|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|
Publikuota: |
2009-03-28 07:05 |
Tematika: |
Pažintiniai, įdomybės |
Skirta: |
Pradedantiems |
|
| Nesaugomas Lietuvos technikos paveldas žūsta, o angarai, sklypai ir dirbtuvės stovi tušti. Kaunas yra Lietuvos muziejų ir technologijų sostinė, o kauniečių turtas atiduodamas Vilniaus globai. Kauno universitetai bei mokslininkai dirba, o mokslo tyrimai ir pasiekimai neviešinami. Maga pasinaudoti seniai atrastais sėkmingais JAV ir Europos receptais, tačiau kaip išvengti Vasiukų sindromo? Ir galiausiai: yra gerų idėjų, bet pinigų nėra. |
|
|
|
|
|
Iš viso rasta: 1 (1–1) |
[1]
|
|
|
|
KTU Studentas |
2009-03-29 18:47 |
|
Apgailetina padėtis "aukštojo mokslo" sistemoje. Niekam nereikalingi projektai kurie plėtojami vien tam kad kazka veikti, suryti pinigus ir nesukurti vertės, niekam nepasakoti kas nuveikta tik ištisai verkšlenti apie tai kad nėra pinigų... Panašu kad senieji komunnistai, atsiprašau profesoriai dar nesusigaudė, kad mokslo vaisiai turėtų būti pritaikomi, panaudojami, trumpai tariant naudingi - verslas už tai atlygina pinigais, o pastarieji naudojami sekantiems projektams. Bet tai per daug sudėtinga, nes lengviau švaistyti biudžetinius pinigus projektams apie kuriuos niekas nežino, kurių niekam nereikia... Taip patogiau, nes pinigų visada mažai... |
Atsakymai (0) |
|
|
Iš viso rasta: 1 (1–1) |
[1]
|
|
|
|