Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Verslo skaitmenizacija: kaip užtikrinti, kad investicijos atsipirktų

Publikuota: 2022-07-27 20:35
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Profesionalams
Autorius: Vitalis Kavaliauskas
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Klausimo, ar verta žengti skaitmenizacijos keliu, po pandemijos neliko. Vis tik ne viena organizacija jau spėjo įsitikinti, kad siekiant užtikrinti kokybišką skaitmeninę patirtį vien ryžto ir investicijų neužtenka – būtina turėti aiškią strategiją, tikslus ir jų sistemingai siekti. Kitu atveju net patys pažangiausi sprendimai ne tik neatskleis savo potencialo, bet dar ir gali atnešti papildomų rūpesčių.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Klausimo, ar verta žengti skaitmenizacijos keliu, po pandemijos neliko. Vis tik ne viena organizacija jau spėjo įsitikinti, kad siekiant užtikrinti kokybišką skaitmeninę patirtį vien ryžto ir investicijų neužtenka – būtina turėti aiškią strategiją, tikslus ir jų sistemingai siekti. Kitu atveju net patys pažangiausi sprendimai ne tik neatskleis savo potencialo, bet dar ir gali atnešti papildomų rūpesčių.

Verslo skaitmenizacija: kaip užtikrinti, kad investicijos atsipirktų
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Skaitmenizacija yra neišvengiama verslui, kuris siekia augti, tapti efektyvesniu, lankstesniu, atsparesniu ir gebančiu prisitaikyti, kas ypač aktualu šiame nežinios, neapibrėžtumų kupiname laikotarpyje. Nors gali atrodyti, kad skaitmenizacija visų pirma yra apie technologijas, svarbu suprasti, kad ji itin glaudžiai susijusi su žmonėmis – klientais, darbuotojais, partneriais, tiekėjais, pagaliau – plačiąja visuomene bei jų poreikiais.

Todėl ypatingas vaidmuo diegiant inovatyvius sprendimus tenka skaitmeninei patirčiai. Nesvarbu, kas esate – mažos el. parduotuvės savininkas, el. prekyvietės (marketplace) sprendimo vadovas, ar valstybei priklausančios informacinės sistemos valdytojas – jūs neabejotinai sprendžiate skaitmeninės patirties kūrimo ir tobulinimo uždavinius.

Dažnu atveju jūsų rankose yra patys įvairiausi skaitmeniniai kanalai: tinklalapiai, svetainės, el. komercijos, savitarnos portalai, mobiliosios aplikacijos ir įvairios integracijos. Skaitmeninė patirtis – tai organizacijos sąveikos su klientu el. erdvėje visuma, išsitęsusi per visą kliento gyvavimo ciklą, pradedant nuo žinomumo kūrimo ir baigiant lojalumo užtikrinimu.

Klientų patirties užtikrinimas grįžta su kaupu

Kanalų įvairovė, kurią lemia spartus technologijų progresas ir kintantys naudotojų poreikiai, kelia rimtą iššūkį – kaip sukurti efektyvią, sklandžią, daugiakanalę klientų patirtį, tarpusavyje derinant tiek skaitmeninius kanalus, tiek komunikacijos, rinkodaros įrankius, tiek ir tradicinius pardavimo, paslaugų teikimo ir aptarnavimo kanalus, kuriuose tiesioginį santykį su klientu palaiko žmonės.

Prioritetų nustatymas yra vienas iš sudėtingesnių skaitmeninių kanalų plėtros uždavinių. Jo svarbą diktuoja svarbi priežastis – riboti finansiniai ir žmogiškieji, ypatingai IT sektoriuje, ištekliai.

Nuo to, kaip plačiai, giliai ir, svarbiausia, meistriškai organizacija yra įvaldžiusi skaitmeninius pajėgumus, priklauso jos skaitmeninės brandos lygis. „Baltic Amadeus“ skaitmeninę brandą skirsto į penkis lygius, nuo skaitmeninės patirties užuomazgų, kuomet organizacija apsiriboja interneto puslapiu ir el. paštu, iki išskirtinės bei pažangios skaitmeninės patirties. Į šį, aukščiausią, lygį patenka inovatyvios organizacijos, kurioms nepriekaištinga skaitmeninė klientų patirtis yra verslo strategijos ašis ir esminis konkurencinis pranašumas – jos yra pajėgios kurti naujus verslo modelius ir tapti naujų ekosistemų valdytojomis. Dažnu atveju tokiems verslams yra atvira bei paprasčiau pasiekiama pasaulinė rinka.

Kuo didesnė klientų patirties branda, tuo aukštesnės grąžos iš jos gali tikėtis organizacija. Tą patvirtina pasauliniai tyrimai: „Gartner“ apklausos duomenimis, įgyvendinusios klientų patirties gerinimo projektus, 45 % organizacijų gavo apskaičiuojamą finansinę naudą. Tuo tarpu „Deloitte“ skaičiuoja, kad organizacijų, kurios yra orientuotos į klientų patirtį, pelnas yra 60% didesnis.

Sprendimus diegti aklai – rizikinga

Organizacijos, skaitmeninę patirtį plėtojančios nesistemingai, gali susidurti su žemu ar lėtu šių investicijų atsiperkamumu, šlubuojančiu verslo augimu bei žemais klientų pasitenkinimo rodikliais. Todėl yra svarbu įvertinti savo realius poreikius, ambicijas ir galimybes.

Kaip žinoti būtent kokių skaitmeninių pokyčių jūsų verslui reikia? Tam pasitarnauja skaitmeninės patirties brandos vertinimo modelis. Jis padeda organizacijoms sistemingai įsivertinti savo skaitmeninius pajėgumus ir atitinkamai planuoti jų plėtrą.

Vertinamos tokios sritys, kaip organizacijos strategija ir jos įgyvendinimas, kanalai, jų paskirtis ir suderinamumas, technologijos, įrankiai ir jų integracijos, naudotojo sąsajos (UI), naudotojo patirties (UX) ir kliento patirties (CX) patogumas bei paprastumas. Taip pat kokius duomenis organizacija renka, kaip juos analizuoja ir kam visa tai naudoja, pagaliau – personalizavimo, optimizavimo ir automatizavimo metodai bei įrankiai.

Nors šis modelis yra paremtas nuosekliu brandos lygio augimu tolygiai visose srityse, akivaizdu, tikrovėje pasitaiko skirtingų brandos kitimo trajektorijų ar netgi tikslingų, į vienos ar kelių kompetencijų gylį orientuotų, strategijų. Tarkime, tam tikrai organizacijai, atsižvelgiant į industrijos specifiką, konkurencinę aplinką ir verslo modelį, yra prasminga mažiau dėmesio skirti kanalų plėtrai ir jų patogumui, paprastumui, bet susitelkti į duomenis, analitiką bei personalizavimą.

Bet kuriuo atveju, siekiant sklandžiai įgyvendinti skaitmeninės patirties iniciatyvas, svarbu mąstyti holistiškai, vertinti alternatyvas ir pagrįsti savo prioritetus. Tuomet skaitmeninei patirčiai tobulinti skirtos lėšos ir kiti pajėgumai bus ne išlaidos, o realią grąžą duodančios investicijos.

Komentaro autorius Vitalis Kavaliauskas, „Baltic Amadeus“ Technologijų direktorius




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama