Žaidimas – tai daug privalumų turinti veikla. Žaidimai ne vien poilsis ir pramoga, jie gerina žaidėjų vizualinio informacijos apdorojimo, sprendimų priėmimo ir komandinio darbo įgūdžius. Dėl to AOC ir parengė šį vadovą apie žaidimų socialinę ir pažintinę naudą.
Pažintiniai gebėjimai
Dauguma žaidimų stimuliuoja atmintį, dėmesio koncentraciją bei loginį mąstymą. Net žaisdami tik keletą valandų per savaitę galite pajusti skirtumą, nepriklausomai nuo amžiaus. Pavyzdžiui, šiuos gebėjimus gali sustiprinti strateginiai žaidimai realiuoju laiku (RTS), nes žaidėjas turi analizuoti situaciją, „kovodamas“ su savo konkurentus, iš anksto parengti atakos / gynybos ar persvaros išsikovojimo planą, nepamiršti varžovų veiksmų ir imtis kontrveiksmų (visa tai per ribotą laiko tarpą). Išsiugdyti dėmesio ir problemų sprendimo gebėjimai tikrai pravers mokykloje / biure ar kasdieniame gyvenime.
Sprendimų priėmimas
Žaidžiant video žaidimus galima pagerinti sprendimų priėmimo įgūdžius. Nors kai kurie žaidimai reikalauja žaidimą įtakos turinčių sprendimų per sekundės dalį, kai kuriuose kituose žaidimuose visą žaidimo eigą pakeis anksčiau priimti sprendimai. Vaidmenų žaidimuose (RPG) net ankstyvieji sprendimai dėl veikėjų atributų pobūdžio bei vėlesnė sąveika su pasauliu turės rimtų pasekmių žaidėjo charakterio moralėms savybėms ir gerovei. Kai kuriuose ėjimų strategijos žaidimuose žaidėjai, norėdami sėkmingai žaisti žaidimą, taip pat turi analizuoti ir reaguoti į daugybę parametrų.
Vaizdinės informacijos apdorojimas
„First Person Shooter (FPS)“ žaidimai ir „Shoot ‘em up“ žaidimuose dažnai reikia, kad žaidėjai greitai perkeltų savo dėmesį į įvairias ekrano dalis. Tai darydami vartotojai taip pat bandys suvokti, kokia jų padėtis. Tai reiškia, kad smegenys išmoksta skirstyti dėmesį ir pagerinti gaunamo vaizdinės informacijos apdorojimą. Kadangi žaidėjai neturi daug laiko priimti sprendimams, pagerėja prognozavimo ir reakcijos laikas. Tam tikri tyrimai netgi rodo, kad kai kurie žaidėjai pasiekia tikrų naikintuvų pilotų lygį.
Komandinis darbas
Dauguma daugelio žaidėjų žaidimų reikalauja žaidėjų glaudžiai dirbti komandoje, tiek internetinio žaidimo su keletu komandų, tiek ir komandinio žaidimo neprisijungus prie interneto su keliais draugais atveju. Populiariuose konkurenciniuose žaidimuose, pavyzdžiui, kai kuriuose FPS žaidimuose ir daugelio žaidėjų internetinės kovos arenos (MOBA) stiliaus žaidimuose sudaromos 5 žmonių komandos, kurių kiekvienas žaidėjas turi savo stipriųjų ir silpnųjų savybių bei įgūdžių. Šis bendradarbiavimas, be abejo, turės pasekmių darbo srityje arba mokykloje.
Sveikatos užtikrinimas
Ligoninėse įrengtos žaidimų stotys gali turėti teigiamos įtakos sveikimui. Žaisdami žaidimus pacientai gali prasiblaškyti, netgi socialiai bendrauti su kitais žmonėmis ir gauti teigiamų emocijų ir optimizmo krūvį.
AOC rūpinasi žaidėjų sveikata ir komfortu žaidimų metu
AOC propaguoja žaidimų naudą, o jos naujoviškos technologijos padės išlaikyti vartotojų sveikatą žaidimų metu. Ergonomiškas monitorius padės išlaikyti tinkamą žaidėjų laikyseną ir stuburo sveikatą. „AOC Anti Blue Light / Low Blue Light“ technologijos sumažins mėlynos spektro šviesos, kuri gali sukelti akių įtampą, galvos skausmą ir miego sutrikimus, kiekį. „AOC Flicker-Free“ technologija sumažina mirgėjimą, kuris gali sukelti nuovargį, galvos svaigimą ir pykinimą. Įdiegtais „i-Care“ technologijos jutikliais nustatomas šviesos intensyvumas kambaryje ir pagal tai atitinkamai reguliuojamas monitoriaus ryškumas tam, kad vartotojų akys nenuvargtų prisitaikydamos prie šviesos pokyčių.
Nors esama daug tyrimų, susijusių su įvairiais teigiamais žaidimų aspektais, AOC pabrėžia ir skatina žaisti atsakingai. Gyvybiškai svarbu, kad kompiuterio naudojimas sudarytų subalansuoto ir sveiko gyvenimo dalį. Vienodai svarbu praleisti laiką lauke, sportuoti ir būti su draugais.
AOC, kaip vienas iš pirmaujančių monitorių gamintojų, siekia pateikti į žaidimų rinką aukštos kokybės produktus, t. y. savo AGON serijos monitorius, ir energingai skatina žaisti atsakingai ir sveikai, siekiant užtikrinti, kad žaidėjai galėtų visapusiškai mėgautis savo hobiu.