Elektronika.lt
 2024 m. spalio 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 7 d. 20:19
Wi-Fi 7 – ateities belaidis internetas
Spalio 7 d. 18:24
Galvojate, kad elektriniai automobiliai atsirado tik dabar? Jūs labai stipriai klystate
Spalio 7 d. 16:41
„Philips“ pristato naują verslo monitorių linijos papildymą: naujasis modelis pasiūlys viską, ko gali prireikti
Spalio 7 d. 14:50
Nykstantis internetas grasina sunaikinti mūsų istoriją: kas daroma dėl jo išsaugojimo?
Spalio 7 d. 12:37
Prie Kauno – galingiausia Baltijos šalyse saulės elektrinė virš elektromobilių įkrovimo parko su 40 įkrovimo taškų
Spalio 7 d. 10:26
Dirbtinis intelektas pamokose – anksti įgytas skaitmeninis raštingumas užtikrins sėkmę ateityje (2)
Spalio 7 d. 08:30
Penki automatinių sandėliavimo sistemų privalumai verslui: kodėl verta investuoti?
Spalio 6 d. 18:32
„Fintech“ bendrovės – finansų sektoriaus transformacijos priešakyje
Spalio 6 d. 14:20
Moksleiviams – galimybė pasimatuoti verslininko rolę: Lietuvos mokyklose startavo antroji skaitmeninio verslumo programa
Spalio 6 d. 10:42
Lietuviai veržiasi į priekį dvigubų technologijų sektoriuje – lazerinių sprendimų poveikis lyginamas su šviesolaidžio interneto revoliucija
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Dažniausios įmonių klaidos socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2018-07-04 09:08
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Išsirinkti iš didelės gausos siūlomų prekių ir paslaugų bei priimti geriausią sprendimą perkant, dabartiniams vartotojams tampa vis sunkiau. Iš visų pusių mirgančios, šviečiančios ir skambančios reklamos televizijoje, radijuje ir socialinėje medijoje, kartais tarsi atima iš žmonių pasirinkimo teisę.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Išsirinkti iš didelės gausos siūlomų prekių ir paslaugų bei priimti geriausią sprendimą perkant, dabartiniams vartotojams tampa vis sunkiau. Iš visų pusių mirgančios, šviečiančios ir skambančios reklamos televizijoje, radijuje ir socialinėje medijoje, kartais tarsi atima iš žmonių pasirinkimo teisę. Dėl to prieš nuspręsdami ką nors įsigyti, jie informacijos apie prekę ar paslaugą ieško internete, skaito atsiliepimus interneto svetainėje ir eina į socialinius tinklus, kurie galutinai padeda apsispręsti ar verta pirkti išsirinktą produktą.

Skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ vadovės Jarūnės Narkevičiūtės teigimu, soc. tinklai sprendimo pirkti procese vaidina vis didesnį vaidmenį. Dėl šios priežasties specialistė ragina prekės ženklus atkreipti dėmesį į dažniausiai jų daromas klaidas „Facebook“ bei siūlo stebėti besikeičiančius vartotojų įpročius tam, kad šis soc. tinklapis būtų išnaudojamas tikslingai ir svarbiausia – nepakenktų verslui.

Dažniausios įmonių klaidos socialiniame tinkle „Facebook“

Tikslų nebuvimas

Siekiant sukurti ir išlaikyti gerą prekės ženklo įvaizdį soc. tinkle „Facebook“, kruopščiai suplanuoti strateginiai veiksmai bei išsikelti konkretūs tikslai, anot J. Narkevičiūtės, yra būtini.

„Be aiškios strategijos visas prekės ženklo įdirbis socialiniuose tinkluose gali nueiti veltui. Nuosekli ir apgalvota socialinių tinklų strategija užtikrina, kad dedamos pastangos atsipirtkų ir atneštų norimų rezultatų. Tinkami kanalai, informacija laiku ir vietoje, aktualios temos ir daugiau nuoseklaus, įtraukiančio, vartotojui vertę kuriančio turinio lems jūsų prekės ženklo sėkmę. Taip pat nebijokite daugiau dėmesio skirti drąsios idėjomis ir investuoti ne tik pinigus, bet ir laiką, energiją bei vaizduotę“, – sako J. Narkevičiūtė.

Pasyvus administravimas

J. Narkevičiūtės teigimu, savo buvimą „Facebook“ verslo įmonės įprasmins tik tuomet, jei aktyviai rūpinsis savo paskyros administravimu. Neatsakyti vartotojų komentarai, pernelyg ilgas atsakymų į užklausas laikas, prastų įvertinimų ignoravimas ir neatnaujinta informacija neliks nepastebėti.

„Įsitikinkite, jog „Facebook“ paskyros skiltyje „Apie“ pateikiate naujausią informaciją apie savo prekės ženklą. Dažnai įmonės ją užpildo pradžioje, kai tik užsiregistruoja ir praėjus kuriam laikui apie tai pamiršta. Praktika rodo, kad nauji klientai, atėję į prekės ženklo „Facebook“ puslapį, dažnai užeina paskaityti, kaip jis save pristato, todėl pasenusi informacija juos gali suklaidinti – vartotojai gali netinkamai suprasti įmonės veiklą ar jos siūlomas paslaugas. Taip pat nepamirškite, jog soc. tinkluose komunikacija privalo būtų abipusė – tai ne tik jus reprezentuojanti platforma, bet ir bendravimo su klientais kanalas“, – pabrėžia J. Narkevičiūtė.

Netinkamas įrašų dažnis

Įmonėms taip pat labai svarbu nusistatyti siektinus tikslus bei susidaryti veiksmų planą tam, kad nebūtų švaistomi įmonės resursai, o kokybiškas turinys nepasimestų dėl informacijos triukšmo. Vis tik, anot „bigNow“ vadovės, pagrindinė įmonės klaida pradėjus komunikaciją „Facebook“ – neteisingai pasirenkamas įrašų dažnis.

„Komunikacijos specialistai įmonėms gali padėti apskaičiuoti, kiek „Facebook“ tinklas turi jiems reikalingos auditorijos, kiek jos įmanoma pasiekti su reklama, kaip dažnai ir pan. Tą atlikti rekomenduojama dar prieš pradedant komunikaciją, nes tuomet išsiaiškinsite optimalų pasidalinimų skaičių, galėsite planuoti savo įrašus ir investuoti į turinio kokybę. Juk per dažni ir jūsų auditorijos poreikių neatitinkantys įrašai ne tik nesulauks dėmesio, bet ir skatins vartotojų nepasitenkinimą“, – sako J. Narkevičiūtė.

Kita dažnai pasitaikanti ir su įrašu publikacijomis susijusi klaida, anot J. Narkevičiūtės, yra tikslinės auditorijos nebuvimas.

„Kartais dar pasitaiko įmonių, kurios mano, kad kiekvienas žmogus yra potencialus klientas. Sukūrę reklaminę kampaniją, kuria kreipiatės į visus – nieko nesudominsite. Vis tik, jei turite pasiūlymų, kurie tikrai skirti plačiai auditorijai, klasifikuokite juos į atskiras grupes ir publikuokite ne kaip įrašus, o kaip reklamą – taip jie bus matomi tik tiems vartotojams, kuriems pasiūlymas yra aktualus“, – pataria J. Narkevičiūtė.

Kiekybė laimi prieš kokybę

Soc. tinklų vartotojų kriterijai kiekvienais metais auga, todėl jie vis dažniau pasitikrina savo sekamų puslapių sąrašą, reklamų parinktis ir atranda laiko atsisakyti jiems nebetinkančių prenumeratų ar nepatinkančių reklamų.

„Sekėjų dėmesį išlaikysite susitelkę į kokybę. Gausybė paskubomis parašytų įrašų ar sumaketuotų vizualų neprilygs vienam, tačiau kokybiškam vaizdo įrašui. Vartotojai visada seka tai, kas išsiskiria iš kitų, sudomina, intriguoja ir kursto vaizduotę, todėl dažniau laimi įdomūs, linksmi, geras emocijas sukeliantys vizualai ir vaizdo įrašai. Taip pat auditoriją įtraukia naudingas turinys, o ta nauda gali būti tiek prekės ženklo teikiamos nuolaidos, tiek žinios“, – pasakoja J. Narkevičiūtė.

Tyla kilus audrai

Socialinių tinklų suteiktas viešumas kartu įpareigoja laikytis ir įprastų viešosios erdvės taisyklių. Jei prekės ženklą ištiko krizė, kalbėti apie tai savo paskyroje – tiesiog privaloma.

„Soc. tinkluose visi jūsų veiksmai matomi itin plačiai visuomenės daliai, tad trindami komentarus ar blokuodami nepasitenkinimą reiškiančius vartotojus, savo bėdos nepaslėpsite. Būkite atviri ir pripažinkite klydę. Jei vengsite komentuoti ar atsiversite tylos siena, sekėjai tai suvoks kaip nepatikimumo rodiklį. Tinkamai suvaldyta krizė prekės ženklo įvaizdžiui pakenks gerokai mažiau nei visiška tyla. O kartais ji gali ir padėti, pavyzdžiui, prisidėti prie prekės ženklo įvaizdžio, kaip atviro ir skaidraus, stiprinimo. Slėpdamiesi nuo soc. tinkluose kilusios krizės prarasite ir sekėjus, ir realius klientus“, – tvirtina J. Narkevičiūtė.

Neapgalvota reklama

Nors ši klaida, pasak J. Narkevičiūtės, pasitaiko rečiau, tačiau jos pasekmės – liūdniausios. Pavyzdžiui, diskriminuojanti ar politiškai nekorektiška reklama soc. tinkluose prekės ženklui gali pakenkti daugybei metų.

„Netinkamą žinutės toną netruks pastebėti nuomonės lyderiai ir tuomet ji gali išplisti daug plačiau nei planavote. Neapsigaukite – posakis „bet kokia reklama yra reklama“ čia netinka. Pašiepdami visuomenei jautrią temą pakenksite savo reputacijai, prarasite didelę dalį sekėjų, o galiausiai – ir klientų. Todėl kurdami reklamą, tiek šokiruojančią, tiek ir įprastą, visada pamąstykite apie aplinką, nuo kurios priklausys, kaip reklamą supras žmonės, kuriems ji skirta“, – sako J. Narkevičiūtė.

Neatsiperkančios investicijos ir klientų nukreipimas

Dar viena dažnai pasitaikanti klaida – neapgalvotos investicijos į reklamą arba jų nebuvimas.

„Prekės ženklai dažnai mano, kad soc. tinkluose jų reklama vartotojus pasieks organiškai, tačiau taip nebūna. Į reklamą reikėtų investuoti logiškai, pavyzdžiui, jei vaizdo įrašo gamybai išleisite 500 eurų, o reklamai soc. tinkle skirsite tik 50 eurų – ar manote, kad ji bus efektyvi? Tokiose situacijose nėra prasmės švaistyti resursų vaizdo įrašo gamybai, nes jis nepasieks auditorijos dėl suplanuotų mažų reklamos investicijų“, – sako J. Narkevičiūtė.

Pasak „bigNow“ vadovės, prekės ženklai taip pat nesugeba interpretuoti „Facebook“ teikiamų statistinių duomenų, kurie padeda įvertinti realybę ir suprasti, koks turinys auditorijai patiko labiausiai arba ką ji ignoravo.

„Jei norite, kad jūsų prekės ženklas būtų įdomus ilgalaikėje perspektyvoje, rekomenduoju analizuoti statistiką bei tikrinti, ar pavyko pasiekti išsikeltą tikslą. Tą padaryti taip pat galima tikslingai bendraujant su į „Facebook“ paskyrą užsukančias ir komentarus paliekančius vartotojus. Viena didžiausių klaidų, kurią daro prekės ženklas – klientų nukreipimas į kitą kanalą. Jeigu jau žmogus užsuko į jūsų „Facebook“ puslapį, vadinasi, čia jam patogiausia gauti informaciją ar konsultaciją“, – sako J. Narkevičiūtė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama