Pastaruoju metu vis daugiau kyla diskusijų apie duomenų saugumą internetinėje erdvėje bei apsaugos priemones. Gera žinia, kad tokios bendrovės kaip „Dropbox“, „Google“, „SpiderOak“ ir „Sonic.net“ įgyvendina tikrai patikimus informacijos šifravimo būdus.
Šifravimas – tai būdas atvirą informaciją paversti uždara ir atvirkščiai. Šie keturi paslaugų tiekėjai ėmėsi svarbus žingsnio, siekdami apsaugoti savo vartotojus nuo nemalonių situacijų, t. y. nuo informacijos „nutekinimo“, arešto. Be to, „Yahoo! “ neseniai paskelbė ketinanti imtis kelių priemonių, siekiant padidinti informacijos saugumą, o socialinis tinklas „Twitter“ patvirtino, kad jų šifravimo duomenų centras juda pažangos keliu.
2013 m. lapkričio mėn. atliktos „Crypto“ apklausos rezultatai parodė, kad „Google“ kompanija naudoja HTTPS kriptografiją, kai tuo tarpu socialinis tinklas „Facebook“ dar tik ruošiasi naudoti šią kriptografiją.
Nors ne kiekviena apklausoje dalyvavusi bendrovė įgyvendino visas rekomendacijas, tačiau kiekvienas kompanijų žengtas žingsnis yra labai svarbus, stiprinant duomenų saugumą. Tikimasi, kad kiekvienas interneto paslaugų teikėjas pasirinks geriausią apsaugos būdą ir toliau dirbs, siekiant apsaugoti savo tinklus ir jų naudotojus.
Atsižvelgiant į saugumo problemas, su kuriomis susiduria bendrovės, EFF paprašė paslaugų teikėjus įgyvendinti stiprų šifravimą. Buvo paprašyta kompanijų užšifruoti savo svetaines hiperteksto perdavimo protokolais (HTTPS ). Tai reiškia, kad, vartotojas prisijungęs savo interneto svetainėje, bus automatiškai prijungtas prie kanalo, kuris užšifruoja pranešimus iš kompiuterio į svetainę.
Kompanijų taip pat buvo paprašyta pažymėti autentiškus slapukus dėl saugumo. Slapukai apsaugo tinklų operatorius nuo jų vartotojų duomenų vagystės. Taip pat paslaugų tiekėjai buvo paprašyti koduoti bendravimą tarp įmonės debesų ir duomenų centrų. Tokiu atveju vartotojų duomenys būtų stipriai užšifruoti ir tai apsaugotų nuo duomenų areštavimo net tuo atveju, jei užpuolikas turi prieigą prie fizinės duomenų sąsajos arba yra pažeista tinklo įranga.
UAB „Zillion Consulting“ pardavimų direktorius, Vito Valentino, teigia, kad pastaruoju metu vis labiau kalbama apie internete esančių duomenų saugumą ir konfidencialumą užtikrinančias priemones. Pardavimų direktorius džiaugiasi, kad atsiranda vis daugiau įmonių, kurios investuoja nemažai laiko ir piniginių išteklių, siekiant apsaugoti vartotojus nuo jų duomenų areštavimo. Viena iš tokių bendrovių – lyderė „Google“, kuri naudoja vieną iš patikimiausių šifravimo būdų.