Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 14 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 13 d. 20:29
KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės vilkikų vairuotojams įvaldyti stresines situacijas
Lapkričio 13 d. 18:23
Kas yra kibernetiniai nusikaltėliai ir 4 būdai, kaip juos pačius apgauti
Lapkričio 13 d. 16:23
Ar „ChatGPT“ meta iššūkį „Google“? Nauja paieškos funkcija ir kaip ja naudotis
Lapkričio 13 d. 14:19
Labas, „Siri“, pasitark su „ChatGPT“: „Apple“ balso asistentui pribrendo laikas pokyčiams
Lapkričio 13 d. 12:29
Dauguma vartotojų nebepasitiki nuo sukčių nukentėjusiomis įmonėmis
Lapkričio 13 d. 10:49
Pasitikrinkite, ar jūsų telefone įjungti saugos pranešimai
Lapkričio 13 d. 08:50
Technologijos miegamajame – naujausios inovacijos gali padėti pagerinti miego kokybę
Lapkričio 12 d. 20:23
Jau 2025 m. vidutinio ir smulkiojo verslo laukia svarbūs pokyčiai – ar verta baimintis duomenų teikimo į i.EKA? (2)
Lapkričio 12 d. 18:14
Kaip „Mac“ kompiuterio garsą mažinti ar didinti mažesniais žingsneliais
Lapkričio 12 d. 16:42
KTU mokslininkų kūrinys: efektyvesnė reabilitacijos sistema po traumų, sumažinanti jų galimybę ateityje
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Pažintiniai, įdomybės Dalintis | Spausdinti

Tyrimas: nemokamos interneto paslaugos smukdo televiziją

Publikuota: 2008-11-20 07:02
Tematika: Pažintiniai, įdomybės
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: IBM Lietuva, UAB

Vis daugiau žmonių visame pasaulyje renkasi naujos kartos internetines paslaugas, tokias kaip socialinė žiniasklaida, vaizdo klipai asmeniniuose kompiuteriuose ar mobiliuosiuose telefonuose. Antrą kartą korporacijos IBM atliktas pasaulinis vartotojų laisvalaikio įpročių tyrimas parodė šias ir kitas panašias internetines paslaugas populiarėjant milžiniškais tempais.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vis daugiau žmonių visame pasaulyje renkasi naujos kartos internetines paslaugas, tokias kaip socialinė žiniasklaida, vaizdo klipai asmeniniuose kompiuteriuose ar mobiliuosiuose telefonuose. Antrą kartą korporacijos IBM atliktas pasaulinis vartotojų laisvalaikio įpročių tyrimas parodė šias ir kitas panašias internetines paslaugas populiarėjant milžiniškais tempais.

Tyrimo duomenimis, populiariausi šiuo metu yra socialiniai žiniasklaidos tinklapiai – prie jų prisijungę 60 proc., o aktyviau naudoja 38 proc. apklaustųjų. 48 proc. vartotojų internetu klausosi muzikos, 41 proc. naudojasi savo mobiliųjų telefonų interneto naršyklėmis, 39 proc. žiūri vaizdo klipus asmeniniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose telefonuose.

Svarbiausios tyrimo išvados

  • Palyginus su 2007 metais, beveik visų skaitmeninių paslaugų vartojimas padvigubėjo, socialinės žiniasklaidos paplitimas didėjo iki 60 proc., interneto paslaugų mobiliesiems įrenginiams – iki 40 proc.
  • 76 proc. vartotojų yra žiūrėję vaizdo medžiagą internete, ir tai yra 27 proc. daugiau nei 2007 m..
  • 32 proc. vartotojų yra žiūrėję vaizdo medžiagą nešiojamame įrenginyje, 45 proc. daugiau nei pernai.
  • 70 proc. vartotojų mieliau renkasi nemokamas ir iš reklamos išlaikomas paslaugas nei įgyjamas už vartotojo mokestį.
  • 45 proc. žiūrėjusių vaizdo medžiagą internete, daro tai reguliariai – bent kelis kartus per mėnesį.
  • Daugiau kaip 50 proc. interneto paslaugų vartotojų teigia žiūrintys šiek tiek mažiau televizijos, 15 proc. – tai darantys žymiai rečiau, 36 proc. įpročiai lieka nepakitę.
  • Beveik 60 proc. vartotojų pateikia asmeninę informaciją internete, jei už tai gauna nemokamas paslaugas.

Ekspertų vertinimu, IBM tyrimo atskleistos tendencijos turės lemiamą įtaką žiniasklaidos, komunikacijos, reklamos ir kitiems panašiems verslams visame pasaulyje, nes „Web 2.0“ milijonams žmonių visame pasaulyje leido patiems kurti, publikuoti ir vartoti informaciją internete.

Praėjusiais metais vykdytas analogiškas tyrimas aiškiai nubrėžė televizijos populiarumo mažėjimo kreivę. Ta pati tendencija išlieka ir šiemet – daugiau kaip pusė vaizdo klipus stebinčių internete teigė TV programas žiūrintys šiek tiek mažiau, 15 proc. – daug mažiau, ir tik 36 proc. respondentų įpročiai televizijos atžvilgiu nepasikeitė. Tačiau 45 proc. iš jau žiūrėjusių vaizdo medžiagą internetu tą daro reguliariai – bent kelis kartus per mėnesį.

Tyrimas: nemokamos interneto paslaugos smukdo televiziją

Tyrėjai pastebi, kad vartotojai vis aktyviau renkasi įvairias skaitmenines paslaugas savo kompiuteriuose, mobiliuosiuose telefonuose, kituose įrenginiuose. Tris kartus daugiau respondentų verčiau renkasi nemokamas, iš reklamos išlaikomas paslaugas negu įgyjamas už vartotojo mokestį.

Beveik 60 proc. apklaustųjų teigė internete atskleidžiantys savo amžių, lytį, pomėgius, vertybes ir kitą asmeninę informaciją, jei tik tai leidžia naudotis vertinga informacija. Mažiau skrupulų dalintis savo asmens duomenimis turi jaunesni respondentai, tačiau tarp jų padaugėjo ir žmonių, perkopusių per 45-erių metų amžių.

Tyrimas rodo, kad auga įvairių nešiojamų įrenginių populiarumas. Vidutiniškai vienam 13–24 metų amžiaus asmeniui tenka 4–5 įrenginiai. Populiariausi tarp apklaustųjų – nešiojamieji muzikiniai grotuvai, prijungiamieji žaidimų kompiuteriai ir aukštos kokybės mini-televizoriai. Toks populiarumas lemia ir poreikį sieti šiuos įrenginius. Daugiau kaip 40 proc. apklaustųjų įrenginius renkasi pagal jų galimybes integruotis į bet kurią sistemą ir komunikuoti tarpusavyje.

Internetinę apklausą trečią 2008 metų ketvirtį vykdė „The IBM Institute of Business Value“. Tyrime dalyvavo 2800 respondentų iš 6 pasaulio šalių (Australijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, D. Britanijos ir JAV). Buvo apklausta po lygiai vyrų ir moterų, vyresnių nei 13 metų amžiaus.


IBM



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama