Įvadas
Jau beveik pusę amžiaus pasaulis yra pakerėtas magiškos televizijos galios. Šiandien televizija tapo viena galingiausių žiniasklaidos priemonių. Tačiau pastaraisiais metais jėgų santykis iš esmės pasikeitė – pasaulį apraizgė visur prasiskverbiantis interneto voratinklis. Todėl tradicinių žiniasklaidos priemonių ir didžiulių interneto galimybių bei naujų technologijų sintezė yra natūralus procesas, padėjęs atsirasti naujai interaktyviajai žiniasklaidos priemonei – interneto televizijai (ITV).
Interneto paplitimas pasaulyje baigė masinių informacijos priemonių, kurios negali egzistuoti be rašalo, popieriaus ir laido, epochą. Jų pakeitimui jis siūlo tokius informacijos perdavimo formatus, apie kuriuos neseniai galima buvo tik pasvajoti. Menedžeriams vis dažniau tenka spręsti klausimą kaip aktyviai užsiimti naujais verslo būdais, susietais su internetu. Panašus klausimas jų protėviams buvo iškilęs prieš 40–50 metų, kai ėmė sparčiai plėtotis televizija. Akivaizdu, kad internetas gali suteikti dideles galimybes. Kiekvienu metu tinkle randasi dešimtys milijonų žmonių. Interneto auditorija auga sulig kiekviena diena. Ji turi savo poreikius, o operatoriai ir redaktoriai juos gali patenkinti tik įsisavinę interneto kalbą bei kultūrą.
Šiame referate aptarsime interneto paplitimą pasaulyje, interneto televizijos transliavimo ypatumus, formatus, rinką, ekonominius aspektus. Vėliau apžvelgsime ITV transliavimo galimybes Lietuvoje.
Pilną suarchyvuotą straipsnį („MS Word“) galite atsisiųsti čia [31,11 KB].
Straipsnyje nagrinėjama
Turinys:
1. Įvadas
2. Interneto paplitimas
3. Rinkos apžvalga
4. Ekonominiai aspektai
5. Interneto TV transliavimas
6. Teleinternetas
7. Interneto TV Lietuvoje
8. Išvados
9. Naudota literatūra ir interneto šaltiniai