Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai

Publikuota: 2013-01-14 13:24
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Gemius

CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“. Ataskaitoje pateikiamos populiariausios interneto reklamos formos Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Čekijoje ir Vengrijoje bei dažniausiai ir sėkmingiausiai jomis besinaudojantys verslo sektoriai.

„gemiusAdMonitor“ rezultatai parodė, jog tam tikros tendencijos yra būdingos visoms tirtoms rinkoms, tačiau tarp šalių egzistuoja ir skirtumai. Būtina paminėti vieną įdomiausių reiškinių – dažniausiai naudojamos internetinės reklamos formos ne visada pasižymi aukštu CTR rodikliu (click through ratio, paspaudimų rodiklis), o intensyviausiai besireklamuojantys verslo sektoriai ne visada susilaukia didžiausio susidomėjimo.

Daug besireklamuojantys, tačiau rezultatų nesulaukiantys verslo sektoriai yra priversti ieškoti vis naujesnių būdų patraukti vartotojų dėmesį. Daugumoje tiriamų šalių tradiciniai reklamos skydeliai (banners) yra įtraukiami į daugiau nei 90 % kampanijų planų, visgi ir interaktyvių reklamos formų (rich media) naudojimas pastebimai auga. Ši tendencija gerai matoma Lenkijoje, kur tradicinių reklaminių skydelių kiekis nuo 86 % sumažėjo iki 55,8 %, o tuo tarpu interaktyvių reklamos formų („Preroll“ 25,5 %, „Toplayer“ 20,7 %, „Wideboard“ 14,9 %) dalis ženkliai išaugo.

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai
1 pav. Kampanijų, kuriose naudojamos konkrečios reklamos formos, dalis Lenkijoje. Šaltinis: „gemiusAdMonitor“ 2012 m. pirmasis pusmetis. Analizuotos reklamos formos: Tradiciniai reklaminiai skydeliai ir interaktyvūs reklaminiai skydeliai („Toplayer“, „Expand“, „Preroll“ ir t. t.)

Panašu, kad daugiausia paspaudimų susilaukiančių reklamos formų dominavimas nulemia ir vidutinę visos šalies CTR reikšmę. Pirmąjį šių metų pusmetį pagal CTR tarp visų tiriamų šalių pirmavo Lenkija, kurioje šis rodiklis pakilo 16 %, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir siekė 0,62 %. Antroje vietoje atsidūrė Slovakija su 0,56 % CTR, nors jis yra 4 % žemesnis nei 2011 metų pirmąjį pusmetį. Paskutinę vietą užima Serbija, kurios vidutinis CTR tesiekia 0,15 % ir yra daugiau nei keturis kartus mažesnis už lyderės Lenkijos.

Lietuvos CTR yra 0,26 % ir jis yra artimas daugumos šalių rezultatui. Pagal šį rodiklį nuo mūsų beveik dvigubai atsilieka Serbija, o žymiau mus lenkia Lenkija ir Slovakija.

Interaktyvios reklamos formos internete yra efektyvesnės, tačiau naudojamos retai
2 pav. Vidutiniai CRE šalių CTR rodikliai. Šaltinis: „gemiusAdMonitor“ 2012 m. pirmasis pusmetis. Analizuotos reklamos formos: Tradiciniai reklaminiai skydeliai ir interaktyvūs reklaminiai skydeliai („Toplayer“, „Expand“, „Preroll“ ir t. t.)

Daugiausia reklamos parodymų vis dar sukuriama „Automobilių“, „Telekomunikacijų“, „Finansų, draudimo ir tarpininkavimo“ sektoriuose. Pastarasis daugiausiai reklamuojamas Čekijoje – ten jo reklamos sudaro 42,5 % visų, parodomų šalyje. Vis dėlto, reklamų gausa negarantuoja interneto vartotojų susidomėjimo jomis. Pavyzdžiui, „Finansų, draudimo ir tarpininkavimo“ sektoriaus reklaminiai skydeliai, kurių Čekijos rinkoje daugiausia, turi mažiausius CTR rodiklius.

Skirtingų šalių internautai yra linkę spausti ant skirtingų verslo sektorių reklamų. Pavyzdžiui, „Maisto“ sektoriaus reklamos pirmąjį 2012 metų pusmetį didesnio susidomėjimo sulaukė tarp Čekijos, Latvijos ir Vengrijos interneto vartotojų, o tuo tarpu serbai ir kroatai aktyviau spaudė ant „Aprangos ir batų“, o bulgarai – ant „Asmeninės higienos produktų“ reklaminių skydelių. Lietuvoje ir Slovakijoje aukščiausiais CTR rodikliais džiaugiasi „Telekomunikacijų“ įmonės, nors Kroatijoje, Čekijoje ir Vengrijoje jos patenka tarp mažiausiai spaudžiamų. „Laisvalaikio“ prekes bei pramogas reklamuojantys skydeliai susilaukia nedidelio susidomėjimo daugumoje tirtų šalių (Bulgarijoje, Kroatijoje, Čekijoje, Latvijoje, Serbijoje, Slovakijoje), tačiau Rumunijoje ir Lenkijoje šis sektorius yra vienas iš sėkmingiausių.

Lietuvoje daugiausia parodymų tenka „Prekybos“, „Laisvalaikio“ ir „Automobilių“ sektoriams, o mažiausiai – namų apyvokos ir asmens higienos prekėms. Pagal vidutinį CTR vienareikšmiškai pirmauja „Telekomunikacijų“ sektorius, o antrąją ir trečiąją vietas užima „Maisto“ ir „Automobilių“ įmonių reklama. „Namų apyvokos prekių“ reklaminiai skydeliai Lietuvoje yra rečiausiai spaudžiami. Mūsų šalyje atlikta „gemiusAdmonitor“ analizė tik patvirtina, kad didelis reklamos parodymų kiekis negarantuoja didelio CTR.

Svarbu pažymėti, kad kai kuriose šalyse daugiausia besireklamuojantys sektoriai visgi sugeba patraukti ir didžiausią vartotojų dėmesį. Tokius pavyzdžius matome „Telekomunikacijų“ sektoriuje Slovakijoje, „Laisvalaikio“ – Rumunijoje ir „Asmeninės higienos“ – Bulgarijoje. Atvirkščiai yra su „Namų apyvokos“ prekėmis Lietuvoje – čia jos yra ne tik mažiausiai reklamuojamos, bet ir turinčios žemiausią CTR. Panaši situacija yra ir „Nekilnojamojo turto“ sektoriuje Lenkijoje ir Vengrijoje, „Laisvalaikio“ – Slovakijoje bei „Medijos, knygų, CD ir DVD“ sektoriuje kaimyninėje Latvijoje.


Gemius



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama