Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 19 d. 16:11
„Philips Evnia 49M2C8900L“ – aukščiausios klasės žaidimų patirtis
Gegužės 19 d. 10:20
Grėsmė verslams: darbuotojai net to nežinodami nutekina jautrią informaciją
Gegužės 18 d. 16:45
„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą
Gegužės 18 d. 10:25
„CanSat“ konkurso finale geriausią palydovą sukonstravo KTU inžinerijos licėjaus komanda „SpaceDroneSat“
Gegužės 17 d. 20:23
Išmaniosios technologijos – probleminio interneto naudojimo iššūkiams spręsti
Gegužės 17 d. 17:39
„Apple“ pagaliau atnaujino primirštą produktų liniją: kuo nustebino naujieji „iPad“ ir kas nuliūdino gerbėjus?
Gegužės 17 d. 14:13
Išmontuota 40 proc. Ignalinos AE įrangos
Gegužės 17 d. 11:09
Neseniai kalbėjote su rusakalbiais „Google“ atstovais? Pasitikrinkite, ar neatidavėte savo duomenų sukčiams
Gegužės 17 d. 08:41
Populiarėjantis naujas socialinis tinklas sukėlė klausimų: imituoja jūsų draugus, renkami netikri „like“
Gegužės 16 d. 20:32
„Porsche“ kūrėjai plečia „Porsche Cayenne“ šeimą su galingiausiais jos modeliais
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Per artimiausius 20 metų rinką užkariaus personalizuoti produktai

Publikuota: 2023-11-16 18:51
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Pasaulinė tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad universalius produktus ir paslaugas iki 2040 m. turėtų pakeisti personalizuoti. Gerėjant vartotojų ir verslo tarpusavio ryšiui, kompanijoms teks vis labiau prisitaikyti prie unikalių kiekvieno kliento poreikių, o to nepadariusioms – gresia prarasti turimas pozicijas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Pasaulinė tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad universalius produktus ir paslaugas iki 2040 m. turėtų pakeisti personalizuoti. Gerėjant vartotojų ir verslo tarpusavio ryšiui, kompanijoms teks vis labiau prisitaikyti prie unikalių kiekvieno kliento poreikių, o to nepadariusioms – gresia prarasti turimas pozicijas. Ekspertų manymu, daugeliui žmonių produktų personalizavimas atvers vartus į dar geresnę naudojimo patirtį, tačiau kartu sukels ir naujų rizikų.

„Vartotojai privačioms bendrovėms kasdien patiki vis daugiau duomenų apie save, todėl mainais savo pirkiniams kelia daug aukštesnius lūkesčius. Šią megatendenciją pastebėsime beveik visur, pradedant miligramo tikslumu paskaičiuotomis paskirtų preparatų dozėmis, ir baigiant „ant lėkštutės“ mums atneštomis prekėmis ar finansiniais patarimais. Dėl to turėsime prisitaikyti prie siauresnių privatumo ribų“, – svarsto „Telia“ Skaitmeninimo ir analitikos vadovė Diana Gold.

Svarbiausia – prasiskverbti į burbulą

Per artimiausius 20 metų rinką užkariaus personalizuoti produktai

D. Gold pastebi, kad būsimąjį vartotojų elgsenos pokytį skatina pasikeitusi informacinė erdvė. Socialinių tinklų algoritmai, kaip niekada anksčiau, tiksliai parenka mums įdomų turinį, gausybė naujienų portalų ir šaltinių leidžia atsiriboti nuo neaktualių žinių ar nepatinkančios pasaulėžiūros, o „Spotify“ bei kitos transliavimo platformos kartais geriau net už mus pačius žino, kokią kitą dainą norėsime išgirsti pasibaigus klausomajai. Taip žmogus iš visų pusių apstatomas storu virtualiu mūru, nepraleidžiančiu atsitiktinių „lankytojų“.

„Prieš du-tris dešimtmečius, kai visi žiūrėjome tą pačią televiziją ir skaitėme tuos pačius žurnalus, verslai didelę auditoriją galėdavo pasiekti tik su itin universaliais ir visiems aktualiais produktais. Tuo metu dabartiniame skaitmeninių burbulų amžiuje ši strategija tampa visiškai nebetinkama, nes norint, kad būsimasis pirkėjas sužinotų apie siūlomą prekę ar paslaugą, tenka ieškoti kaip įmanoma daugiau sąlyčio taškų ir gilintis į asmeninius žmogaus interesus. Kitaip rizikuojama ne tik neatlikti pardavimo, bet netgi nepereiti individualaus informacijos „filtro“, – aiškina pašnekovė.

Kita vertus, augant pirkėjų lūkesčiams, proporcingai daugėja ir įrankių jų norams nustatyti. Be savanoriškai į socialinę erdvę keliamo turinio, verslams prieinama mūsų išmaniųjų surinkta informacija apie dažnai lankomas vietas, mūsų kalboje pasitaikančius raktažodžius bei įvairius kitus duomenys, kurie suteikia galimybę vienam klientui rodyti batų, o kitam – vaikų darželių reklamas. Taip pat pamažu veriasi ir nauji informacijos rinkimo kanalai, tokie kaip mūsų sveikatos rodiklius sekantys išmanieji laikrodžiai ar žvilgsnį į mūsų aplinką įmonėms suteiksiantys išmanieji akiniai.

Taupomi resursai ir geresnis efektyvumas

Praėjusių metų pavasarį atlikta „Euromonitor International“ apklausa nustatė, jog 48 proc. vartotojų nori unikaliai jiems sukurtų paslaugų, o 38 proc. apklaustųjų netgi yra davę sutikimą naudoti savo privačius duomenis vien tam, kad iš įmonių gautų personalizuotus ir būtent jiems nutaikytus pasiūlymus. Šie faktai, kartu beveik pusės tyrimo dalyvių išreikštu noru išsiskirti iš kitų, rodo, jog verslui teks ieškoti naujų būdu norint parduoti tas pačias prekes.

Pirkėjai kuo toliau, tuo mažiau nori vartyti katalogus ar naršyti internetinėse parduotuvėse, kadangi šie pardavimo įrankiai įpareigoja patį vartotoją nuspręsti, kuris daiktas ar paslauga jam yra geriau tinkama, bei nesuteikia išskirtinio lankstumo iliuzijos.

„Stebėdama šią problemą, Pietų Korėjos technologijų milžinė „Samsung“ dar 2022 m. kai kuriose rinkose pristatė naują „Bespoke Design Studio“ portalą, kuriame pirkėjai gavo galimybę perkamų buitinės technikos įrenginių išorės dekorui panaudoti savo pačių fotografijas ar meno kūrinius, kartu pasirenkant mokėti tik už tas išmanias prietaisų funkcijas, kurios tikrai bus naudojamas“, – naują personalizuotos prekybos koncepciją pristato „Telia“ ekspertė.

Didesnis verslo, sveikatos priežiūros įstaigų ir mokymo institucijų dėmesys asmeninei žmogaus situacijai atsipirks didesniu pasitenkinimu produktais, geresniu įsitraukimu, tobulinant parduodamas prekes ar paslaugas, bei kur kas aukštesniu efektyvumu. Personalizuota medicina, individualiai parinkti mokymo planai ar netgi finansinė edukacija pareikalaus kur kas mažiau laiko ir įvairių resursų, garantuodama geresnį rezultatą.

Iššūkis – apsaugoti privatumą

Vardindama būsimas personalizavimo naudas vartotojui, D. Gold pripažįsta, kad į šią erą nepavyks žengti be įvairių kompromisų. Daugiausia rizikų neabejotinai laukia duomenų apsaugos fronte, kadangi norėdamos išsilaikyti rinkoje ir prasiskverbti į mūsų burbulą, įmonės sieks apie mus rinkti dar daugiau privačios informacijos ir kai kuriais atvejais – net ją panaudoti mūsų pačių nenaudai. Todėl reikėtų itin atsakingai vertinti kokius savo asmens duomenis leidžiame atskleisti.

„Negalėdami ne pirmo būtinumo pirkiniams skirti pinigų, greičiausiai nesilankysime elektroninėse parduotuvėse, ieškodami, ką įsigyti. Deja, atsiradusios galimybės verslui duomenyse „išskaityti“ mūsų silpnybes bei itin gerai lūkesčius atitinkančius pasiūlymus „ant lėkštutės“ nunešti į mūsų socialinę erdvę, gali vesti prie neatsakingo vartojimo. Taip mėnesio pabaigoje galimai pastebėsime neracionaliai dideles pinigines išlaidas įvairiems patraukliems niekučiams ar sumažėjusį produktyvumą dėl priklausomybei prilygstančių turinio žiūrėjimo apimčių“, – apie rizikas įspėja specialistė.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama