Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
Gruodžio 19 d. 20:18
Naudingi patarimai, kurie padės maksimaliai padidinti jūsų elektrinio automobilio priemonės įveikiamą atstumą
Gruodžio 19 d. 17:27
Žaidybinimas: efektyvus švietimo įrankis ar bėgimas nuo tikrovės?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

El. pašto rinkodara auga toliau: naujos taisyklės ir nekintantys principai

Publikuota: 2024-09-26 11:27
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Profesionalams
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Nors el. pašto rinkodarą galima drąsiai vadinti brandžia rinkodaros forma, rinkos lūkesčiai ir nauji ribojimai reikalauja vis naujų sprendimų. Vis dėlto, ir dabartinėmis aplinkybėmis ji išlieka vienu iš efektyviausių būdų pritraukti bei išlaikyti klientus. Tokią žinią renginyje „10 metų kartu kuriant el. pašto rinkodarą Lietuvoje“ akcentavo „NFQ Technologies“ ir „Omnisend“ ekspertai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Nors el. pašto rinkodarą galima drąsiai vadinti brandžia rinkodaros forma, rinkos lūkesčiai ir nauji ribojimai reikalauja vis naujų sprendimų. Vis dėlto, ir dabartinėmis aplinkybėmis ji išlieka vienu iš efektyviausių būdų pritraukti bei išlaikyti klientus. Tokią žinią renginyje „10 metų kartu kuriant el. pašto rinkodarą Lietuvoje“ akcentavo „NFQ Technologies“ ir „Omnisend“ ekspertai. Anot jų, verslui šiandien svarbiausia nepasiklysti tarp technologinių ir teisinių iššūkių, o taip pat pakankamai investuoti į el. pašto rinkodaros strategiją bei vartotojams vertingą turinį.

Renginio akimirka
Renginio akimirka

Kad veiktum efektyviai, turi suprasti, ką darai

„Hubspot“ analizė rodo, kad el. pašto rinkodara yra trečia pagal efektyvumą rinkodaros rūšis. Pagal šį parametrą ją lenkia tik socialiniai tinklai ir tiesioginės draugų bei pažįstamų rekomendacijos. Auga ir pati el. pašto rinkodaros rinka. Skaičiuojama, kad jos dydis šiemet sieks daugiau nei 1,5 mlrd. dolerių, o iki 2032 m. ji turėtų padvigubėti.

Kaip sako „NFQ.email“ El. pašto rinkodaros departamento vadovas Matas Pocius, el. pašto rinkodaros veiksmingumo priežastis – galimybė ne tik pasiekti norimą auditoriją, didinti pardavimus sąlyginai nedidelėmis investicijomis, bet ir efektyviai personalizuoti turinį. Pastarasis aspektas ypač svarbus jau esamų vartotojų išlaikymui – statistika rodo, kad būtent jie verslams generuoja 72 proc. pajamų.

„El. pašto rinkodara iš šono gali atrodyti esanti statiška, mažai kintanti. Taip tikrai nėra. Dėl didėjančių ribojimų renkant duomenis apie vartotojus per trečiasias šalis internetas juda zero party data mechanizmo link. Tai reiškia, kad pamažu nebelieka tarpininkų ar kitų šalių, kurios rinktų duomenis – vis dažniau informacija gaunama tiesiai iš vartotojo. Tai didžiulis virsmas, kuris reiškia, kad pakartotinė rinkodara darysis vis sudėtingesnė, o jos veiksmingumui užtikrinti reikės dar daugiau žinių ir kūrybingumo“, – aiškina jis.

Tokiomis aplinkybėmis kompetentingi partneriai įgyja dar didesnę vertę. Renginyje „10 metų kartu kuriant el. pašto rinkodarą Lietuvoje“ NFQ šventė ir savo partnerystės su el. pašto rinkodaros platforma „Omnisend“ sukaktį. Prieš 10 metų pastarosios komanda kreipėsi į jau patirties turinčius NFQ specialistus, siūlydama kartu populiarinti naujienlaiškių įrankį, padedantį el. parduotuvėms generuoti pardavimus per automatizuotus komunikacijos scenarijus. Netrukus šiuo įrankiu pradėjo naudotis per 40 klientų, tarp jų „Danija“, „Makalius“, „Technorama“, „Žalia stotelė“, „Eoltas“ ir kt. Šios įmonės įrankiu naudojasi iki šių dienų, o „NFQ.email“ aptarnauja per 2000 aktyvių „Ominsend“ paskyrų.

„Nuo pat pradžių siekėme kelti standartą ir dalintis žiniomis su rinka bei klientais, – renginio aplinkybes komentavo M. Pocius. – Žinome, kaip panaudoti „Omnisend“ įrankį strateginiams klientų tikslams pasiekti, o „Omnisend“, reaguodama į kintančius rinkos poreikius, suteikia tam technines galimybes. Taigi, šių kompetencijų derinys leidžia visapusiškai prisidėti prie klientų rezultatų.“

Reikia dėmesio informacijos tikslingumui ir pateikimui

Ekspertai pabrėžia ir tai, kad el. pašto rinkodara – labai konkurencinga. Pražiopsojęs svarbią tendenciją arba pamiršęs kertinius rinkodaros principus verslas rizikuoja prarasti pranašumą. Tai itin svarbu šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame vartotojų lojalumas prekės ženklui istoriškai žemas. Sąlyginai nedidelėje rinkoje klientų išlaikymas ir jų lojalumas turi dar didesnę vertę, o šie prasideda nuo siuntėjo reputacijos.

„Griežtėjant „Gmail“, „Yahoo“ ir kitų el. pašto programų reikalavimams, verslui kyla vis daugiau iššūkių pasiekti visus norimus gavėjus. Didžiausią įtaką laiško pristatymo rezultatui, o taip pat ir pardavimams, turi siuntėjo reputacija, kuri atliepia gavėjų veiksmus, – kalba Mantvydas Bosas, „NFQ.email“ specialistas ir vienas iš renginio pranešėjų. – Todėl verslams yra dar svarbiau gerbti asmens privatumą, pasirinkimus ir siųsti tvarkingą, tikslingą turinį. Ypač aktualūs tampa prenumeratorių įsitraukimo rodikliai, rodantys reakciją į laišką: atidarymai, paspaudimai, laiško pažymėjimas kaip „spam“ ir kita. Šiuo metu „kepti“ naujienlaiškius nėra sudėtinga, didesnis iššūkis – įsivertinti rezultatus ir užsidirbti kuo daugiau pozityvių reakcijų į siunčiamus laiškus.“

Kitaip tariant, nors už turinį atsako siuntėjai, el. pašto rinkodaroje situaciją valdo vartotojas. Todėl naujienlaiškiuose pateikiama informacija turi būti aktuali, patogi ir suprantama. Čia paprastai galioja auksinė taisyklė – daugiau yra mažiau. Viskas, pradedant laiško pavadinimu ir baigiant vaizdiniu turiniu, turi komunikuoti aiškią žinutę.

„Kitiems spalvų paletė, šriftai, įskaitomumas, žinutės aiškumas ir jos pateikimo hierarchija atrodo smulkmenos, tačiau iš tiesų turi didelę svarbą“, – auditorijai dėstė Robertas Liutikas, „NFQ.email“ dizaineris. Apie jų reikšmę NFQ pasakoja tiek klientų konsultacijų, tiek vebinarų metu – šį mėnesį renginyje aptartas temas perkels į platesnei specialistų auditorijai skirtą online renginį.

„Žinių ir el. pašto rinkodaros kultūros augimas svarbus visiems. Verslui tai leidžia siekti daugiau, o vartotojams – gauti geresnį, aktualesnį turinį“, – teigia „NFQ.email“ atstovai.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama