Artėjantys 2016 metai jau ne už kalnų, todėl būtų pravartu ruoštis būtent kitiems metams. „Google“ tobulina paieškos algoritmą kasdien, todėl nenuostabu, jog daugelis SEO specialistų bei tinklapių savininkų nespėja pagal visas diktuojamas naujoves, o kad būtų lengviau pateiksime 5 svarbiausius faktorius į kuriuos turite būtinai atkreipti dėmesį.
1. Mobili svetainės versija
Dar jūsų turima svetainė nepritaikyta išmaniesiems įrenginiams? O jau būtų laikas suskubti, kadangi jau nuo 2015 metų balandžio 21 dienos „Google“ oficialiai yra išleidusi išmaniųjų telefonų atnaujinimą, kuris reitinguoja tas internetines svetaines aukščiau, kurios būtent ir turi mobiliąsias versijas. Todėl jeigu jūsų turimas tinklapis, dar neatnaujintas, patariame tai padaryti kuo skubiau. Kitais metais šis faktorius dar labiau dominuos ir išryškės pagrindiniai lyderiai mobiliajame „Google“ paieškos variklyje.
Nepamirškite ir tai, jog mobiliųjų telefonų versijos turi būti patogios jūsų klientams, lankytojams. Kurkite aiškias ir patogias internetines svetaines. Taip padidinsite ne tik pardavimus, bet ir pritrauksite daugiau klientų, priklausomai nuo jūsų vykdomos veiklos.
Keletas faktorių į ką reikėtų atkreipti dėmesį:
- Sukurkite tinkamo dydžio mygtukus tam, jog būtų lengva juos paspausti.
- Tekstas privalo būti tinkamo dydžio, jog nereiktų jo didinti.
- Sukurti patogią nuorodų navigaciją vartotojui.
- Išdėstykite savo turinį pagal svarbą, žvelkite į savo tinklapį iš vartotojo pusės.
- Naudokite „responsive“ technologiją, tai jums sutaupys kaštų ir nereikės kurti kitokios dizaino struktūros mobiliajai versijai.
Ar jūsų internetinis puslapis yra pritaikytas mobiliesiems įrenginiams – galite pasitikrinti čia: „Mobile friendly“.
2. Įsigykite SSL sertifikatą – iškilkite aukščiau
Nuo 2014 metų rugpjūčio mėnesio „Google“ oficialiai paskelbė, jog tinklapiai, kurie turės SSL sertifikatus, turės daug didesnį reitingą ir geresnes pozicijas už tuos, kurie SSL sertifikato neturės. Tačiau žvelgiant į besikeičiantį internetą, šio fakto negirdėjo didžioji dalis Lietuvos verslininkų. Įsigyti SSL sertifikatų suskubo vos keletas tinklapio savininkų, todėl tai gali būti savotiškas 2016 metų stimulas iškilti aukščiau už konkurentus.
Kas yra SSL sertifikatas?
SSL sertifikatas, tai savaime suprantamas saugumo komponentas, kuris dažniausiai diegiamas elektroninėse parduotuvėse, taip pat ten kur yra perduodama tam tikra informacija, tokia, kaip el. laiškai, slaptažodžiai ir panašiai. Dar kitaip jį galime įvardinti, kaip adreso priešdėlį – https:// būtent „s“ raidė ir nurodo SSL sertifikato turėjimą. Paprastai mes adreso priešdėlį matome be „s“ raidės – http://. Paprasčiau tariant, SSL sertifikatas apsaugo nuo tam tikro duomenų nutekėjimo, pavogimo.
Ar tikrai užtenka vien tik įsigyti SSL sertifikatą tam, kad iškiltume aukščiau „Google“ pozicijose?
Along.lt komanda atliko 2015 metais vasario mėnesį SSL sertifikato testą, kuris iš tiesų parodė teigiamus rezultatus ir įrodė, jog vien tik įsigijus SSL sertifikatą pozicijos kilo per 3–5 pozicijas. Vadinasi įmonės, kurios turi elektronines parduotuves bei kitus tinklapius, kur šifruojami duomenys, gali iškilti daug aukščiau už konkurentus. Ypač naudingas laikotarpis 2016 metai, kadangi dauguma jūsų konkurentų apie tai nė nenutuokia, o jūs galite lengvai juos aplenkti per 2–6 pozicijas pagal visus savo raktinius žodžius. Kol kiti snaudžia įgykite tiesioginį pranašumą.
3. Straipsnių rašymas „bloginimas“
Vienas iš populiariausių faktorių, kuris dominavo 2014 ir 2015 metais, tai straipsnių rašymas ir talpinimas straipsnių kataloguose. Pakalbėsime apie faktorius, kuriuos turėtumėte pamiršti ir kuriuos turėtumėte įvesti 2016 metais.
Turite pamiršti:
- Jau 2015 metais „Google“ lengvai perprato tuos straipsnių katalogus, kuriuose dirbtinai buvo bandoma prirašyti daugybę straipsnių su išeinančiomis nuorodomis. Tokių tinklapių efektyvumas jūsų verslui šiai dienai duos labai nedaug, arba duos neigiamą įtaką. Todėl jau 2016 metais pradėkite remtis kitais, patikimesniais sprendimais.
- Jau nuo 2013 metų „Google“ yra paskelbusi, jog ne kiekybė įeinančių nuorodų į jūsų tinklapį, o kokybė dominuoja. Todėl vertėtų atkreipti dėmesį, jog didžiausias viešų straipsnių minusas yra didelis išeinančių aktyvių nuorodų kiekis ir krentantis kokybės rodiklis.
- Pamirškite nuorodų pirkimus ir dirbtinius jų talpinimus visur kur papuola. Tai jau seniai yra stebima „Google“ paieškos algoritmo, todėl negalite žinoti, kada jus nubaus ši paieškos sistema.
2016 metais privalote galvoti apie:
- Kokybiškų nuorodų rinkimą į savo tinklapį. Ieškokite patikimiausių sprendimų. Talpinkite savo sukurtus straipsnius į specializuotus straipsnių katalogus jūsų tematika. Atskirkite kokybišką nuo dirbtinai sukurto.
- Iki šiol dauguma specialistų kūrė straipsnius iki 350 žodžių, tačiau vertėtų suprasti, jog šis skaičius visada auga ir kuo jūsų straipsnis bus ilgesnis ir informatyvesnis jūsų vartotojui, tuo jūs gausite didesnę naudą savo tinklapiui. Todėl pamirškite apie skaičius, o tiesiog kurkite straipsnius informatyvius ir kokybiškus skaitytojams.
- Veskite derybas su naujienų portalais, atraskite būdų, kaip galite bendradarbiauti ir gauti atgalinį ryši savo internetiniam tinklapiui. Kaip ir minėjome aukščiau tik iš kokybiškų internetinių svetainių jūs gausite didžiausią naudą, todėl būkite gudresnis už savo konkurentą.
Išvada 2016 metams
Su lyg kiekvienais metais tobulėjanti „Google“ paieškos sistema, diktuoja tokias sąlygas, jog turite kelti tik aukščiausius tikslus ir nebenaudoti senų taktikų. Ieškokite ilgalaikių sprendimų, nes kitaip jūsų SEO taktika veiks tik trumpą laikotarpį. Būkite išradingi ir domėkitės, kurie faktoriai keičiasi, tik taip pasieksite TOP aukščiausias pozicijas.