„Sony“ šiųmetėje vartotojų elektronikos parodoje CES pristato platų skaitmeninių sprendimų spektrą, padedantį išnaudoti kūrybiškumo ir technologijų galią, bei kurti tvarią vertę, kas yra viena iš bendrovės strateginių krypčių.
„Sony Corporation“ prezidentas ir vadovas Kenichiro Yoshida kalbėdamas per spaudos konferenciją teigė, kad „kūrybiškumas yra galinga jėga, kuri skatina „Sony“ eiti į priekį. Kai ji sujungiama su mūsų technologijomis, ji tampa nesustabdoma“.
„Sony“ siekia būti arčiau kūrėjų ir vartotojų sudarydama galimybes per aukštos raiškos vaizdo ir garso technologijas atkurti realybę ir užtikrinti aukšto lygio patyrimą mėgaujantis šiuo turiniu.
Nauda visuomenei skatinant saugumą ir patikimumą
„Sony“ pristato planuojamus sprendimus, kurie prisidės prie pažangių savavaldžių automobilių išpopuliarėjimo visuomenėje ir jų keleiviams suteiks galimybę mėgautis naujomis patirtimis.
Automobiliams skirtų vaizdo jutiklių technologijos. „Saugumo kokonas“ yra saugios zonos koncepcija, kuri užtikrina automobilio saugumą kasdienėse eismo sąlygose stebint situaciją 360 laipsnių kampu aplink transporto priemonę ir leidžiant numatyti bei išvengti rizikų. Šį sprendimą įgalina šios „Sony“ technologijos:
- Dideliu jautrumu, aukšta raiška ir plačiu spalvų išsiskiriantys CMOS vaizdo jutikliai, kurie sumažina LED mirgėjimo efektą ir įgalina tikslų objekto atpažinimą net ir itin sudėtingose sąlygose;
- Skenuojantis radaras (LiDAR), naudojantis tikslų atstumo nustatymą trimatei realios aplinkos vizualizacijai;
- Jutiklių integracijos technologija, padedanti į vieną sistemą sujunti skirtingų jutiklių galimybes ir užtikrinanti ankstyvos stadijos objektų atpažinimą sudėtingose sąlygose, pavyzdžiui, esant rūkui, priešpriešiniam apšvietimui ar nakties metu;
- Pasitelkus „Time-of-Flight“ sprendimus nustatomi žmonės ar kiti objektai automobilio salone. Remiantis šia informacija užtikrinamos atitinkamos multimedijos sistemos funkcijos, pavyzdžiui, valdymas gestais, kuris padidina saugumą ir komfortą keliaujant automobiliu.
Pagalba kūrėjams, kurie siekia įgyvendinti savo idėjas
„Sony“ pasirengusi atnešti revoliucinius pokyčius į kiekvieną kūrybinio proceso etapą, pradedant video produkcija ir baigiant turinio pateikimu auditorijai. Tokiu būdu bendrovė siekia įkvėpti kūrėjus ir padėti jiems pristatyti savo darbus žiūrovams bei klausytojams.
Tiesioginių sporto varžybų transliacijų inovacijos
Pasiekimai 5G ryšio ir dirbtinio intelekto srityje leidžia išnaudoti naujas vaizdo perdavimo galimybes.
- 5G bandymų rezultatai. 2019 m. gruodį „Sony“ atliko tiesioginės amerikietiško futbolo varžybų transliacijos bandymą su prie 5G tinklo prijungta kamera. Bendrovė pademonstravo, kad transliacijos per 5G tinklą suteikia naujų galimybių ir tuo pačiu metu yra greičiau surengiamos bei kainuoja mažiau. Parodoje galima pamatyti šio bandymo įrašą, jame naudotą „Sony“ kamerą „PXW-Z450”, didelės spartos modemą „Xperia 5G mmWave“ ir signalo keitiklio prototipą, konvertuojantį ir perduodantį aukštos kokybės vaizdą realiuoju laiku.
- Dirbtiniu intelektu paremta vaizdo analizė realiuoju laiku. Pasitelkusi realaus laiko dirbtiniu intelektu paremtą vaizdo analitiką, „Sony“ siūlo naujas vaizdo patirtis, kurios gali dar labiau sustiprinti įspūdžius iš sporto varžybų. Parodoje bendrovė įrengė teniso stalą, kuris stebimas keliomis kompaktiškomis „Sony“ kameromis „HDC-P50“ ir sparčios veiksenos „Sony“ vaizdo sensoriais. Fiksuojami žaidėjų judesiai ir kamuoliuko trajektorija yra analizuojami realiuoju laiku, pagal tai sugeneruojamos virtualios figūros, kurios atkartoja žaidėjų judesius remiantis giliojo mokymosi algoritmais.
Erdvinė vizualizacijos technologija, padedanti įgyvendinti kūrėjų sumanymus
- Trimatė erdvinės realybės atvaizdavimo technologija. „Sony“ skurtas šviesos lauko projektorius naudoja didelės spartos vaizdo jutiklius ir veido atpažinimo technologijas bei įgalina itin tikslią erdvinės realybės patirtį, kurios standartiniai trimačiai monitoriai nėra pajėgūs perteikti. Ši technologija gali būti pritaikyta kuriant virtualios ar praturtintos realybės turinį įvairiose srityse nuo pramogų iki produktų dizaino.
- Virtualios video produkcijos technologija su erdvine vizualizacija. „Sony“ stende taip pat galima apžiūrėti virtualią filmavimo aikštelę, kuri suteikia naujas galimybes kuriant filmus ar TV laidas. Filmavimo aikštelei panaudota realios „Sony Pictures“ studijos aplinkos erdvinė vizualizacija kaip fono paveikslėlis, rodomas per „Crystal LED“ monitorių. Fonas kinta realiuoju laiku pagal kameros judėjimo kryptį, kas užtikrina, kad galutinis vaizdas kadre turi tinkamą perspektyvą ir gylį. Ši technologija suteikia naujų galimybių režisieriams, kinematografams ir aktoriams įsitraukti į filmuojamą sceną taip, tarytum jie būtų atitinkamoje aplinkoje, bei suteikia daugiau lankstumo filmuojant.
Nauja aplinka turiniui kurti, kurią užtikrina plačios įstrižainės, didelės raiškos ekranų sistema
Toliau vyraujanti TV ekranų didėjimo tendencija, taip pat atsirandant daugiau aukštos raiškos turinio HDR formatu, formuojasi atitinkamas poreikis ir profesionalaus lygio monitoriams, kuriuose kūrėjai galėtų kuo tiksliau įvertinti medžiagą. Parodoje įrengtoje profesionalioje montažinėje lankytojai gali apžiūrėti 4Kx2K raiškos „Crystal LED“ monitorių sistemą (bendra įstrižainė 220 colių) ir susipažinti su dabartinėmis ir būsimomis tendencijomis iš filmų, TV laidų ir kito turinio kūrimo aplinkos.
Daugiau emocijų vartotojams
Parodoje „Sony“ pristato naujus produktus, kuriuose panaudotos patentuotos technologijos iš „BRAVIA MASTER“ serijos televizorių. „Sony“ 8K raiškos LCD televizorių serija „ZH8“ aukščiausio lygio vaizdo ir garso kokybę perteikia panaudodama geriausio savo klasėje vaizdo procesoriaus „X1 Ultimate“ galimybes ir naują, unikalios konstrukcijos korpusinį garsiakalbį, kuriantį garso nuo ekrano paviršiaus įspūdį. Tuo metu „Sony“ OLED televizorių serija „A8“ naudoja naują „X-Motion Clarity“ funkciją, kuri tiksliau ir ryškiau atkuria greitai judančius objektus ekrane.
„Sony“ taip pat pristato išplėstą produktų spektrą, palaikantį „360 Reality Audio” sprendimą, kuris Šiaurės Amerikos ir Europos rinkose pasirodė 2019 m. rudenį. Į „Sony“ stendą užsukę lankytojai gali išbandyti „360 Reality Audio” technologiją pasinaudodami ausinėmis ir telefonais, kurie palaiko atitinkamas muzikos transliacijų paslaugas, taip pat išbandyti šią technologiją palaikantį garso projektorių ir belaidę kolonėlę.