Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 30 d. 11:38
Trys patarimai, kaip per išpardavimus, didžiąsias šventes apsisaugoti nuo finansinių sukčių
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

49 proc. „geimerių“ žaidimai padeda kovoti su stresu

Publikuota: 2018-10-05 14:49
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Žaidimų rinka 2016 metais viršijo 25 mlrd. eurų sumą ir prognozuojama, kad 2019-aisiais šis rodiklis išaugs dar 6 proc. Kas lėmė, kad „geimerių“ industrija šiandien tapo tokia populiari ne tik tarp paauglių, bet ir suaugusiųjų, atkleidžia naujausias „Dell Alienware“ ir „ResearchScape“ tyrimas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Žaidimų rinka 2016 metais viršijo 25 mlrd. eurų sumą ir prognozuojama, kad 2019-aisiais šis rodiklis išaugs dar 6 proc. Ši sparčiai auganti industrija per pastaruosius penkerius metus taip pasikeitė, kad pernai vien „Esport“ legendų lygos finalą visame pasaulyje stebėjo daugiau žmonių nei JAV futbolo ir beisbolo profesionalų čempionatus kartu sudėjus. Kas lėmė, kad „geimerių“ industrija šiandien tapo tokia populiari ne tik tarp paauglių, bet ir suaugusiųjų, atkleidžia naujausias „Dell Alienware“ ir „ResearchScape“ tyrimas.

49 proc. „geimerių“ žaidimai padeda kovoti su stresu

Tyrimo metu apklausti beveik 6 tūkst. vaizdo žaidimų žaidėjų iš 11 šalių: Australijos, Brazilijos, Kanados, Kinijos, Prancūzijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, Naujosios Zelandijos, Didžiosios Britanijos ir JAV. Apklausoje dalyvavo respondentai, kurie vaizdo žaidimus žaidžia stacionariu arba nešiojamuoju kompiuteriu mažiausiai valandą per savaitę.

Kam limpa šiandieninė „geimerio“ etiketė?

„Tyrimo rezultatai patvirtina – baigėsi laikai, kai „geimeriu“ buvo vadinami tik paaugliai. Šiandien žaidėjų bendruomenė yra sudaryta iš porą vaikų turinčių tėvų, vaikinų sporto salėje, makiažo kursus vedančių merginų ir visų kitų, kurie išdidžiai save vadina „geimeriais“,“ – sako „Dell“ produktų platinimo vadovas Baltijos šalims Karolis Navickas.

Apklaustųjų teigimu, mažiau nei 1 iš 10 „geimeriu“ pavadintų žaidėjų jaučiasi teisiami, nesubrendę ar sugėdinti – šiandien viskas priešingai. Būti pavadintu „geimeriu“ yra teigiamas ženklas: tokie žmonės jaučiasi įdomūs (35 proc.), „kieti“ (29 proc.) arba intriguojantys (26 proc.).

Pasak „Dell“ produktų platinimo vadovo taip pat pastebima tendencija, kad vis dažniau į „geimerių“ pasaulį įžengia merginos. „Vienas iš dviejų apklaustųjų (47 proc.) teigė turintis draugę, kuri žaidžia kompiuterinius vaizdo žaidimus. Beveik trečdalis (29 proc.) atsakė, kad žaidimus žaidžia jų sesuo, penktadalis (21 proc.) – dukra. Tačiau vos 17 proc. visų respondentų nurodė, kad moterų integracija kompiuterinių žaidimų industrijoje galėtų būti didesnė,“ – įžvalgomis iš tyrimo dalijasi K. Navickas.

Apskritai lyties rodiklis yra svarbus tik 14 proc. „geimerių“, kurie žaidžia internete, o pagrindinis rodiklis (40 proc.) vertinant kitus žaidėjus – jų įgūdžių lygis. Tačiau, nors „geimeriams“ ir svarbiausia žaidimo įgūdžiai, pralaimėti – ne pasaulio pabaiga. Vos 23 proc. apklaustųjų žaidimo pralaimėjimą vertina kaip didesnę nesėkmę nei išsikrovusi baterija, 20 proc. – nei eismo spūstys, o 19 proc. teigia, kad tai blogiau nei šaltas dušas.

49 proc. „geimerių“ žaidimai padeda kovoti su stresu

Kodėl žmonės žaidžia?

Paklausti, kodėl žaidžia, respondentai pateikė įvairių atsakymų. 60 proc. iš jų žaidimai padeda atsipalaiduoti, 51 proc. taip mėgsta leisti savo laiką, o 49 proc. žaidimai padeda kovoti su stresu.

Iš esmės daugelis kompiuterinių žaidimų netgi nelaiko pramoga – jiems tai būdas pagerinti savo įgūdžius. 39 proc. apklaustųjų teigia, kad žaidimai padeda jiems mąstyti strategiškai, 37 proc. jie gerina rankų ir akių koordinaciją, o 36 proc. gerėja reakcijos laikas. Laimingieji netgi nurodė, kad dėl kompiuterinių žaidimų pagerėjo jų komandinio darbo (27 proc.) ir vadovavimo (18 proc.) įgūdžiai. Taip pat kai kuriems „geimeriams“ žaidimai netgi neša pelną – jų vaizdo įrašų peržiūros žaidžiant žaidimus atneša po daugiau nei 500 eurų per mėnesį.

Ar „geimeriai“ jaučia ribas?

6–9 valandos: daug ar mažai? Tiek per savaitę vidutiniškai praleidžia „geimeriai“ žaisdami kompiuterinius vaizdo žaidimus. Didesni entuziastai (25 proc.) šiam užsiėmimui skiria nuo 10 iki 19 valandų, o vienas iš penkių praleidžia netgi daugiau nei 20 valandų.

Žaidimas – „geimerių“ prioritetas ir jie linkę aukoti miegą (37 proc.) ir valgymą (27 proc.) tam, kad galėtų žaisti. Taip pat dėl žaidimų jie gali atsisakyti saldumynų (28 proc.) ar mėgstamos televizijos laidos peržiūros (23 proc.), tačiau socialinių įsipareigojimų: atostogų, draugo šventės, šeimos nario gimtadienio ar sporto renginio, dėl žaidimų atsisakytų tik 1 iš 4 apklaustųjų. Be to, jaunesni žaidėjai yra linkę atsisakyti daugiau dalykų nei pasiekusieji 40 metų ribą.

Ateitis – virtuali realybė

Vertindami ateities perspektyvas beveik ketvirtadalis (24 proc.) visų apklaustųjų išskiria virtualią realybę (VR) kaip naują ir labiausiai intrigą keliančią kompiuterinių vaizdo žaidimų sritį. Šiuo metu virtualios ir/ar papildomos realybės kompiuterinius žaidimus vidutiniškai 6 valandas per savaitę žaidžia 30 proc. visų apklaustųjų. Tačiau „Dell“, turintis daugiausiai rinkoje VR tinkamų kompiuterių, prognozuoja, kad ši tendencija ryškės ir žmonės vis dažniau pasiners į VR žaidimų pasaulį.

Plačiau apie tyrimą

„Alienware“ kartu su „ResearchScape“ šešiomis kalbomis atliko internetinę apklausą, kurioje dalyvavo 5763 vaizdo žaidimų žaidėjai (nuo 14 iki 87 metų) iš 11 šalių (Australijos, Brazilijos, Kanados, Kinijos, Prancūzijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, Naujosios Zelandijos, Jungtinės Karalystės ir JAV). Apklausa buvo siekiama geriau suprasti žaidėjų įpročius, požiūrį ir besiplečiančią žaidėjų bendruomenę. Tyrime galėjo dalyvauti tie respondentai, kurie stacionariais ir nešiojamaisiais kompiuteriais vaizdo žaidimus žaidžia mažiausiai valandą per savaitę. Savęs žaidėju respondentai neturėjo identifikuoti ir 7 proc. apklaustųjų savęs tokiais neįvardino. Tyrimas buvo atliktas nuo 2017 m. gruodžio 9 d. iki 2018 m. sausio 30 d.

Beveik pusė apklaustųjų buvo vyresni nei 20 metų (26 proc.) arba 30 metų (22 proc.); 14–17 metų paaugliai sudarė 12 proc. Lyties atžvilgiu žaidėjai buvo pasidalinę beveik tolygiai: 52 proc. iš jų buvo vyrai ir 47 proc. moterys. Daugelis buvo susituokę ir gyveno su sutuoktiniu (42 proc.) arba partneriu (15 proc.) bei pusė apklaustųjų turėjo vaikų arba palikuonių (52 proc.).




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama