Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Sėkmingai marketingo strategijai nereikia 5 skirtingų agentūrų

Publikuota: 2020-11-05 08:14
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Šiandien, kai vis daugiau reklamos veiksmų keliasi į internetinę erdvę, prekės ženklai skuba ieškoti specializuotų skaitmeninių agentūrų. Visgi daug svarbiau galvoti ne apie atskiras komunikacijos priemones ir kanalus, bet apie bendrą verslo strategiją.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Šiandien, kai vis daugiau reklamos veiksmų keliasi į internetinę erdvę, prekės ženklai skuba ieškoti specializuotų skaitmeninių („digital“) agentūrų. Visgi daug svarbiau galvoti ne apie atskiras komunikacijos priemones ir kanalus, bet apie bendrą verslo strategiją, rašoma pranešime.

Sėkmingai marketingo strategijai nereikia 5 skirtingų agentūrų
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

„SOMA agency“ ir „HAVAS Creative Vilnius“ plėtros vadovas Aidis Dalikas neabejoja, kad reklamos ir komunikacijos agentūros bus priverstos keistis. Anot jo, jau dabar iš tradicinių reklamos agentūrų klientai tikisi vis daugiau skaitmeninių sprendimų, o „digital“ agentūroms keliami reikalavimai išmanyti ne tik internetinę erdvę, bet ir sukurti bendrą kūrybinį konceptą bei gebėti pritaikyti jį tradiciniams reklamos kanalams.

Reklamos ateitis – integruotos agentūros

A. Daliko teigimu, įmonės ir prekės ženklai vis dar linkę skirstyti reklamos ir komunikacijos užduotis pagal agentūros tipą. Ieškodami kūrybinės idėjos TV klipui, jie keliauja į kūrybinę agentūrą, norėdami atnaujinti „Facebook“ ar „Instagram“ strategiją – renkasi socialinių tinklų agentūrą, o „Google AdWords“ reklaminę kampaniją derina skaitmeninėje agentūroje.

„Toks skirstymas pamažu netenka prasmės – dabar turime galvoti ne apie atskirų kanalų (TV, spaudos, interneto, radijo, socialinių tinklų) strategiją, bet apie komunikacijos visumą ir verslo tikslus“, – sako lapkričio 12 d. vyksiančioje konferencijoje „Full Digital“ šia tema kalbėsiantis A. Dalikas.

Reklamos laukas šiandien keičiasi – svarbiausia tampa stipri komunikacijos žinutė ir patrauklus reklamos kampanijos konceptas, o turinys turi būti lengvai adaptuojamas, nepriklausomai nuo komunikacijos kanalo.

Anot pašnekovo, ateityje atsiras vis daugiau agentūrų, kurios galės prižiūrėti visą prekės ženklo kūrybinį sprendimą, neskaidydamos jo į atskirus kanalus. Kasmet rinkoje vis daugės reklamos agentūrų, kurios galės pasiūlyti skaitmenines, viešųjų ryšių, žiniasklaidos kanalų ir kitas aktualias komunikacijos paslaugas iš vienų rankų.

Iš to laimės ir patys klientai – jiems neteks lakstyti po penkias skirtingas agentūras ir bandyti tarpusavyje sulipdyti kelias skirtingų kanalų strategijas. Taip jie gaus vientisą ir išbaigtą komunikacijos vaizdą.

Bet kokios reklamos rezultatus galima „pamatuoti“

Ekspertas pastebi, kad visuomenėje vyrauja klaidingas požiūris, kad tik internete veikiančias reklamos ir komunikacijos formas galima „pamatuoti“ ir tiksliai įvertinti jų poveikį. Tuo tarpu televizijos, spaudos ar kitų tradicinių kanalų reklama tampa tarsi neliečiama, „aukštesnė“ ir kūrybiškesnė nei kitos.

„Sutinku, kad anksčiau buvo sudėtinga įvertinti, kokią įtaką prekės ženklui daro jo TV klipas, straipsnis ar radijo žinutė, tačiau šiandien turime daug būdų tai apskaičiuoti. Todėl gero „performance“ ir gerų rezultatų turime reikalauti ne tik iš skaitmeninių, bet iš visų reklamos priemonių ir kanalų“, – įžvalgomis dalinasi A. Dalikas.

Pašnekovas primena, kad prekės ženklams nereikėtų susikoncentruoti vien į parodymus ir paspaudimus – tai neduos ilgalaikių rezultatų. Anot jo, svarbu galvoti ne tik apie tai, kaip prisiviliosime pirkėją šiandien, bet ir ką padarysime, jog padėtume jam apsispręsti pas mus pirkti ir rytoj.

Ieškokite agentūros, kuri padėtų auginti jūsų verslą

Renkantis reklamos ar komunikacijos agentūrą, A. Dalikas rekomenduoja pirmiausia įvertinti, kokioje erdvėje veikia jūsų verslas – fizinėje ar skaitmeninėje – bei kiek biudžeto reklamai galite skirti.

Mažo ir vidutinio verslo įmonės dažniausiai pradeda nuo reklamos skaitmeninėje erdvėje. Ten jie gali „chirurgiškai“ tiksliai paskirstyti savo turimą reklamos biudžetą, išskaidyti žinutes pagal skirtingą auditoriją ir išsibandyti, koks turinys jų produktui veikia geriausiai.

Užaugusios tokios įmonės iš savo agentūrų pradeda prašyti ir TV reklamos ar spaudos kūrybinių idėjų bei žiniasklaidos planavimo paslaugų. Idealu, kai visas šias paslaugas gali suteikti viena komanda, o ne kelios tarpusavyje konkuruojančios agentūros. Taip išvengiama bereikalingų konfliktų ir galimo komunikacijos žinučių supriešinimo, kai skirtingus kanalus prižiūri skirtingos agentūros.

„Reklamos agentūroms ateina pokyčių laikas – jos privalo plėsti savo ribas, samdyti skirtingų reklamos sričių specialistus, išmanyti daugiau ir atliepti kintančius klientų poreikius. Tuo tarpu prekės ženklams linkėčiau bendradarbiauti su tokiomis agentūromis, kurios žiūri ne į atskirų kanalų veiksmus, o į bendrą kliento komunikacijos lauką“, – teigia ekspertas.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama