Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Dirbtinis intelektas ir rinkodaros vadovas: partnerystė ar konkurencija?

Publikuota: 2023-10-13 14:45
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Profesionalams
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Dirbtinis intelektas ir rinkodaros vadovas: partnerystė ar konkurencija?
DI sugeneruota asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI), rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveiks rinkodaros vadovų vaidmenį ir kasdienę veiklą?

Regimantas Urbanas, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas, konferencijoje „Full digital“ kvies į diskusiją, kaip ir kur marketingistas gali pasitelkti dirbtinį intelektą ir patobulinti kasdienius procesus. Jis svarsto – ar verslai, neprisitaikę prie naujosios realybės, dar išliks ir kokius iššūkius jiems teks įveikti.

Perversmas visose srityse

Pasak R. Urbano, dirbtinis intelektas yra revoliucija, o jo sukeltas efektas panašus į interneto atsiradimo atvejį.

„Viskas, kas yra aplink mus, tapo geriau su internetu – ar tai būtų prekyba, ar finansai, ar sveikata, ar darbas, bendravimas, keliavimas. Visas sritis palietė internetas ir padarė lengviau prieinamas. Dabar dirbtinis intelektas atnešė naują didelį pokytį, kai visos sritys keičiasi. Galime jį stebėti iš galinės sėdynės, bet galime sėsti prie vairo ir įgyti konkurencinį pranašumą“, – kalba R. Urbanas.

Jo teigimu, rinkodaros vadovas yra atsakingas už daug svarbių sričių: naujų klientų pritraukimą, prekių ženklo kūrimą, reklamos kampanijų valdymą, interneto svetainių kūrimą ir daugybę kitų užduočių. Tai įpareigoja juos būti kūrybiškais, strategiškais ir jautriais rinkos pokyčiams. Tačiau marketingo specialistas svarsto, kaip dirbtinis intelektas gali padėti ar net pakeisti šias užduotis.

Dirbtinis intelektas keičia rinkodaros sritį

R.Urbanas sako, kad dirbtinis intelektas gali būti puikus įrankis rinkodaros vadovams. Jis gali greitai generuoti turinį. Taip pat dirbtinis intelektas gali kurti vaizdus, video ir net muziką. Tai leidžia rinkodaros vadovams sutaupyti laiko ir išteklių, kuriuos jie galėtų skirti kūrybinei darbotvarkei.

„Dirbtinis intelektas yra technologija, šiuo metu keičianti verslą ir rinkodarą. Tai gali būti ne tik įrankis rinkodaros vadovams, bet ir partneris, kuris padeda jiems veiksmingiau dirbti. Tačiau svarbu suprasti AI ribas ir nebijoti išlikti kūrybingais ir strategiškais. Rinkodaros vadovai, kurie moka juo naudotis, gali pasiekti didesnį konkurencinį pranašumą ir greičiau prisitaikyti prie besikeičiančios verslo aplinkos“, – sako rinkodaros vadovas.

Jis mano, kad dalis verslų neabejotinai turi transformuotis. Akivaizdus pavyzdys būtų nuotraukų ir video platformos, kur už tam tikrą sumą gali įsigyti reikalingą atvaizdą, iš anksto sukurtas nuotraukas. Jeigu tokio pobūdžio verslai neišnaudos dirbtinio intelekto, gali būti, kad jų, kaip verslo, nebeliks.

Kiekvienas žmogus, pasitelkęs dirbtinį intelektą, gali susikurti unikalią nuotrauką, užuot pirkęs jau daugybėje kitų straipsnių ar socialinės medijos postų panaudotą atvaizdą, iliustraciją. Tokio pobūdžio verslai turi transformuotis jau dabar ir pasitelkti dirbtinį intelektą nieko nelaukdami.

Dirbtinio intelekto ribos ir galimybės

Pašnekovas pabrėžia, kad dirbtinis intelektas neturi visų atsakymų. Jis gali generuoti turinį, bet jis neturi žmoniško intelekto, kuris būtų reikalingas kurti unikalų ir išskirtinį turinį. Rinkodaros vadovai turi žinoti, kada deleguoti užduotis dirbtiniam intelektui ir kada išlikti kūrybingiems.

„Šiuo metu egzistuoja vartotojai skyla į dvi stovyklas – vieni smerkia dirbtinį intelektą, atsisako, ieško priekabių ir trūkumų ar pabrėžia sritis, kur AI neveikia taip tobulai, kaip tikimasi. Kiti pernelyg

entuziastingai juo pasitiki. Aš pats stengiuosi būti arčiau realybės. Matau puikias galimybes, kur AI gali perimti daug funkcijų, bet turi būti ir rinkodaristas, kuris šį įrankį valdo“, – apibendrina R. Urbanas.

Duomenų analizė ir apklausos

Rinkodaros specialistas sako, kad dar viena sritis, kur ši naujoji technologija turi didžiulį potencialą, yra duomenų analizė. Dirbtinis intelektas gali greitai analizuoti didžiules duomenų rinkinius ir suteikti gilias įžvalgas.

„Jau pusę metų iš praktinės pusės matuoju ir bandau dirbtinio intelekto ribas. Tikrinu, kur jis tobulėja ir daro geriau nei žmogus galėtų padaryti. Visiškai praktinis pavyzdys – kiek užtruktų žmogui perskaityti 100 puslapių ir pateikti išvadas ir per kokį trumpą laiką galima gauti pasitelkus dirbtinį intelektą. Taigi, bet kokiems duomenims analizuoti jis puikiai pasitarnauja“, – sako R. Urbanas.

Tai ypač naudinga klientų apklausoms ir rinkos tyrimams. Dirbtinis intelektas gali sutaupyti laiko ir padėti rinkodaros vadovams priimti pagrįstus sprendimus.

Apie praktinius dirbtinio intelekto taikymo principus R. Urbanas kalbės konferencijoje „Full digital“ spalio 18 d. „Compensa“ koncertų salėje.

Šiais metais „Full digital“ pranešimus skaitys 25 pranešėjai. Savo patirtimi konferencijoje dalinsis „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala ir daugybė kitų.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama