Elektronika.lt
 2024 m. rugsėjo 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Rugsėjo 30 d. 17:11
Fizikas prof. G. Valušis apie Vilniuje vyksiančią žymią optoelektronikos ir terahercų mokslo konferenciją: „Žmonės moksle jau kalba apie 6G ir 7G ryšį“
Rugsėjo 30 d. 14:35
„Porsche Design“ ir „AGON by AOC“ pristato naują bendrą projektą: naujasis žaidimų monitories sukurtas tobulam vaizdui ir pergalėms
Rugsėjo 30 d. 11:51
Lietuvių tyrimas apie švytinčias daleles – prestižiniame fizikos žurnale „Nanophotonics“
Rugsėjo 30 d. 08:37
Keli mažiau žinomi „iOS“ „Mail“ patogumai
Rugsėjo 29 d. 18:45
Įprastus skambučius keičia naujos technologijos: kai kuriems jas išbandyti trukdo vienas dalykas
Rugsėjo 29 d. 15:12
Geriausios „Galaxy S24“ funkcijos – pigiau: „Samsung“ flagmanų gretas papildė „Galaxy S24 FE“
Rugsėjo 29 d. 12:36
Vaizdo stebėjimas klasėse pamokų metu. Ar tai legalu?
Rugsėjo 29 d. 09:28
„Xiaomi“ pristatė naujus išmaniųjų telefonų flagmanus – dirbtinio intelekto funkcijos, naktinė fotografija ir produktyvumas
Rugsėjo 28 d. 18:28
Daugiau nei pusė apklaustųjų nori, kad dirbtinis intelektas palengvintų kasdienybę
Rugsėjo 28 d. 15:17
Vandeniliu varomas „Renault Master“ brėžia naujas ribas: 700 km nuvažiuojamas atstumas ir vos 5 minučių įkrovimas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Nepirko internetu turbūt tik kūdikiai – e. prekybos skverbtis pasiekė 94 proc.

Publikuota: 2022-02-09 18:26
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt / Pranešimas žiniasklaidai

9 iš 10 interneto vartotojų jau yra ką nors pirkę internetu. E. prekyba išgyvena neįtikėtiną plėtrą, rodo interneto vartotojų tyrimo duomenys. Trys ketvirtadaliai interneto vartotojų nurodo ką nors pirkę internetu pastarąjį mėnesį. Daugumoje produktų kategorijų perkančiųjų internetu yra daugiau arba tiek pat nei fizinėse parduotuvėse, rašoma pranešime spaudai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

9 iš 10 interneto vartotojų jau yra ką nors pirkę internetu. E. prekyba išgyvena neįtikėtiną plėtrą, rodo „Kantar“ interneto vartotojų tyrimo duomenys. Trys ketvirtadaliai interneto vartotojų nurodo ką nors pirkę internetu pastarąjį mėnesį. Daugumoje produktų kategorijų perkančiųjų internetu yra daugiau arba tiek pat nei fizinėse parduotuvėse, rašoma pranešime spaudai.

Nepirko internetu turbūt tik kūdikiai – e. prekybos skverbtis pasiekė 94 proc.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„Pirkti internetu tapo norma. Tarp interneto naudotojų, tokių, kurie neperka internetu, jau liko vienetai – apie 6 proc. Tad skverbtis, galima sakyti, artėja prie maksimalios, o šių platformų turėtojai dabar turi galimybę didinti vartotojų pirkinių reguliarumą ir dažnį, auginti krepšelį arba plėsti vartotojo naudojamų e. parduotuvių sąrašą“, – akcentavo „Kantar“ media tyrimų vadovė Justina Dundulytė.

Šiuo metu reguliarių e. pirkėjų Lietuvoje yra per 63 procentus, tiek jų nurodė pirkę internetu per pastarąjį mėnesį. Daugiau nei pusė vartotojų (58 proc.) internetu pirko per pastarąją savaitę.

„Tokių pirkėjų, kuriems e. pirkiniai tapo neatsiejama rutina, jau turime apie penktadalį, jie perka bent sykį per savaitę arba dažniau. Įdomu tai, kad iš 22-jų mūsų tiriamų produktų kategorijų, tik trijose vartotojai atsakė labiau linkę pirkti fizinėse parduotuvėse: tai yra pirkiniai susiję su maisto, buitinės chemijos ir asmens higienos kategorijomis. Visur kitur pirkėjai pasakė internetu jau perkantys dažniau arba tiek pat kiek fizinėse parduotuvėse“, – pastebi J. Dundulytė.

Perkant lemia prekės aprašymas puslapyj

Ekspertės teigimu, iš „Kantar“ grupės atliktos tarptautinės e. komercijos studijos matyti, kad vienas iš kertinių elementų, nulemiantis sprendimą dėl pirkinio, yra prekės ar paslaugos detalizavimo puslapis (ang. PDP, product detail page).

„Rinkodaros profesionalams jokia paslaptis, kad prekės aprašymo puslapis turi lemiamos įtakos priimant sprendimą dėl pirkinio. Studija atskleidžia, kad tarp perkančiųjų internetu, kone pusė (45 proc.) nurodė aplankę produkto detalizacijos puslapį paties pirkimo metu, be to, iš visų skyrusių kuriam nors komunikacijos kanalui pirmąją vietą, 41 proc. jų nurodė, kad PDP turėjo lemiamą įtaką sprendimui pirkti“, – sakė J. Dundulytė.

Nepaisant produkto aprašymo internete svarbos, tik kiek daugiau nei trečdalis (37 proc.) ekomercijos profesionalų sako optimizuojantys juos paieškai (SEO). O paieška internete, minėtos studijos duomenimis, yra antras pagal svarbą kanalas pirkėjams internete pirkimo metu.

Antroje vietoje pagal įtaką pirkimo metu – paieška

„Pirkimo momentu, 40 proc. pirkėjų dar žvalgosi ir paieška yra antras pagal įtaką kanalas po jau minėto produkto puslapio. Pirkėjas naršo vesdamas raktažodžius, skaito detalizacijas, atsiliepimus, kol galiausiai įsigyja pirkinį. Be to, svarbu turėti minty, kad pirkėjų, kurie ieško tiesiog tam tikros prekės ar paslaugos yra daugiau nei ieškančiųjų specifinio gamintojo ar prekės ženklo (37 proc. vs 31 proc.), tad svarbu sudėlioti ir tinkamą paties produkto kategorijos komunikaciją“, – sakė „Kantar“ ekspertė.

Pasak jos, „Kantar“ Interneto naudotojų tyrimo duomenimis, Lietuvoje 3 iš 4 interneto naudotojų ieško internete informacijos apie prekes ar paslaugas, kas antras lygina prekių ir paslaugų kainas, tiek pat – skaito vartotojų atsiliepimus.

Fizinėms pardavimo vietoms teks permąstyti savo vaidmenį

Kai kuriose kategorijose tradiciškai pirkėjai labiau rinkę rinktis e. parduotuves nei fizines pardavimo vietas. Tai yra su kelionėmis susijusios sritys: apgyvendinimas, bilietai į renginius ar kelionės. Taip pat internetu labiau nei gyvai žmonės linkę pirkti draudimo paslaugas (18 proc. perka tik internetu vs 2 proc. perka tik fizinėse vietose).

Kone penktadaliui žmonių jau tapo nesvarbu, kur pirkti drabužius – internete ar gyvai, jie vienodai renkasi abu variantus. Buitinės technikos, maisto papildų ir vaistų bei avalynės pirkėjai, kuriems nesvarbu formatas (internetu ar fiziškai), taip pat sudaro jau po daugiau nei dešimtadalį pirkėjų. Kategorijos, kuriose lieka santykinai nemaža dalis (apie 10 proc.) besirenkančiųjų išskirtinai fizines parduotuves: avalynė, drabužiai, vaistai, maisto prekės.

„Ten, kur nebūtina apžiūrėti, pačiupinėti, natūraliai ėmė dominuoti patogus e. pirkimo būdas. Analizuojant, kuriose kategorijose linkstama pirkti daugiausia arba išimtinai tik fizinėse parduotuvėse, iš esmės beliko maisto prekės. Tad panašu, kad artimiausiu metu fizinių parduotuvių vietos turės permąstyti savo vaidmenį vartotojo pirkimo kelionėje“, – reziumavo„Kantar“ media tyrimų vadovė Justina Dundulytė.

Apie tyrimą

Kantar Atlas™ ir Interneto vartotojų tyrimas analizuoja įvairius žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius bei nuostatas. Tyrimą sudaro klausimai apie daugiau nei 90 produktų grupių vartojimą, prekės ženklų žinomumą ir polinkį rinktis tam tikrus dalykus. Klausimai apima respondentų požiūrį į prekes ar paslaugas, reklamą žiniasklaidoje, laisvalaikį, vertybines nuostatas. Kasmetinis tyrimas buvo atliktas 2021 m. vasario–balandžio mėn, apklausti 1830 15–74 m. Lietuvos gyventojai.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama