Nors dažnai internautus piktina pokyčiai didžiausiose interneto svetainėse, ketvirtadienį „Facebook“ pristatytas naujas tinklalapio dizainas sulaukė teigiamų atsiliepimų internete, skelbia BBC.
Panašu, kad artimiausiomis savaitėmis įsigaliosiantys pakeitimai nesukels tokios pasipiktinimo bangos, kaip profilių pakeitimai įdiegus „Timeline“ ar nauja „Facebook“ paieškos sistema „Graph Search“.
Primename, kad atsinaujinus „Facebook“ didžiąją dalį puslapio, maždaug du trečdalius, užims Naujienų srautas, dar trečdalį – dešinysis meniu. Tiesa, padidėjus plotui, kuris skiriamas turiniui (nuotraukoms, vaizdo įrašams ir kt.), didesni bus ir šioje skiltyje rodomi rėmėjų pranešimai.
Rinkodaros specialistai kol kas nedrįsta spėlioti, kaip į tai reaguos „Facebook“ nariai, mat bendrame sraute rodomos rėmėjų žinutės jau anksčiau sulaukė žmonių pasipiktinimo.
Taip atrodys naujasis „Facebook“ dizainas kompiuteryje
Naršytojai pastebi, kad pasikeitus „Facebook“ dizainui svetainė taps panašesnė į konkurentą „Google+“. Tiesa, kai maždaug prieš metus įsikūrė šis socialinis tinklas, nemažai internautų pastebėjo, kad šis pasiskolino kai kurias „Facebook“ funkcijas.
Apskritai naujasis „Facebook“ dizainas vertinamas pakankamai gerai. Pateikiame keleto interneto svetainių ir naršytojų pastebėjimų.
„Financial Times“: Pokyčiai patiks reklamos pirkėjams, kurie ieškojo būdų padidinti vaizdinės reklamos emocinį poveikį socialiniame tinkle, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose.
„The Register“: Atskirti specifinius informacijos srautus yra gera idėja, tačiau dar pamatysime, kiek žmonių tuo pasinaudos. Galima tikėtis, kad dar daugiau kompanijų prašys „Pamėgti“ jų profilius, kad galėtų atsidurti jūsų Naujienų sraute. „Venturebeat“: Istorija jau parodė, kad „Facebook“ naudotojams nepatinka turėti daugiau nei vieną naujienų srautą, net jei tai palengvintų jų gyvenimus ir pašalintų ne tokius svarbius pranešimus iš bendro srauto.
„Techcrunch“: Apie reklamas spaudos konferencijoje visiškai nebuvo šnekėta, nors būtent jos įneša daugiausia betvarkės. Bus įdomu pamatyti, kaip prie pokyčių prisitaikys reklamos pirkėjai ir ar jų padaugės.
„Cnet“: Žiniasklaidai svarbiausias pokytis bus tai, kad atsiras galimybė matyti visus pranešimus, kuriuos paskelbia patinkantys puslapiai ar žmonės. Jei tai tiesa, grįš pasitikėjimas „Facebook“ kaip platforma, skirta karščiausioms naujienoms.
„The Next Web“: Teigti, kad „Facebook“ nusikopijavo „Google+“, būtų neteisinga. „Facebook“ dizaino pokyčiams įtakos turėjo daug įvairių dalykų, tarp jų – „Tumblr“ žaismingumas ir tendencijos mobiliosiose platformose.
Reakcijos „Facebook“:
„Tikiuosi, greit įprasiu prie naujojo dizaino, nors senasis man patinka labiau“, – Yousefas Barahmehas.
„Nesvarbu, kaip svetainė atrodys, aš tiesiog nekenčiu tų „Rėmėjų pranešimų“ mano naujienų sraute“, – Barrie Masonas.
„Atrodo švariau“, – Ouzairas Hafeezas.
Reakcijos „Twitter“:
„Išdrįsiu tai pasakyti: šiaip jau, atrodo geriau“, – „LizzieBettySL“. „Aš norėčiau, kad „Facebook“ būtų skirtingai pritaikytas kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams“, – „Omracer“.
„Turiu grupės puslapį ir dabar viršutinė nuotrauka išsiplės bei visiškai sugadins puslapio išvaizdą. Jei nesugedo, netaisyk“, – „Watchnut“.
„Kad ir kaip nenorėčiau to pripažinti, naujasis „Facebook“ dizainas atrodo daug žadančiai. Geresnė išvaizda, vizualiai turtingesnis“, – „Bszymeczko“.
„Džiaugiuosi, kad jau metus turėjau visas šias galimybes „Google+“. Begėdiškas kopijavimas“, – „DJNattyD“.