pirmas susidūręs su panašia situacija, tad scenarijai yra nuolat pildomi ir tobulinami.

3. Konsultantų darbo vertinimas priklauso nuo jūsų problemos sprendimo

Turbūt tūkstantį kartų girdėjote, jog „siekiant užtikrinti aptarnavimo kokybę, šis pokalbis bus įrašytas”. Tai galioja ir aptarnaujant klientus internetu. Atsitiktine tvarka atrinktos nuasmenintos pokalbių išklotinės yra vertinamos kolegų, vadovų ir nuo jų kokybės priklauso darbuotojo vertinimas. Prisiminkite tai, kuomet kitąsyk jūsų paprašys įvertinti žvaigždutėmis ar atsiliepimu aptarnavimo kokybę.

4. Jūsų problemą dažniausiai sprendžia ne vienas žmogus

Už mirksinčio pokalbio lango dažniausiai slepiasi bent kelių žmonių darbas. Konsultantai, sulaukę sudėtingų klientų problemų, įprastai tariasi su pasikausčiusiais specialistais ir drauge ieško geriausio sprendimo. Pasak D. Grigorjevo, tai parodo, jog klientų aptarnavimas yra svarbi suteikiamų paslaugų ar siūlomų produktų dalis, o ne tik papildomas elementas. Tarpusavio konsultacijos, skirtingų specialistų įsitraukimas ir rūpinimasis klientu – tai komandinis darbas.

5. Suteikite šansą konsultantams jums padėti dar labiau

Mitas, jog klientų aptarnavimo specialistai nori kuo greičiau atsikratyti jumis ir jūsų problema. Juk nuo to priklauso jų darbo įvertinimas ir atlyginimas. Todėl verta internetinio pokalbio metu kalbėti ne tik apie problemas, bet ir apie bendrą pasitenkinimą produktu ar paslauga. Konsultantai gali įvertinti jūsų situaciją ir pasiūlyti patogesnius sprendimus ar išbandyti naują testuojamą paslaugą nemokamai.

6. Geri konsultantai nuoširdžiai linki jums sėkmės

Problemos sprendimas geriems konsultantams, kaip ir jums, yra tik tarpinė stotelė. Galutinis tikslas – jūsų pasitenkinimas produktu arba sėkmė, kurią pasiekėte naudodamasis paslauga.

„Empatija ir sveikas protas, rūpestis ir draugiškumas yra kertiniai momentai, kurie gyvą bendravimą su klientais gali pakelti į aukštumas. Tokių žmonių nuolat ieškome, juos ugdome bei padedame atsiskleisti, nes nuo to priklauso klientų ir mūsų sėkmė“, – teigia „Hostinger“ klientų aptarnavimo vadovas D. Grigorjevas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama