Ar nesate pagalvoję, jog „LinkedIn“ yra puikus socialinis tinklas, tačiau juo sunku pasinaudoti kaip rinkodaros priemone? Sudėtinga užmezginėti ryšius (angl. make connections), todėl viskas, ką ten darome – „šlifuojame“ savo gyvenimo aprašymą. Manau, jog socialinė platforma turi daug daugiau potencialo.
Štai vienas įdomus faktas, kurį sužinojau nagrinėjant „LinkedIn“ galimybes: tai yra paieškos variklis, turintis didžiulę įtaką „Google“ ir kitoms populiarioms paieškos sistemoms. Jeigu turite „LinkedIn“ asmeninį profilį, tai įrašę savo vardą ir pavardę į „Google“ – profilis pasirodytų pirmame puslapyje, tikėtina, pačiame viršuje.
Optimizavimo paieškos sistemoms didinimas
Yra net trys vietos profilyje, kur galima įrašyti savo internetinės svetainės adresą. Užuot rodę „Mano tinklaraštis“ (angl. „My Blog“) ir „Mano tinklalapis“ (angl. „My Website“), spauskite redagavimo mygtuką ir pasirinkite „Kitas“ (angl. „Other“). Įrašykite tikslinius raktažodžius.
Tarkim, „Mano tinklaraštis“ galima pakeisti į „Socialinės medijos rinkodara“ arba „Mano tinklalapis“ galima pakeisti į „Vyriški kvepalai ir aksesuarai“. Koks lengvas ir įtaigus būdas pagerinti savo pozicijas paieškos sistemoje! Būkite tikras, jog jūsų konkurentai jau neužsiėmė šios pozicijos!
Jūsų tinklaraščio įrašų populiarinimas
Socialinė platforma „LinkedIn“ gali importuoti visus jūsų „WordPress“ tinklaraščio įrašus ir juos pasiūlyti kitiems platformos dalyviams. Tai labai greitas (vėlgi, nemokamas!) būdas populiarinti savo turinį. Žinoma, yra programėlė ir „TypePad“, „Blogger“, „LiveJournal“, „Movable Type“, „Vox“ įrašams importuoti – jos pavadinimas yra „Blog Link“.
Populiarinkite savo tinklaraštį ir kurkite savo asmeninį bei verslo prekės ženklus. Visi žino, jog tinklaraščiai yra viena efektyviausių internetinės rinkodaros priemonių, padedanti sustiprinti ryšius su vartotojais. Dabar galite dalintis savo mintimis ir įžvalgomis profesinių ryšių platformoje.
Reklaminės kampanijos „LinkedIn“ platformoje
Net nežinojau, jog socialinė platforma turi savo tiesioginių reklamų kampanijos (angl. „Direct Ads Campaign“) įrankį, kuriuo galima komunikuoti labai tikslinei auditorijai. Tai, tarytum, atrasti lobį didžiulėje jūroje, internetas vardu. Kadangi tai profesiniais ryšiais susieta platforma, mažai tikėtina, kad reklamą matys atsitiktiniai žmonės.
Pasiekite sparčiai augančią bendruomenę, kuri pasižymi aukštesniu pajamų lygiu – paskaičiuota, jog vidutinis amerikietis „LinkedIn“ platformoje uždirba 108 tūkst. JAV dolerių per metus. Taip pat galite segmentuoti savo auditoriją pagal darbo stažą, veiklos sritį, pareigybę, bendrovės dydį ir daugybę kitų kriterijų. Geriausia tai, jog kampanijos kūrimas užtruks 5–10 minučių, minimali investicijos suma – 50 JAV dolerių.
Grupių naudojimas susisiekiant su žmonėmis
Daugelis vartotojų prisijungia prie grupės, tačiau niekuomet nebesugrįžta ir neįsitraukia į jos veiklą. Pripažįstu, aš pats turiu tokį blogą įprotį. Tačiau pastaruoju metu pradedu vis labiau įsitraukti į grupių veiklą. Kita vertus, įkurti savo paties grupę yra naudinga dėl priėjimo prie elektroninių paštų bei tiesioginio kontakto su savo auditorija.
Žinoma, reikia įdėti pastangų, jog grupė išaugtų ir užimtų garbingą vietą socialinėje platformoje. Tačiau aš esu nustebęs tuo, kiek daug racionaliai mąstančių žmonių gali pritraukti kai kurie prekės ženklai, grupės:
- „PR Professionals“ (viešieji ryšiai) – 36 tūkst. narių;
- „On Startups“ (verslas ir verslumas) – 314 tūkst. narių;
- „eMarketing Association Network“ (rinkodara) – 484 tūkst. narių.
Rekomendacijų gavimas siekiant pritraukti klientų
Būtent rekomendacijos yra toji savybė, suteikianti unikalumo „LinkedIn“ platformai, išskirianti ją iš kitų tinklų. Ar yra geresnis būdas padidinti savo įmonės pardavimus už klientų ir partnerių rekomendacijas? (Žinoma, konkrečiai verslo rekomendacijų funkcijai galima naudoti ir specializuotą „BizRecommends.com“ platformą.)
Sekantis jūsų klausimas: „Kaip aš galiu gauti rekomendacijų?“ Čia galima pritaikyti seną, kaip pasaulis, pasakymą: „Duokite ir jums bus grąžinta su kaupu.“ Jei norite, jog jus rekomenduotų klientai ir partneriai, visų pirma, rekomenduokite savo tiekėjus, partnerius bei kolegas (juk ne veltui su jais dirbate?). Vėlgi, šis procesas užtrunka ir į jį reikia įdėti pastangų, tačiau nuosekliai dirbant, rezultatas – garantuotas!