Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 27 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 26 d. 11:22
Prenumeratoms – vidutiniškai 700 eurų per metus: kaip jas pagaliau atšaukti?
Gruodžio 25 d. 11:23
Tyrimas atskleidė, kad dėl DI autoriai gali netekti beveik ketvirtadalio pajamų
Gruodžio 24 d. 11:13
Kaip šventiniu laikotarpiu apsipirkti saugiau?
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Populiariausia pasaulio e. sporto komanda Vilniuje: „Lietuvoje – daug puikių profesionalių žaidėjų“

Publikuota: 2024-06-04 11:11
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Susitikti su kompiuterinių žaidimų ir e. sporto bendruomene Lietuvoje atvyko penkerius metus iš eilės populiariausia pasaulio e. sporto komanda pripažinta „Team Liquid“. Į „Baltics Gaming Expo“ „Dell Technologies“ kvietimu atvykusi komanda dalijosi e. sporto užkulisiais, įkvėpimu norintiems siekti karjeros šioje srityje bei negailėjo pagyrų Lietuvos bei Baltijos šalių žaidimų bendruomenei.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Susitikti su kompiuterinių žaidimų ir e. sporto bendruomene Lietuvoje atvyko penkerius metus iš eilės populiariausia pasaulio e. sporto komanda pripažinta „Team Liquid“. Į „Baltics Gaming Expo“ „Dell Technologies“ kvietimu atvykusi komanda dalijosi e. sporto užkulisiais, įkvėpimu norintiems siekti karjeros šioje srityje bei negailėjo pagyrų Lietuvos bei Baltijos šalių žaidimų bendruomenei.

Rūtos Verseckaitės nuotr.
Rūtos Verseckaitės nuotr.

Lietuvoje viešėjo daug pasiekęs komandos žaidėjas „Qojqva“ ir „Team Liquid“ Partnerysčių vadovas Europoje Thom Valks. Išskirtiniame interviu svečiai sutiko atsakyti į žaidimų bendruomenei įdomius klausimus.

Penkerius metus iš eilės buvote pripažinti kaip populiariausia e. sporto komanda pasaulyje. Kaip manote, kas lėmė šią sėkmę? Kaip atrodė jūsų kelias nuo pradžios iki dabar?

Turbūt pagrindinė sėkmės priežastis buvo gebėjimas prisitaikyti prie tendencijų ir strateginis žaidimų pasirinkimas. Geras pavyzdys yra žaidimas „Valorant“, kuris šiandien yra tarp labiausiai žiūrimų pasaulyje. Į šią sceną įžengėme labai anksti ir skyrėme daug išteklių kuriant turinį, siekiant sukurti bendruomenę aplink mūsų komandą. Mūsų globalus požiūris taip pat buvo svarbus, nes leido pritraukti gerbėjų iš viso pasaulio. Neseniai paskelbėme apie savo plėtrą žaidimo „Mobile Legends: Bang Bang“ kontekste, kuris yra labai populiarus Pietryčių Azijoje. Šis žaidimas nuolat yra tarp labiausiai žiūrimų pasaulyje, o dabar „Team Liquid“ bus prieš šią auditoriją. Nuo pat pradžių stengiamės labai atidžiai kurti savo plėtros planus, jog kiekvienas naujas žaidimas ir kiekvienas naujas regionas prisidėtų prie mūsų esamo portfelio.

Kokia yra lyderiaujančios e. sporto komandos gyvenimo kasdienybė? Kokia yra jūsų rutina, didžiausi iššūkiai ir labiausiai džiuginantys momentai?

Pirma, vadovauti tokiai e. sporto komandai kaip „Team Liquid“ yra nemažas iššūkis, nes veikiame keturiuose skirtinguose regionuose: Šiaurės Amerikoje, Europoje, Lotynų Amerikoje ir Pietryčių Azijoje. Visų mūsų skirtingų darbuotojų efektyvus bendradarbiavimas reikalauja daug kompetencijos, nesvarbu, ar tai būtų darbo politika, technologijos ir sistemos, ar tarpkultūrinė komunikacija.

Antra, kadangi „Team Liquid“ konkuruoja daugelyje žaidimų laukų, sunku nustatyti vieną konkrečią rutiną. Tai tikrai priklauso nuo to, kas vyksta pasaulyje, nes beveik visada vyksta kokia nors veikla: ar tai būtų dalyvavimas turnyre, turinio išleidimas, rėmėjų aktyvacijų organizavimas, ar renginio organizavimas pačiai komandai. Kadangi vyksta tiek daug dalykų, turime nuolat stebėti bendrą vaizdą ir užtikrinti, kad visos mūsų veiklos prisidėtų prie mūsų „pagrindinės užduoties“. Taip vadiname savo įmonės strategiją ir viziją.

Trečia, labiausiai tenkinantys momentai visada susiję su bendrais pasiekimais, nesvarbu, ar tai būtų turnyro laimėjimas, ar sėkmingo turinio (pavyzdžiui reklaminės kampanijos) išleidimas, sulaukęs teigiamų gerbėjų atsiliepimų. Kai visas mūsų sunkus darbas susilieja į bet kokią pergalės formą, tai visada teikia didelį džiaugsmą.

Kas jums yra didžiausias pasiekimas kaip komandai ir bendruomenei? Kiek žmonių sudaro „Team Liquid“?

Mūsų didžiausias pasiekimas yra tarptautinės gerbėjų bendruomenės, apimančios daug skirtingų šalių ir kultūrų, sukūrimas. „Team Liquid“ vizija yra padaryti žaidimų pasaulį draugiškesniu, ir tai prasideda nuo mūsų pačių. Dažnai girdime sakant, jog buvimas mūsų bendruomenės dalimi žmonėms leidžia jaustis geriau – atneša bendrystės ir bendruomeniškumo jausmą. Būdami „Team Liquid“ bendruomenėje jie gali būti savimi. Tai mums kaip organizacijai yra labai svarbu.

Šiuo metu „Team Liquid“ turi daugiau nei 250 darbuotojų ir daugiau nei 170 sportininkų ir kūrėjų. Tai didelė grupė ir visi prisidedame prie „Team Liquid“ sėkmės. Tai, ką darome, būtų neįmanoma be nuostabaus mūsų darbuotojų ir žaidėjų darbo.

Kokį patarimą duotumėte tiems, kurie dar tik pradeda savo profesionalią žaidimų karjerą?

Qojqva: Savo profesionalią žaidimų karjerą pradėjau būdamas 16 metų. Tai – gana jaunas amžius, bet nėra neįprastas. Tai, ką norėčiau būti žinojęs tada – kaip svarbu išlaikyti pusiausvyrą tarp žaidimų ir asmeninio gyvenimo. Jei žaidžiate 12-14 valandų per dieną, turėtų būti dienų, kai išeinate į lauką, susitinkate su draugais ar užsiimate kokia nors fizine veikla. Be tos pusiausvyros labai lengva greitai perdegti.

Thom: Verslo pusėje vienas iš svarbiausių aspektų yra išmokti, kaip veikia šie žaidimai. Tai apima ekosistemos supratimą, nes ji gali būti unikali kiekviename e. sporto žaidime. Svarbu sužinoti daugiau apie konkretaus žaidimo auditoriją ir visus būdus, kaip prekių ženklai gali monetizuoti savo veiklą šioje erdvėje. Gebėjimas identifikuoti, kaip įmonės gali įsitraukti, yra svarbus įgūdis.

Ką manote apie technologinių partnerių ir inovacijų svarbą e. sporto kontekste? Kokie ryškiausi technologiniai pokyčiai įvyko jūsų aktyvios veiklos istorijoje ir kaip partnerystės su technologijų lyderiais, tokiais kaip „Dell Technologies“, veikia jūsų rezultatus?

„Team Liquid“ didžiuojasi konkurencine kompetencija ir meistriškumu, o tai galima pasiekti tik tada, kai turime partnerių, kurie taip pat siekia būti geriausi. Mes galime džiaugtis turėdami nuostabų partnerį „Dell Alienware“, su kuriuo dirbame kartu daugiau nei dešimtmetį. Jie aprūpino visas mūsų treniruočių bazes – Los Andžele, Utrechte ir San Paule – aukščiausios klasės įranga, kuri leidžia mūsų žaidėjams ir darbuotojams pasiekti aukščiausią lygį kiekvieną dieną. Taip pat dirbame su „Dell Alienware“, kad neštumėme inovacijas: kartu sukūrėme naujausią „Alienware Pro Line“ seriją. Sukurdami periferinius įrenginius, pritaikytus profesionalių žaidėjų poreikiams, galime sukurti konkurencinį pranašumą, kai ateina laikas varžytis. Tai taip pat apima ir „Alienware Pro Lab“, kur mes analizuojame savo žaidėjų kognityvinį veikimą precedento neturinčiu lygiu. Visa ši pažanga sukuria geresnę darbo aplinką, geresnę įrangą ir geresnius treniruočių metodus mūsų žaidėjams. „Dell Alienware“ buvo labai svarbūs mūsų komandos konkurencinei sėkmei.

Galiausiai, kaip jūsų apsilankymas Vilniuje? Kokį įspūdį paliko „Baltics Gaming Expo“ renginys? Ką manote apie čia susibūrusią Baltijos šalių geimerių bendruomenę?

Qojqva: Labai laukiau apsilankyti Vilniuje – tiek pamatyti miestą, tiek susipažinti su čia susibūrusia e. sporto bei žaidimo bendruomene. Man labai patiko. Renginys puikus!

Thom: Lietuva turi nemažai profesionalių žaidėjų. Labiausiai aš seku „Counter Strike“: „jL“, „Bymas“ ir „EspiranTo“ yra vieni iš mano mėgstamiausių. Baltijos šalys turi puikią istoriją, kai kalbama apie labai gerų „Counter Strike“ žaidėjų kūrimą. Mūsų pačių žaidėjas „YEKINDAR“ yra iš Latvijos.

Taip pat labai džiaugiuosi galėdamas aplankyti Vilnių ir pasilikau vieną papildomą dieną, kad galėčiau tyrinėti miestą.

Na, o renginys yra didesnis nei tikėjausi. Smagu matyti, kad jis tikrai auga: „Trackmania“, „Valorant“ ir daugybė kitų turnyrų. Buvo malonu pasidalinti mūsų užkulisinėmis žiniomis ir patarimais mūsų išskirtiniame pranešime, kurį pristatė „Dell Technologies“. „Dell“ jau 13 metų yra mūsų partneris ir iki pat šiol kartu kuriame daug reikšmingų inovacijų.

„Team Liquid“ atstovai, „Dell Technologies kvietimu“ Lietuvoje viešėjo paskutinį gegužės savaitgalį renginyję „Baltics Gaming Expo“. Tai – dalis didžiausio Baltijos šalyse populiariosios kultūros renginio „Comic Con Baltics 2024 powered by Samsung“.

Projektą dalinai finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama