Pasibaigus vasaros sezonui, didmiesčių keliuose pagausėja transporto priemonių, susidaro spūstys. Ne paslaptis, kad tai į studijas grįžę studentai. Vis dėlto problemų su ilgomis eilėmis turi ir patys studentai. Tiesa, tai susiję su internetiniu ryšiu. Kaip pasakoja degudegu.lt interneto paslaugų užsakymo platformos, padedančios objektyviai pasirinkti interneto tiekėją bendraįkūrėjas Arminas Ubartas, rugsėjis – itin sudėtingas metas interneto paslaugas teikiančioms įmonėms.
„Šiuolaikiniam jaunimui net kelios dienos be interneto ryšio yra neįsivaizduojamos, todėl šį klausimą rekomenduojame spręsti iš anksto, – pasakoja A. Ubartas. – Problema, apie kurią verta pakalbėti, yra eilės norint prijungti interneto paslaugą didžiuosiuose miestuose rugsėjo mėnesį. Jos susidaro pas daugumą interneto tiekėjų dėl didžiulio studentų srauto, kurie į didmiesčius atvyksta praktiškai vienu metu.“
Interneto paslaugų užsakymo platformos specialistas teigia, kad ši problema yra vis dar opi: „Kiekvienais metais užsakymų ciklas vyksta lygiai taip pat. Rudenį atvykę studentai nori kuo greičiau prisijungti internetą, nes tai – svarbiausias reikalas atvykus studijuoti. Tačiau ne retai jaunimui tenka nusivilti dėl esamos situacijos ir paslaugų prijungimo palaukti net 2–3 savaites. Interneto paslaugas teikiantiems specialistams tenka nemenka užduotis greitai ir kokybiškai aprūpinti klientus. Dėl šios priežasties į pagalbą skubame ir mes“, – pasakoja degudegu.lt atstovas.
Vis dėlto specialistas pataria šiuos reikalus planuotis iš anksto, kad išvengtų didelių eilių: „Tam, kad paslaugų tiekėjai galėtų lengviau planuoti darbuotojų resursus, rekomenduojame dėl interneto paslaugų užsakymo kreiptis anksčiau. Jeigu internetas reikalingas nuo rugsėjo pirmos, pateikti užsakymą paslaugų prijungimui reikėtų jau rugpjūčio mėnesį, – teigia A. Ubartas. – Savo ruožtu užtikriname rezervaciją ir inžinieriaus atvykimą rugsėjo pradžioje. Užsisakius interneto paslaugas rugpjūčio mėnesį, mokėti reikės tik jas aktyvavus rugsėjo pradžioje.“
Kalbėdamas apie interneto paslaugų kainas, pašnekovas tikina, kad didžiausia kaina ne retai būna pas didžiausius rinkos žaidėjus, tačiau reikia atsižvelgti ir į atitinkamus kaštus: didieji operatoriai investuoja daug pinigų į tinklo atnaujinimą, klientų aptarnavimo gerinimą bei naujų paslaugų kūrimą. Būtent didžiųjų įmonių investicijos ir indėlis paskatino šviesolaidinio interneto plėtrą.
Renkantis interneto paslaugas teikiančią įmonę svarbu atkreipti dėmesį ir į klientų aptarnavimą. Kol teikiamos paslaugos veikia gerai, apie tai visai nesusimastome. Tačiau tik pasirinkus geresnį tiekėją galima tikėtis, kad ištikus nelaimei problema bus išspręsta greičiau: „Būna akimirkų kai internetas tampa aukso vertės ir būtume linkę sumokėti viso mėnesio mokestį, kad tik jis atsirastų iškart. Tai ypatingai aktualu žmonėms, kurie dirba iš namų. Net kelios valandos be ryšio gali kainuoti visos dienos atlygį ar net daugiau“, – apie pasirinkimo variantus pasakoja specialistas A. Ubartas.
Gyvenant didmiestyje svarbu žinoti kiek ir kokie tiekėjai siūlo savo paslaugas gyvenamoje teritorijoje. Būtent konkurencija gali būti veiksnys, sumažinantis rinkos kainą. Kuo daugiau bendrovių veikia name, tuo kaina bus mažesnė. Kai tinklas jau paruoštas ir namo rūsyje pastatyta reikiama įranga, lieka tik vieną – prijungti naujų naudotojų.