Šiais laikais nuo reklamos sunku būti išsisukti. Ji yra visur: autobuse, televizijoje, parduotuvėse ir internete, todėl įmonėms yra daugybė galimybių kaip pasiekti tikslinį vartotoją. Iš visų išvardintų ypač reikėtų nuvertinti reklamos internete.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Su ja galima pasiekti tikslinę auditoriją, padidinti lankytojų srautą į įmonės svetainę, padidinti prekės arba paslaugos žinomumą bei daugybė kitų dalykų. Todėl šiame straipsnyje pristatysime TOP efektyviausius reklamos internete būdus.
1. SEO Paslaugos
Reklama paieškos sistemose, dar kitų specialistų įvardijama kaip SEO paslaugos, yra viena iš plačiausiai naudojamų reklamos būdų internete ir, žinoma, pats populiariausias paieškos tinkas yra „Google“. SEO yra visiškai organinei paieškai priklausantys gaunami rezultatai ir priešingai nei „Google Ads“, nereikia mokėti už kiekvieną paspaudimą pačiam „Google“. Taip pat, teigiama kad net iki 80 % visų vartotojų pirmenybinį rezultatą paieškos sistemoje renkasi ne iš mokamų rezultatų, bet iš organinės paieškos.
2. „Google Ads“
Tačiau, niekas nesako, kad dominuojant organinėje paieškoje nereikia turėti ir administruoti „Google Ads“ paskyros. Pagrindinis tokios reklamos privalumas yra tas, kad galima pagerinti svetainės pozicija paieškoje per mokamą reklamą ir taip turėti net dvigubą pranašumą prieš konkurentus jeigu esate atlikę SEO optimizaciją taip pat. Rezultate, būsimi klientai lengviau ras Jūsų siūlomą prekę / paslaugą. Toks reklamos internete būdas dažniausiai būna apmokestinamas pagal mokestį už paspaudimą (PPC). Tai reiškia, kad yra mokama tik kuomet paspaudžiama ant reklamos. Reklama paieškos sistemose dažniausiai naudojama tų, kurie siekia padidinti lankytojų srautą ir konversijas internetinėje svetainėje.
3. Reklama socialiniuose tinkluose
Šiais laikais beveik visi egzistuoja socialiniuose tinkluose, todėl būtų naivu galvoti, kad nereikalinga socialinė paskyra. Tai ne tik efektyvi internetinės reklamos strategijos dalis, bet dėl reklamos galimybių verslui vis daugiau pritraukia naudotojų. Didžioji dalis socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook", "Twitter", „LinkedIn“, „Instagram“ ir „YouTube“ suteikia galimybes kurti nuo paprastos tekstinės reklamos iki video medžiagos. Taip pat leidžia suskaidyti tikslinę auditorija į skirtingus pjūvius, kuriais galite pasiekti atitinkamą grupę žmonių. Kitaip tariant, tinkamas socialinės medijos tinklų administravimas yra vienas svarbiausių būdų sėkmei.
4. Grafiniai elementai
Apie grafinius elementus yra turbūt mažai kalbama kaip apie reklamos būdą pritraukti papildomų klientų. Tačiau, dauguma specialistų teigia, kad nuo jų visa reklama internete ir prasidėjo. Ji susideda iš strategiškai pateikto skelbimo su skirtingais dydžiais ir dizainais tinklalapyje. Vartotojai, kurie paspaudžia ant šios reklamos yra nukreipiami į jūsų svetainę. Tačiau tokia reklama internete turi savų minusų, kadangi yra didelis nepasitenkinimas ir neigiamas požiūris į tokias tiesiogines reklamas. Todėl visuomet reikia įdėmiai įvertinti kaip ir kur jūs pritaikysite ir publikuosite grafinius elementus.
5. Iššokantys langai (ang. pop-ups)
Neabejotinai yra tekę bent kartą internetinėje svetainėje uždaryti iššokusį langą. „Pop-up‘ai“ yra langai, kurie pasirodo svetainėje ir paspaudus ant jų nukreipia į kitą nuorodą. Nors ir prieš kelis metus, tai buvo efektyvus reklamos internete būdas, tačiau pastaruoju metu, tai susilaukia vis daugiau kritikos ir neigiamos reakcijos iš internetinių svetainių lankytojų.
6. Naujienlaiškių reklama
Viena iš populiariausių reklamos internete formų, kuri yra plačiai naudojama bei nesusilaukia tiek daug neigiamo emocijų kaip „baneriai“ ar „pop-up‘ai“. Tačiau ji taip paplitusi, kad net dauguma neatidaro jos, o iš karto perkelia į šiukšliadėžę. Todėl ją kuriant reikia nemažą dėmesį skirti ne vien tik pačiam turiniui, bet ir antraštei, kurią pamato šio el. laiško gavėjas, kad būtų sudomintas. Apibendrinus, tai priimtina reklama, kurią tikrai verta naudoti, tačiau nelaikyti kaip pagrindinę reklamos internete forma.
7. Remarketingas
Pakartotinė reklama yra viena iš geriausių reklamos internete būdų tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms. Jos dėka galima suasmeninti reklamą, kuri būtų rodoma tiems naudotojams, kurie kažkada lankėsi Jūsų svetainėje, tačiau neužbaigę konversijos, pvz. įvykdę pirkimo. Tačiau derėtų būti šiek tiek atsargesniems, nes netinkamai sukonfigūruota gali atrodyti agresyvi ir atgrasanti, tačiau viską atlikus teisingai – naudinga ir pelninga Jūsų verslui.