Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
Gruodžio 19 d. 20:18
Naudingi patarimai, kurie padės maksimaliai padidinti jūsų elektrinio automobilio priemonės įveikiamą atstumą
Gruodžio 19 d. 17:27
Žaidybinimas: efektyvus švietimo įrankis ar bėgimas nuo tikrovės?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

„Volkswagen“ įsiutino kitus gamintojus – pasirinko naują strategiją

Publikuota: 2021-07-27 08:46
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©tv3.lt
Inf. šaltinis: tv3.lt

Kol „Volkswagen“ kartu su „Volvo“, „Stellantis“ ir „Renault“ investuoja į elektromobilius kaip alternatyvą benzinu ar dyzelinu varomoms transporto priemonėms, kiti, įskaitant ir milžinišką automobilių dalių pramonę, stengiasi vidaus degimo varikliams užtikrinti vietą ateityje, remdami sintetinį kurą ar vandenilį kaip potencialius pakaitalus dabartiniams degalams.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vokietijos automobilių gamintojas „Volkswagen“ pirmauja pereinant prie elektra varomų automobilių gamybos, o tai skaldo pramonę.

Palyginus su kitais automobilių gamintojais, „Volkswagen“ įsiveržė į priekį ruošiantis Europos Sąjungos „Fit for 55“ klimato kaitai mažinti skirtą teisės aktų paketą, o tai sukrėtė pačius įtakingiausius automobilių pramonės lobistus, rašo „politico.eu“.

„Volkswagen“ įsiutino kitus gamintojus – pasirinko naują strategiją
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Kol „Volkswagen“ kartu su „Volvo“, „Stellantis“ ir „Renault“ investuoja į elektromobilius kaip alternatyvą benzinu ar dyzelinu varomoms transporto priemonėms, kiti, įskaitant ir milžinišką automobilių dalių pramonę, stengiasi vidaus degimo varikliams užtikrinti vietą ateityje, remdami sintetinį kurą ar vandenilį kaip potencialius pakaitalus dabartiniams degalams.

Šie skirtingi požiūriai atskleidžia Briuselyje įsikūrusios Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) vidaus ginčus, kylančius bandant įtvirtinti vieningą gamintojų poziciją, prieš Europos Sąjungai liepos 14 d. paskelbiant „Fit for 55“ teisės aktų paketą. Kaip jau anksčiau pranešė „Politico“, manoma, kad šis teisės aktų paketas numatys visišką vidaus degimo variklių uždraudimą iki 2035 m.

„Visus erzina „Volkswagen“, – sakė vienas lobistas, žinantis, kas vyksta reguliariuose ACEA kompanijų vadovų susitikimuose, kur yra tariamasi dėl bendros asociacijos pozicijos.

ACEA buvo įkurta 1991 m., kad atstovautų automobilių industriją ES sostinėje. Ji jungia 15 automobilių gamintojų, įskaitant ir tokius milžinus kaip „Volkswagen“, „Toyota“, „Renault“ ir „Stellantis“, kartu su mažesniais rinkos žaidėjais, tokiais kaip „Jaguar“, „Land Rover“ ir „Ferrari“.

Kaip teigia du lobistai, žinantys, kas vyksta uždaruose asociacijos susitikimuose, „Volkswagen“ atstovai trukdo įtvirtinti vieningą gamintojų poziciją visais klausimais nuo išmetamųjų teršalų normų, iki detalios mobilumo strategijos.

„Jie bando užglaistyti problemas ir paralyžiuoti asociaciją“, – sakė vienas.

ACEA atstovas spaudai paneigė tokius teiginius, kaip pavyzdį pateikdamas vieningą asociacijos požiūrį į ES nustatytas CO2 normas automobiliams ir furgonams iki 2030 m., ir teigė, kad kompanijų generaliniai direktoriai kovo mėnesį pristatė savo bendrą poziciją Europos komisijos klimato „carui“ Fransui Timmermansui.

„ACEA nariai jau seniai yra sutarę iki 2050 m. pasiekti anglies dioksido poveikio neutralumą“, – sakė asociacijos atstovas spaudai.

Visgi, atsirado nusiskundimų, kad „Volkswagen“ nori daugiau.

Taip iš dalies yra todėl, kad Vokietijos automobilių gamintojui prie elektromobilių gamybos pereiti sekasi daug geriau nei jo konkurentams. Tokį tikslą „Volkswagen“ užsibrėžė dar 2018 m., tačiau kompanija negali siekti savo prioritetų dėl kitų gamintojų patiriamų sunkumų ir prašymų perėjimą atidėti.

„Volkswagen“ norėjo, kad asociacija užimtų daug progresyvesnę poziciją, kalbant apie išmetamo CO2 kiekio mažinimą, taigi atsirado nesutarimų, – sakė antrasis lobistas. – „Volkswagen“ yra didžiausia automobilių kompanija Europoje, jie yra arogantiški... Tai ne tas pats kaip mažesnis automobilių gamintojas, kurio niekas neklauso.“

„Volkswagen“ generalinis direktorius Herbertas Diessas savo socialiniuose tinkluose atvirai pasmerkė vandenilį ar e-degalus kaip alternatyvą elektrifikavimui. Buvo pranešta ir apie nesutarimus dėl to, kaip reiktų stiprinti šią poziciją Vokietijos nacionalinėje automobilių asociacijoje – VDA.

Ir nors „Volkswagen“ atvirai teigia tradiciniams varikliams matanti ilgesnę ateitį už Europos ribų, namuose kompanija iki 2035 m. planuoja palaipsniui atsisakyti šios technologijos. Kitą antradienį vyksiančiame grupės strateginiame renginyje H. Diessas pristatys asociacijos priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimo planus, kurie turės būti įvykdyti iki 2030 m. „Volkswagen“ dukterinė įmonė „Audi“ numato, kad nuo 2026 m. ji Europos rinkai gamins tik elektromobilius.

Didžiausia „Volkswagen“ konkurentė elektromobilių sferoje – „Tesla“ – nepriklauso nei ACEA, nei VDA. Taip iš dalies yra todėl, kad ji gamina tik elektra varomus automobilius.

„Volkswagen“ „Politico“ teigė, kad pereinamaisiais laikotarpiais pramonėje visuomet kyla vidinių diskusijų, ir kad kompanija neplanuoja pasitraukti iš ACEA.

Kiti teigia, kad požiūrių išsiskyrimas yra natūralus reiškinys, kai tokia įvairi pramonės grupė susiduria su pokyčiais.

„Niekada negali priversti visų sutikti su viskuo, tai net nėra šios organizacijos paskirtis“, – paklaustas apie nesutarimus asociacijoje atsakė Larsas Stenqvistas, „Volvo“ vyriausiasis technologijų vadovas. – Visi turi turėti savo nuomonę ir tikėti ta kryptimi, kuria eina.“

Tačiau industrijų lobistai, susidūrę su rimtais pokyčiais, jau ne kartą yra suklupę. 2016 m. didelėms kompanijoms atstovavusi Europos oro linijų asociacija iširo dėl vidinių nesutarimų tarp įsitvirtinusių aviakompanijų dėl Artimuosiuose Rytuose atsiradusių valstybių remiamų varžovų.

Kai kurie ACEA nariai mano, kad tai tik vienas iš daugybės pavyzdžių, kai lobistų grupės žlunga dėl vidinių nesutarimų.

„Tai man primena paskutiniuosius cigarečių asociacijos etapus, kai vyko kova dėl reklamos“, – sakė pirmasis direktorius, kalbėdamas apie netikėtą „Phillip Morris“ pasitraukimą iš Vokietijos cigarečių pramonės asociacijos 2007 m. Netrukus po to asociacija nutraukė savo veiklą.

Paralyžiuodami ACEA, „Volkswagen“: „Silpnina visą pramonę, nes jie yra patys didžiausi“, – sakė direktorius.


tv3.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama