Elektronika.lt
 2024 m. spalio 6 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 6 d. 14:20
Moksleiviams – galimybė pasimatuoti verslininko rolę: Lietuvos mokyklose startavo antroji skaitmeninio verslumo programa
Spalio 6 d. 10:42
Lietuviai veržiasi į priekį dvigubų technologijų sektoriuje – lazerinių sprendimų poveikis lyginamas su šviesolaidžio interneto revoliucija
Spalio 5 d. 18:23
Įmonės „nulaužiamos“ per žmones: kaip darbuotojus paversti svarbiausiu ginklu prieš kibernetines atakas?
Spalio 5 d. 14:11
Socialiniai tinklai ir naudotojų privatumas – du tarpusavyje nesuderinami dalykai?
Spalio 5 d. 10:28
Svarbu dirbantiems iš namų: 5 patarimai, padėsiantys sumažinti elektros sąskaitas
Spalio 4 d. 20:26
Baltijos regione pradėtos didžiausio žemyninėje Europoje baterijų parko statybos
Spalio 4 d. 17:13
Fizikai aptiko naujo tipo gama spindulių blyksnį
Spalio 4 d. 14:48
„Sony“ plečia „LinkBuds“ asortimentą: „LinkBuds Fit“, „LinkBuds Open“ belaidėmis ausinėmis ir „LinkBuds Speaker“ garsiakalbiu
Spalio 4 d. 11:21
Z karta vis labiau rūpinasi savo tėvais: ką atskleidžia stebėjimo programėlių tendencijos?
Spalio 4 d. 08:36
Lietuviai pasauliui pristato naujos kartos šaldomą stalą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Lietuvos el. verslai vis dar nepanaudoja el. pašto rinkodaros galimybių

Publikuota: 2019-04-03 19:14
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Mėgėjams
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Sistemingai el. pašto rinkodaros galimybes Lietuvoje naudoja tik 10 % didžiausius el. komercijos projektus valdančių Lietuvos įmonių, rodo atliktas tyrimas. 59 % elektronine prekyba aktyviai besiverčiančių įmonių visai nenaudoja vieno esminių el. pašto rinkodaros įrankių – naujienlaiškių.

 Rodyti komentarus (1)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Sistemingai el. pašto rinkodaros galimybes Lietuvoje naudoja tik 10 % didžiausius el. komercijos projektus valdančių Lietuvos įmonių, rodo skaitmeninių inovacijų kompanijos „NFQ Technologies“ atliktas tyrimas. 59 % elektronine prekyba aktyviai besiverčiančių įmonių visai nenaudoja vieno esminių el. pašto rinkodaros įrankių – naujienlaiškių.

Lietuvos el. verslai vis dar nepanaudoja el. pašto rinkodaros galimybių

El. pašto rinkodara išlieka viena iš efektyviausių el. rinkodaros priemonių, rodo ES ir JAV rinkose reguliariai atliekami tyrimai. „Econsultancy“ atlikto tyrimo metu daugiau nei trys ketvirtadaliai visų respondentų nurodė, jog el. pašto rinkodaros sistemos integravimas į verslo sprendimus, palyginti su kitais rinkodaros įrankiais, padeda generuoti kur kas aukštesnius investicijų grąžos rodiklius. Lietuvoje situacija visiškai kita: daugiau nei pusė elektronines parduotuves turinčių įmonių el. pašto rinkodaros priemonių nenaudoja visai, o dalis likusiųjų – neskiria tam pakankamai dėmesio, taip prarasdamos strateginį verslo potencialą, rodo kompanijos „NFQ Technologies“ jau antrus metus iš eilės atliekamas tyrimas.

„2018 metų pabaigoje vykdyto tyrimo metu analizavome 223 didžiausias Lietuvos el. parduotuves ir jų naudojamas el. pašto rinkodaros priemones. Tarp jų – naujienlaiškio prenumeratos formas, automatizuotus laiškus bei el. pašto rinkodaros veiksmų intensyvumą“, – sakė „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius. Pasak jo, lyginant 2018 ir 2017 metų rezultatus, pastebima, kad rezultatai po truputį gerėja, tačiau nuo ES ir JAV rinkų Lietuvoje vis dar gerokai atsiliekama.

El. pašto rinkodaroje naudojamų priemonių privalumas – galimybė iš anksto numatyti rezultatus. Pavyzdžiui, tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse rekomenduojama naudoti iššokančią „Popup“ formą, padedančią sugeneruoti vidutiniškai 3 % naujienlaiškių registracijų. Vis dėlto, tyrimai rodo, jog šios interaktyvios formos galimybes naudoja tik 11 % prekių ženklų Lietuvoje. Daugiau nei 65 % renkasi sunkiai pastebimą el. parduotuvės puslapio apačioje esančią standartinę naujienlaiškio sutikimo formą, padedančią surinkti mažiau nei 0,1 % registracijų.

Automatizuotų laiškų naudojimo rodikliai nuteikia pozityviau. Pavyzdžiui, vienus populiariausių automatizuotų laiškų – palikto prekių krepšelio laiškus (angl. Abandoned Cart Emails), automatiškai išsiunčiamus, kai potencialus pirkėjas naršo el. parduotuvėje, įsideda dominančias prekes į krepšelį, bet galiausiai jų nenusiperka, naudoja 20 % Lietuvos el. parduotuvių. Vidutiniškai 2,39 % tokių atvejų baigiasi sėkmingai, nes vartotojai, gavę el. laiško formos priminimą, grįžta atlikti užsakymo. Nepaisant to, kad dar geresnių rezultatų pasiekti būtų galima naudojant trijų laiškų seriją, kuri be papildomų lėšų ir didelių pastangų padeda sugeneruoti net iki 4 % pardavimų, šia galimybe naudojasi mažiau nei 9 % el. parduotuvių.

Dar vienas sėkmingai visame pasaulyje naudojamas el. pašto rinkodaros pavyzdys – automatizuoti pasveikinimo laiškai, skirti naujiems naujienlaiškiui gauti užsiregistravusiems vartotojams. Vieno išsiunčiamo laiško ar jų serijos esmė – supažindinti potencialų klientą su prekės ženklu, jo laukiančiu naujienlaiškių turiniu ir paskatinti atlikti pirmąjį pirkimą. Panašiai kaip ir palikto prekių krepšelio laiškų atveju, išsiųstas vienas pasveikinimo laiškas užtikrina beveik 1,5 % daugiau pardavimų, o kelių laiškų serija – kone dvigubai daugiau. „NFQ Technologies“ tyrimo duomenimis, pasveikinimo laiškus savo versle Lietuvoje 2018 m. naudojo šiek tiek daugiau įmonių nei 2017m., tačiau tai darė mažiau nei 25 % didžiausių el. parduotuvių.

„Situacija yra ganėtinai paradoksali. Nors el. pašto rinkodaros priemonės yra vienas efektyviausių įrankių, generuojančių papildomus pardavimus už sąlyginai itin nedideles investicijas, automatizuotus pasveikinimo, palikto prekių krepšelio laiškus ir reguliarius naujienlaiškius siunčia tik dešimtadalis didžiųjų Lietuvos el. parduotuvių“, – tyrimo rezultatus apžvelgė M. Pocius.

Pasak vadovo, įdomiausia tai, kad beveik 60 % el. parduotuvių, net ir turėdami surinktas kokybiškas potencialių klientų duomenų bazes, jų visai nenaudoja savo rinkodarai. Bent dukart per savaitę su savo potencialiais klientais el. paštu susisiekia tik 18 % el. parduotuvių.

Kaip teigia tyrimą vykdžiusios kompanijos „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas, kiti el. komercijos specialistai visai nesistengia panaudoti el. pašto rinkodaros potencialo. Daugiau nei 37 % iš jų savo rinkodaros veikloje artimiausiu metu nenumato galimybės integruoti naujienlaiškio prenumeratos formų, o dar beveik 10 % vengia šio proceso dėl 2018 metais įsigaliojusio BDAR (Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento) reikalavimų.

„ES ir JAV atlikti tyrimai rodo, jog ganėtinai didelė dalis apklaustų įmonių ketina ne tik intensyviai naudoti el. pašto rinkodaros priemones, bet ir ieškoti naujų būdų, kurie padėtų pasiekti geresnių rezultatų. Daugiau nei pusė respondentų ketina kūrybiškai išnaudoti vartotojų elgsenos modelių ypatumus, siunčiant automatizuotus laiškus tikisi užmegzti ir išlaikyti personalizuotus santykius su savo klientais. Tikimės, jog užsienio rinkų pavyzdys netrukus ims atsispindėti ir Lietuvos įmonių rinkodaros veiksmuose“, – tyrimą apibendrino „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama