Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 25 d. 08:21
Telefonai dabar „į pensiją“ išeina tik po 3,5 m.: kaip tai pasitarnauja norintiems sutaupyti?
Balandžio 24 d. 20:22
Galvojate, kad jūsų išmanusis laikrodis atsparus vandeniui? Perskaičius šį tekstą, nebenorėsite jo net sušlapinti
Balandžio 24 d. 17:49
Dirbtinis intelektas jau gali padėti nustatyti ligą ar užkirsti kelią jos vystymuisi
Balandžio 24 d. 14:10
„Wix“ pristato naujovę: verslo logikos pritaikymas unikaliems poreikiams be programavimo žinių
Balandžio 24 d. 11:52
Tyrimas: pirkdami naują automobilį, trečdalis gyventojų svarstytų apie elektromobilį
Balandžio 24 d. 08:32
„Sony“ pristato „FE 50-150mm F2 GM“
Balandžio 23 d. 20:18
Vaikas nori išmaniojo telefono? Sužinokite, kada yra tinkamiausias laikas jį pirkti ir kaip protingai išsirinkti
Balandžio 23 d. 17:14
DI žaidimų meškos paslauga arba lengviau asmeninių duomenų neišviliosi
Balandžio 23 d. 14:29
CPO LT ir UAB „NFQ Technologies“ kurs inovaciją viešuosiuose pirkimuose – pirmą tokią Europoje
Balandžio 23 d. 11:30
Atnaujinus ugdymo programas – spragos metodinėje medžiagoje ir skaitmeninių mokymosi aplinkų proveržis
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai

Publikuota: 2013-01-14 13:24
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Gemius

CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“. Ataskaitoje pateikiamos populiariausios interneto reklamos formos Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Čekijoje ir Vengrijoje bei dažniausiai ir sėkmingiausiai jomis besinaudojantys verslo sektoriai.

„gemiusAdMonitor“ rezultatai parodė, jog tam tikros tendencijos yra būdingos visoms tirtoms rinkoms, tačiau tarp šalių egzistuoja ir skirtumai. Būtina paminėti vieną įdomiausių reiškinių – dažniausiai naudojamos internetinės reklamos formos ne visada pasižymi aukštu CTR rodikliu (click through ratio, paspaudimų rodiklis), o intensyviausiai besireklamuojantys verslo sektoriai ne visada susilaukia didžiausio susidomėjimo.

Daug besireklamuojantys, tačiau rezultatų nesulaukiantys verslo sektoriai yra priversti ieškoti vis naujesnių būdų patraukti vartotojų dėmesį. Daugumoje tiriamų šalių tradiciniai reklamos skydeliai (banners) yra įtraukiami į daugiau nei 90 % kampanijų planų, visgi ir interaktyvių reklamos formų (rich media) naudojimas pastebimai auga. Ši tendencija gerai matoma Lenkijoje, kur tradicinių reklaminių skydelių kiekis nuo 86 % sumažėjo iki 55,8 %, o tuo tarpu interaktyvių reklamos formų („Preroll“ 25,5 %, „Toplayer“ 20,7 %, „Wideboard“ 14,9 %) dalis ženkliai išaugo.

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai
1 pav. Kampanijų, kuriose naudojamos konkrečios reklamos formos, dalis Lenkijoje. Šaltinis: „gemiusAdMonitor“ 2012 m. pirmasis pusmetis. Analizuotos reklamos formos: Tradiciniai reklaminiai skydeliai ir interaktyvūs reklaminiai skydeliai („Toplayer“, „Expand“, „Preroll“ ir t. t.)

Panašu, kad daugiausia paspaudimų susilaukiančių reklamos formų dominavimas nulemia ir vidutinę visos šalies CTR reikšmę. Pirmąjį šių metų pusmetį pagal CTR tarp visų tiriamų šalių pirmavo Lenkija, kurioje šis rodiklis pakilo 16 %, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir siekė 0,62 %. Antroje vietoje atsidūrė Slovakija su 0,56 % CTR, nors jis yra 4 % žemesnis nei 2011 metų pirmąjį pusmetį. Paskutinę vietą užima Serbija, kurios vidutinis CTR tesiekia 0,15 % ir yra daugiau nei keturis kartus mažesnis už lyderės Lenkijos.

Lietuvos CTR yra 0,26 % ir jis yra artimas daugumos šalių rezultatui. Pagal šį rodiklį nuo mūsų beveik dvigubai atsilieka Serbija, o žymiau mus lenkia Lenkija ir Slovakija.

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai
2 pav. Vidutiniai CRE šalių CTR rodikliai. Šaltinis: „gemiusAdMonitor“ 2012 m. pirmasis pusmetis. Analizuotos reklamos formos: Tradiciniai reklaminiai skydeliai ir interaktyvūs reklaminiai skydeliai („Toplayer“, „Expand“, „Preroll“ ir t. t.)

Daugiausia reklamos parodymų vis dar sukuriama „Automobilių“, „Telekomunikacijų“, „Finansų, draudimo ir tarpininkavimo“ sektoriuose. Pastarasis daugiausiai reklamuojamas Čekijoje – ten jo reklamos sudaro 42,5 % visų, parodomų šalyje. Vis dėlto, reklamų gausa negarantuoja interneto vartotojų susidomėjimo jomis. Pavyzdžiui, „Finansų, draudimo ir tarpininkavimo“ sektoriaus reklaminiai skydeliai, kurių Čekijos rinkoje daugiausia, turi mažiausius CTR rodiklius.

Skirtingų šalių internautai yra linkę spausti ant skirtingų verslo sektorių reklamų. Pavyzdžiui, „Maisto“ sektoriaus reklamos pirmąjį 2012 metų pusmetį didesnio susidomėjimo sulaukė tarp Čekijos, Latvijos ir Vengrijos interneto vartotojų, o tuo tarpu serbai ir kroatai aktyviau spaudė ant „Aprangos ir batų“, o bulgarai – ant „Asmeninės higienos produktų“ reklaminių skydelių. Lietuvoje ir Slovakijoje aukščiausiais CTR rodikliais džiaugiasi „Telekomunikacijų“ įmonės, nors Kroatijoje, Čekijoje ir Vengrijoje jos patenka tarp mažiausiai spaudžiamų. „Laisvalaikio“ prekes bei pramogas reklamuojantys skydeliai susilaukia nedidelio susidomėjimo daugumoje tirtų šalių (Bulgarijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Latvijoje, Serbijoje, Slovakijoje), tačiau Rumunijoje ir Lenkijoje šis sektorius yra vienas iš sėkmingiausių.

Lietuvoje daugiausia parodymų tenka „Prekybos“, „Laisvalaikio“ ir „Automobilių“ sektoriams, o mažiausiai – namų apyvokos ir asmens higienos prekėms. Pagal vidutinį CTR vienareikšmiškai pirmauja „Telekomunikacijų“ sektorius, o antrąją ir trečiąją vietas užima „Maisto“ ir „Automobilių“ įmonių reklama. „Namų apyvokos prekių“ reklaminiai skydeliai Lietuvoje yra rečiausiai spaudžiami. Mūsų šalyje atlikta „gemiusAdmonitor“ analizė tik patvirtina, kad didelis reklamos parodymų kiekis negarantuoja didelio CTR.

Svarbu pažymėti, kad kai kuriose šalyse daugiausia besireklamuojantys sektoriai visgi sugeba patraukti ir didžiausią vartotojų dėmesį. Tokius pavyzdžius matome „Telekomunikacijų“ sektoriuje Slovakijoje, „Laisvalaikio“ – Rumunijoje ir „Asmeninės higienos“ – Bulgarijoje. Atvirkščiai yra su „Namų apyvokos“ prekėmis Lietuvoje – čia jos yra ne tik mažiausiai reklamuojamos, bet ir turinčios žemiausią CTR. Panaši situacija yra ir „Nekilnojamojo turto“ sektoriuje Lenkijoje ir Vengrijoje, „Laisvalaikio“ – Slovakijoje bei „Medijos, knygų, CD ir DVD“ sektoriuje kaimyninėje Latvijoje.


Gemius



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama