Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 26 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 25 d. 11:23
Tyrimas atskleidė, kad dėl DI autoriai gali netekti beveik ketvirtadalio pajamų
Gruodžio 24 d. 11:13
Kaip šventiniu laikotarpiu apsipirkti saugiau?
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

5 tendencijos e. komercijos sektoriuje, aktualios iki metų galo

Publikuota: 2022-08-08 16:21
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Nors pasaulinė COVID- 19 pandemija prasidėjo prieš daugiau nei dvejus metus, jos padariniai ir įtaka rinkai analizuojami iki šiol. Akivaizdu, kad vienas iš teigiamų pandemijos padarinių – dramatiškas e. prekybos augimas. Izoliacijos akivaizdoje, didelė dalis vartotojų per ypač trumpą laiką išmoko naudotis internetinėmis parduotuvėmis ir e. paslaugomis.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Nors pasaulinė COVID- 19 pandemija prasidėjo prieš daugiau nei dvejus metus, jos padariniai ir įtaka rinkai analizuojami iki šiol. Akivaizdu, kad vienas iš teigiamų pandemijos padarinių – dramatiškas e. prekybos augimas. Izoliacijos akivaizdoje, didelė dalis vartotojų per ypač trumpą laiką išmoko naudotis internetinėmis parduotuvėmis ir e. paslaugomis. E. komercijos augimas, paskatintas pandemijos, buvo tiek sėkmingas, kad tęsėsi iki šiol. O šiandien, turint omenyje gresiančią recesiją, kyla klausimas, kaip e. prekybos rinka pasitiks ir įveiks šį iššūkį?

5 tendencijos e. komercijos sektoriuje, aktualios iki metų galo
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Pandemijos metu apsipirkti internetu išmokusiems vartotojams toks apsipirkimas tapo prioritetiniu, todėl dažnesniu nei kelionės į fizines parduotuves. Taip pat pirkimą internetu kasdien dar patogesniu ir greitesniu daro nauji technologiniai sprendimai, kuriuos diegia e. parduotuvės. Todėl žinant, kaip nuolat tobulėja apsipirkimo internetu patirtis vartotojams, tikėtina, kad e. prekyba toliau augs ir šis augimas bus spartesnis nei infliacija. Kita vertus, norint neatsilikti nuo rinkos, verta atkreipti dėmesį į svarbiausias tendencijas“, – teigia „Omniva LT“ komercijos vadovas Justinas Pileckas ir išskiria 5 tendencijas, kurios e. komercijos srityje išliks aktualios iki šių metų galo.

1. Nepaisant skaitmenizacijos, dėmesys – vartotojui

Daugeliui įmonių ir jų klientų vienas iš e. komercijos privalumų – ribotas arba visai nesamas bendravimas su žmonėmis. Tai ir viena esminių priežasčių, kodėl pandemijos laikotarpiu apsipirkimas internetu tapo nepamainomu. Kita vertus, atstumas tarp jūsų ir klientų nereiškia, kad jų poreikiai tapo mažiau svarbūs nei anksčiau.

„Veiklos skaitmeninimas, nepriklausomai nuo siūlomų prekių ar paslaugų, visuomet turi išlikti jūsų strategijos ir verslo dalis, o ne išaugti į kažką savarankiško. Būtent todėl net ir augant e. komercijos mastams, verta išlikti susitelkusiems į tai, ko nori klientas. Taip pat svarbu stebėti, kaip bei kiek pasikeitė klientų pirkimo įpročiai, mastai bei kokius produktus, atsižvelgiant į situaciją rinkoje, jie yra linkę rinktis. Pavyzdžiui, ką vartotojai renkasi netylant prognozėms apie recesiją? Savalaikis stebėjimas ir pagalba jiems naudojantis e. prekybos platformomis tikrai neliks neįvertinti“, – sako J. Pileckas.

2. Interneto platformų ekonomikos svarba išliks

Vienas geriausių būdų mažoms įmonėms plėsti savo veiklą internete – pasinaudoti jau esamomis interneto platformomis. Pavyzdžiui, bendrovėms, parduodančioms nedaug produktų arba dar tik pradedančioms veiklą, nereikia išradinėti dviračio kuriant sudėtingą ir brangiai kainuojančią e. parduotuvę.

„Šiandien interneto platformos suteikia verslo savininkui galimybę pradėti savo veiklą daugelyje ekosistemų. Nesvarbu, ar naudotojams reikia paslaugų namams, maisto produktų, išvežiojimo paslaugų, technologinių sprendimų ar atostogų krypčių pasiūlymų. Taip bendrovės iš karto gali pereiti prie produktų pardavimo ir mokėjimų priėmimo internetu, nesusiduriant su įvairiais iššūkiais, kurie anksčiau kildavo patiems nuo pagrindų kuriant savo e. parduotuves“, – išskiria J. Pileckas.

3. Klientų pasirinkimai – svarbus resursas

Pasak „Omniva LT“ komercijos vadovo, įvairūs klientų internetinėse parduotuvėse priimami sprendimai ir toliau bus vienas iš pagrindinių veiksnių, lemiančių e. prekybos pranašumą prieš tradicinius pardavimo būdus.

„Klientai, naudodamiesi internetinėmis parduotuvėmis, po kiekvieno apsilankymo palieka vertingos informacijos, kuria įmonės turės ir toliau naudotis, kad pagerintų tiek pirkėjų patirtį, tiek savo apyvartą. Pavyzdžiui, kiek laiko buvo naršoma viename ar kitame e. parduotuvės lange, kokias prekes vartotojai įvedė į paieškos laukelį arba kas tapo perkamiausia konkretaus mėnesio preke. Tinkamai stebėti šią informaciją šiais laikais nėra sudėtinga, o jos suteikta grąža gerinant tolesnę vartotojų patirtį e. parduotuvėje bus tikrai juntama“, – teigia J. Pileckas.

4. Vis plačiau atsiveria vartai į visą pasaulį

„Kaip rodo mūsų užsakymu vykdyta gyventojų apklausa, net 68 proc. lietuvių per pastaruosius 6 mėn. gavo bent vieną siuntą, iš kurių net 36 proc. savo pirkinius siuntėsi iš užsienio valstybių. Tai rodo, kad esame priklausomi nuo užsienio valstybių e. komercijos kontekste ir vis daugiau pirkėjų atsigręžia į globalėjančią elektroninę prekybą. Kitas, ir kur kas svarbesnis aspektas yra tas, kad per pastarąjį pusmetį į užsienį siuntą siuntė beveik kas penktas lietuvis (16 proc.). Iš to matyti, jog šalies gyventojai vertina ir galimybę į užsienio šalis siųsti patys, todėl tam ateityje taip pat bus skiriama vis daugiau dėmesio“, – sako J. Pileckas.

5. Vartotojai tikisi greičio

Siuntų pristatymas kuo toliau, tuo labiau niveliuoja su apsiperkančio kliento patirtimi, todėl siuntų pristatymo bendrovės ima užimti vis svarbesnį vaidmenį.

„Viena ryškiausių vyraujančių tendencijų – kliento noras siuntą gauti kaip galima greičiau. Šiandien net 95 proc. siuntų pristatome per vieną darbo dieną nuo tada, kai siunta pasiekia mus, todėl logistiniai sprendimai yra ypač svarbūs. Tiesa, nors rinkoje pamažu populiarėja pristatymas per kelias valandas ar tą pačią dieną, tokia paslauga sudaro sąlyginai nedidelę rinkos dalį. Visų pirma, greitesnis pristatymas dažnu atveju klientui kainuoja gerokai brangiau, be to, tam reikia daugybės papildomų išteklių ir resursų, pavyzdžiui, daugiau darbuotojų, ilgesnių darbo valandų, didesnio pamainų skaičiaus. Prie šių aspektų el. parduotuvės ar logistikos įmonės ne visada yra prisitaikiusios – daugiau laimi tos įmonės, kurios savo sandėlius turi keliuose miestuose. Gerokai sunkiau yra užtikrinti tos pačios dienos pristatymą kai, pavyzdžiui, sandėlis Vilniuje, o gavėjas – pajūryje“, – apibendrina J. Pileckas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama