Investicijos versle turi būti įsivertinamos, kiek pridėtinės naudos jos gali atnešti Jūsų verslui, per kiek laiko atsipirks. Todėl priimant sprendimus ar verta investuoti į SEO paslaugas, reikėtų žinoti keletą svarbių dalykų.
SEO yra ilgalaikis procesas, todėl jeigu planuojate, kad Jūsų internetinė svetainė ar elektroninė parduotuvė gyvuos bent jau 2–5 metus, tokiu atveju investicijos tikrai atsipirks. Tačiau jeigu turite internetinį projektą, kuris sukurtas sezonui, vienam renginiui, išpardavimui ir kitai trumpalaikei veiklai, tokiu atveju geriau investuoti į alternatyvias reklamos priemonės, kaip „Google Adwords“ reklama.
Atkreipkite dėmesį, kad jeigu Jūsų produktas ar paslaugos nėra tiesiogiai parduodami internete, tai dar nereiškia, kad tokiu atveju nereikia reklamuotis. Pagal vartotojų tyrimų duomenys, 9/10 vartotojų ieško informacijos apie dominančias paslaugas ir prekes internete. Taigi, nors tiesioginių pardavimų Jūsų internetinėje svetainėje nevyksta, vartotojai vis tiek ieško informacijos apie produkto technines savybes, paslaugų aprašymus, atsiliepimus, palyginimus ir kt. Ir tai daro įtaką jų pirkimo sprendimams. Jeigu esate ten, kur klientai Jūsų ieško, didelė tikimybė, kad jie pasirinks būtent Jūsų įmonę, o ne konkurentų.
Svarstydami ar investicijos į SEO paslaugas gali būti naudingos, rekomenduojame Jums įsivertinti paieškų apimtis. Tai padaryti galite naudodami „Google“ įrankį – „Google Keyword Planner“, kurį pasitelkę galite matyti kiek vartotojų vidutiniškai per mėnesį ieško Jūsų paslaugų ar produkto, kokiais raktiniais žodžiais ar frazėmis jie ieško, kokią konkurenciją turi tam tikri raktiniai žodžiai ar frazės ir kt. Nuo paieškos apimčių dydžio ir konkurencijos mokamuose paieškos rezultatuose priklauso ir SEO paslaugų kaina.
SEO paslaugos gali stipriai prisidėti prie sėkmingų pardavimų esant tikslinei auditorijai ir didelėms paieškų apimtims. Pavyzdžiui, mūsų kliento, kuris užsiima logistikos paslaugomis visame pasaulyje ieško vidutiniškai per mėnesį daugiau, kaip 300 tūkst. žmonių. Turbūt nesunku įsivertinti kokia nauda būti matomam, kai Tavo paslaugos ar produkto ieško būtent tiek žmonių. O pasiekti tuos 300 tūkstančių kitomis reklamos priemonėmis gali kainuoti pakankamai brangiai. Žinoma, reikėtų nepamiršti ir pačios auditorijos tikslingumo, didžioji dalis vartotojų ieškanti logistikos paslaugų turi poreikių jas įsigyti. Klausimas vienas: ar jie dirbs su konkurentais, ar su Jūsų įmone. Ir tai gali priklausyti nuo labai paprastų dalykų, kaip pasiekiamumas ir matomumas tuomet, kai reikia tavo paslaugų ar produkto.
Žinoma alternatyva gali būti „Google Adwords“ reklama, kuri turi savų privalumų, tačiau naudodami „Adwords“ mokate už paspaudimus. SEO paslaugų dėka, iškėlus Jūsų internetinę svetainę natūraliuose paieškų rezultatuose, už paspaudimus mokėti nereikia. SEO paslaugų atsiperkamumą galite pasiskaičiuoti ir palyginę su išleidžiamu biudžetu „Google Adwords“ reklamai. Pavyzdžiui, jeigu vidutiniškai išleidžiate arba išleistumėte „Google Adwords“ reklamai 400 EUR per mėnesį pagal Jūsų veiklos paieškų apimtis, tai galite pagal SEO paslaugų kainą įsivertinti per kurį laikotarpį Jums gali atsipirkti SEO paslaugos. Aišku abiejų reklamos galimybių („Google Adwords“/SEO optimizacija) naudojimas gali pasiekti tikrai puikių rezultatų.
Tikimės, kad šie patarimai padės Jums lengviau apsispręsti ar Jūsų internetiniam projektui reikalingos SEO paslaugos.