Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
Lapkričio 28 d. 08:27
Vagys savo aukas gali surasti pasitelkiant „Google“ žemėlapių programėlę, tačiau jūs galite užkirsti jiems kelią
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Teigia iš garantinio serviso gavęs sudaužytą telefoną: kas kaltas?

Publikuota: 2020-08-25 20:20
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Enrika Gecaitė
Aut. teisės: ©tv3.lt
Inf. šaltinis: tv3.lt

Nusprendęs sugedusį mobilųjį telefoną pristatyti į garantinį servisą vyras tikina vėliau jį atgavęs sudaužytą. Anot įmonės vadovo, telefono ekranas jau priimant jį taisyti buvo įskilęs. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ragina būti itin atidiems.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Nusprendęs sugedusį mobilųjį telefoną pristatyti į garantinį servisą vyras tikina vėliau jį atgavęs sudaužytą. Anot įmonės vadovo, telefono ekranas jau priimant jį taisyti buvo įskilęs. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ragina būti itin atidiems.

Teigia iš garantinio serviso gavęs sudaužytą telefoną: kas kaltas?
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi liepos pradžioje mobilųjį telefoną iš parduotuvės „Mobili linija“ pirkęs vyras. Jis pasakoja, kad naujai įsigytas telefonas po kelių savaičių pradėjo išsijunginėti, todėl nusprendė, kad reikėtų pasinaudoti garantinio taisymo paslauga. Visgi vyras tikina – telefonas ne tik kad buvo nesutaisytas, bet ir grąžintas sudaužytu ekranu.

„Liepos 20 d. telefoną nunešiau į parduotuvę „Mobili linija“, iš kurios jį pirkau. Konsultantas telefoną apžiūrėjo, jokių įbrėžimų ar išorinių pažeidimų, žymių nebuvo, problema tik ta, kad telefonas išsijunginėjo, o galiausiai neįsijungė visai. Tuomet telefonas buvo atiduotas garantiniam remontui.

Po kelių dienų iš garantinio remonto serviso paskambino ir pasakė, kad telefone yra vidinė problema, kuri pagal garantiją netaisoma, taigi pasakiau, kad atsiimsiu telefoną ir vešiu jį taisyti kitur. Nuvykęs į „Mobilią liniją“ atsiimti telefono pamačiau, kad telefono ekranas sudaužytas“, – pasakoja telefono savininkas.

Anot jo, atvykus pasiimt telefono, dirbo tas pats konsultantas, kuris telefoną ir buvo priėmęs. Konsultantas skambino į garantinį servisą išsiaiškinti, kodėl telefonas savininkui grąžinamas sudaužytas nors priimant toks nebuvo. Visgi taisyklos darbuotojai tikino, kad mobilusis jiems buvo pristatytas jau skilusiu ekranu.

„Šiuo metu niekas neapsiima atsakomybės už sudaužytą telefoną: nei „Mobili linija“, nei garantinis servisas. Galiausiai konsultantas paskambino įmonės direktoriui, o pastarasis atsakė, kad ši situacija jam visiškai neįdomi ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą galiu kreiptis kiek tik noriu, nes, anot jo, vartotojų teisės jo taip pat nedomina ir jos šioje situacijoje niekuo nepadės“, – prisimena vyras.

Jis pasakoja, kad po šio įvykio nusprendė kreiptis į įmonę išsiunčiant elektroninį laišką, tačiau atsakymo nesulaukia jau kurį laiką.

„Šioje įmonėje klientas yra visiškai nevertinamas, ten dirbantys žmonės neatsako už savo padarytas klaidas ir bando įrodyti, kad įmonės klaidos – kliento rūpestis“, – piktinasi parduotuvės „Mobili linija“ klientas.

Situacija žinoma

Įmonės „Mobili linija“ vadovas Edas Pangonis sako, kad ši situacija jam yra žinoma, tačiau ji kiek kitokia nei nupasakoja klientas.

„Situacija visiškai paprasta – klientas atnešė telefoną, meistras pamatė, kad yra įdužimas ir klientui buvo pasakyta, kad nemokamo taisymo dėl šios priežasties nebus, įvardijome kiek kainuotų taisymas.

Konsultantas nėra meistras, jis priima telefoną, bet galutinę diagnozę daro meistras. Kartais tų dūžių nesimato ir konsultantas tą telefoną priima kaip sveiką. O klientai galbūt nematė to dūžio, nes šiuo konkrečiu atveju įskilimas yra šone“, – pasakoja E. Pangonis.

Jis tikina, kad per visą įmonės veiklos laikotarpį nėra buvę nei karto, kad darbuotojai ką nors sudaužytų, o toks klientų elgesys panašus į bandymą apšmeižti:

„Klientai galvoja, kad mes kažką transportavimo metu padarome, tačiau transportuojant telefonai įdedami į apsauginę burbulinę plėvelę.

Aš klientams sakiau, kad šiuo atveju tikrai nieko negalime padaryti, bet jie mus čia apšmeižti nori ar ką, net neįsivaizduoju.“

Siekiant apsidrausti, konsultantai priimdami telefonus iš kliento juos nufotografuoja. Visgi E. Pangonis atskleidžia, kad šiuo atveju tai nebuvo padaryta, tačiau dėl susiklosčiusios situacijos kaltinti konsultantą – nėra prasmės.

„Šiuo atveju konsultantas nepadarė telefono nuotraukos, galbūt pagalvojo, kad jei naujas – nereikia, bet pagal mūsų taisykles reikia fotografuoti. Kaip bebūtų, dabar jį kaltinti arba sakyti klientui, kad mes čia turėjome nufotografuoti... Pats faktas yra, kad klientas atneša telefoną su gedimu, neveikiantį, kam mums reikėtų jį daužyti? Pas mus servisas autorizuotas, yra aiškios taisyklės, kaip mes turim dirbti. Gaila, kad klientams kartais atrodo kitaip“, – sako „Mobili linija“ vadovas E. Pangonis.

Svarbu būti atidiems

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) atstovė pasakoja, kad vartotojų prašymai dėl mobiliųjų telefonų ir kitų ryšio įrenginių yra pakankamai dažni.

Įprastai vartotojai kreipiasi dėl mobiliųjų telefonų kokybės, tačiau sulaukiama vartotojų prašymų ir dėl netinkamai garantinio remonto įmonėje nustatyto mobiliojo telefono gedimo ir nepagrįstai reikalaujamo sumokėti diagnostikos mokesčio, dėl garantinio aptarnavimo metu nustatytų mechaninių mobiliųjų telefonų pažeidimų, su kuriais vartotojai nesutinka, užtrukusio garantinio remonto arba dėl garantinio remonto metu sugadinto mobiliojo telefono.

Dažniausiai mobiliųjų telefonų remonto srityje vartotojai kreipiasi dėl gamintojo įgaliotuose servisuose teikiamų paslaugų, o vartotojų skundai dėl neautorizuotų taisyklų teikiamų paslaugų yra pakankamai reti.

„Kalbant apie garantinio aptarnavimo metu nustatytus mechaninius mobiliųjų telefonų pažeidimus, svarbu pažymėti, kad ginčas yra nagrinėjamas pagal surinktus įrodymus bei nustatytas faktines aplinkybes, todėl, jeigu telefonas remontui ar patikrai yra perduodamas priėmimo-perdavimo akte ar panašiame dokumente neužfiksavus jokių aiškiai matomų mechaninių pažeidimų (įskilimai, subraižymai ir pan.), laikoma, kad tokie pažeidimai atsirado telefonui esant pardavėjo ar jo įgalioto serviso žinioje. Taigi, vartotojams reikėtų būti itin atidiems ir prieš perduodant prekę remontui atidžiai susipažinti su pasirašomų dokumentu turiniu“, – atkreipia dėmesį VVTAT atstovė.

Ji taip pat informuoja, kad vartotojas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti, pirmiausia privalo raštu kreiptis į paslaugos teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Paslaugos teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Vartotojas, nesutikdamas su paslaugos teikėjo atsakymu, turi teisę kreiptis į VVTAT dėl vartojimo ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka.


tv3.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama