Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Kompiuteriai, IT Dalintis | Spausdinti

„Foursquare“ – tik žaidimas, ar gera reklama verslui?

Publikuota: 2011-01-25 13:26
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Balsas.lt
Inf. šaltinis: Balsas.lt

Išmaniųjų telefonų naudotojams „Foursquare“ padeda skleisti informaciją apie savo buvimo vietą. Verslui – tai priemonė palaikyti glaudų kontaktą su klientais. Pasitelkdami socialinę geolokaciją žmonės gali nuolat transliuoti aplinkiniams apie savo buvimo vietą, tokiu būdu paskatindami draugus prisijungti bei gerinti pamėgtų vietų lankomumą bei pelną. Pasaulyje ši programa pristatyta 2009-ųjų kovą, tačiau ar randa ji savo nišą Lietuvoje?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Išmaniųjų telefonų naudotojams „Foursquare“ padeda skleisti informaciją apie savo buvimo vietą. Verslui – tai priemonė palaikyti glaudų kontaktą su klientais.

Socialinio tinklo „Foursquare“ veikimo principas paprastas – užsukęs į savo mėgstamą vietą, registruojiesi joje mobiliuoju įrenginiu. Tai padaręs, gauni taškų, kuriuos kaupi, o paskui gali panaudoti kaip virtualią nuolaidų kortelę. Pasitelkdami socialinę geolokaciją žmonės gali nuolat transliuoti aplinkiniams apie savo buvimo vietą, tokiu būdu paskatindami draugus prisijungti bei gerinti pamėgtų vietų lankomumą bei pelną. Pasaulyje ši programa pristatyta 2009-ųjų kovą, tačiau ar randa ji savo nišą Lietuvoje?

Apie tai Balsas.lt kalbina Elektroninio verslo ir inovacijų plėtros agentūros direktorių Arį Meškauską.

Kokią „Foursquare“ socialinio tinklo naudą ir pritaikomumą matote versle?

„Foursquare“ – tik žaidimas, ar gera reklama verslui? Reikėtų vadovautis principu „nežiūrėk, ką gali tau duoti „Foursquare“, žiūrėk, ką gali duoti tu. Jei kuriant rinkodaros planą šio socialinio tinklo neįtrauksite, jo ir neprireiks. Tačiau jei įmonės pradėtų masiškai registruotis, tuomet tikrai surastų įdomių idėjų, kaip išnaudoti šį žaidimą. Tai parodė ir „Facebook“ situacija Lietuvoje. Pastarasis versle darosi savaime suprantama priemone užmegzti tiesioginį kontaktą su vartotoju ir vystyti ilgalaikius santykius.

Kokios šio žaidimo gerosios savybės ir pagrindiniai trūkumai?

Man „Foursquare“ – tai savotiškas išmaniojo telefono „mankštos“ elementas. Norint išbandyti, kaip veikia geolokacija, praktiška apsidairyti ir pasižiūrėti, kokios paslaugos yra aplink tave. Kartais smagu naudojantis šiuo žaidimu dideliame sambrūzdyje rasti, ar bent jau žinoti, kad netoli yra bičiulių. Užsieniečiai dar vertina „Foursquare“ kaip teigiamą priemonę savo vaikų sekimui. Tai, žinoma, gal ir prisideda prie teorinės jų ramybės, bet Lietuvoje vaikui nešiotis išmanųjį telefoną nėra geriausias sumanymas. Kalbant apie trūkumus, svarbus asmeninių duomenų ir buvimo vietos atskleidimo pašaliečiams klausimas. Reikia žinoti, ką priimi į savo kontaktų tinklą.

Ar Lietuvos rinka ne per maža tokiems tinklams plėtotis ir nešti realią naudą verslui?

Lietuva maža, bet „pagal Jurgį ir kepurė“. Lietuvos rinka praktiškai per maža viskam, todėl ir reikia dėti keliskart daugiau pastangų, kad gautum bent panašų aktyvumo rezultatą, kuris kitose didesnėse rinkose pasiekiamas dėl vartotojų srauto. Reali nauda verslui atsiranda tuomet, kai sugebi tokį ar panašų socialinį tinklą panaudoti savo įmonės rinkodaros priemonių spektre. Viskas prasideda nuo idėjos ir klausimo, kaip tai gali padėti viešinti mano informaciją? O kad informacija būtų viešinama, ji turi būti to verta.

Kokios kompanijos pasaulyje sėkmingai išnaudoja šį socialinį tinklą ir kiek Lietuvos įmonių juo domisi?

Pasaulyje „Foursquare“ naudojasi kompanija „Starbucks“, suteikdama dolerio nuolaidą kavai, San Francisko traukinių stotis „BART“ šio socialinio tinklo naudotojams atsitiktine tvarka skiria nemokamų kelionių bilietų, skatindami gyventojus dažniau naudotis viešuoju transportu. Televizija „Bravo“ savo žiūrovams taip pat skiria specialių prizų, už tai, kad jie savo išmaniaisiais telefonais atsižymi tam tikrose televizijos nurodytose vietose ir t. t.

Lietuvoje specialūs įmonių pasiūlymai „Foursquare“ žaidėjams – menkas reiškinys. Šiek tiek panašu į visų norą pabandyti ir, kol pabandymas vyksta, tol ir dėmesys jam skiriamas. Vėliau, negavus aiškiai apčiuopiamos naudos, dažniausiai nusiviliama ir „taškas“ paliekamas entuziastams tiesiog gerinti asmeninę statistiką. Iš Lietuvos įmonių, vykdžiusių ar tebevykdančių akcijas „Foursquare“ žaidėjams, galima paminėti „Premaman“ , „Coffee Inn“, „Cozy“, „Džem'pub“ Kaune. Visa kita panašu tiesiog į žvalgybą ar marketingistų treniruotės.

Ar iš tikrųjų „Foursquare“ socialinis tinklas gali pakeisti įmonių reklamos komunikaciją, ar tėra tik nišinė reklamos sritis?

Greičiausiai tai nišinė sritis. Tačiau ir tinklalapis „Facebook“ taip pat buvo nišinė sritis, kol nesusirinko beveik 600 mln. vartotojų. Smulkesni socialiniai tinklai gali prisidėti prie įdomesnių rinkodaros sprendimų paieškos. Žmonės naudosis tais tinklais, kur bus didesnis informacijos kiekis bei patogus ir paprastas veikimo mechanizmas. Manau, reiktų nelaukti, kol vienas tinklas pakeis kitą, o juos patiems apjungti savo verslo žinomumui skatinti, ilgalaikiam bendravimui su klientais užmegzti. Kad tai verslas panaudotų tinkamai, reikia investuoti laiką į žinias, o žinias į veiklą.

Kada Lietuvoje galėtų išplisti šis socialinis tinklas? Kokios jo pritaikymo perspektyvos?

Išplitimas greičiausiai susijęs su išmaniųjų telefonų panaudojimu. Tačiau didėjant įrenginių kiekiui, nebūtinai augs ir „Foursquare“ populiarumas, nes atsiranda įvairios alternatyvos. Geolokacijos pagrindu veikiantys socialiniai tinklai gali dar labiau diferencijuotis. Antai naujas susidomėjimas Lietuvoje yra „foodspoting“. Socialinis tinklas skirtas dalintis informacija apie kavinėse / restoranuose patiekiamus patiekalus. Fotografuoji patiekalą, įkeli, kiti gali matyti, komentuoti, taip gauti rekomendacijas iš draugų ir pan. Kadangi projektas gana naujas, sunku pasakyti dėl jo panaudojimo masto.


Balsas.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama