Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 30 d. 15:24
Atliekose baterijų daugėja, o aiškumo, kaip ir kas jas turi tvarkyti – ne
Lapkričio 30 d. 11:38
Trys patarimai, kaip per išpardavimus, didžiąsias šventes apsisaugoti nuo finansinių sukčių
Lapkričio 29 d. 17:47
KTU mokslininkai sukūrė dirbtinio intelekto įrankį depresijos diagnostikai
Lapkričio 29 d. 14:22
Išmanieji telefonai: kaip išsirinkti telefoną, turintį kokybišką ekraną?
Lapkričio 29 d. 11:19
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
Lapkričio 29 d. 08:27
Dirbtinis intelektas kūryboje: partneris ar konkurentas?
Lapkričio 28 d. 20:29
Finansiniai sukčiai metų pabaigoje itin aktyvūs: pateikė patarimus, kaip atpažinti apgaules ir neprarasti pinigų
Lapkričio 28 d. 17:23
Autorių teisių pokyčiai: kas turėtų gauti atlygį už dirbtinio intelekto sugeneruotą paveikslėlį? (1)
Lapkričio 28 d. 14:39
Nuo triukšmo gelbėjatės ausinukais? Vaistininkė – apie tinkamą jų naudojimą
Lapkričio 28 d. 11:23
Nuo idėjos iki grąžos: ko reikia, kad DI sprendimai atsipirktų?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

„BrandZ“ TOP100 tyrimas: vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu šiemet pripažintas „Amazon“

Publikuota: 2019-06-13 08:34
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Nuo pat „BrandZ“ reitingo starto 2006 m., kai į sąrašo viršūnę pateko „Microsoft“, pirmose šio sąrašo pozicijose karaliavo technologijų bendrovės. Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija, šiandien paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija, šiandien paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.

Apgalvoti įsigijimai padėjo bendrovei užtikrinti naujus pajamų srautus. Dėl puikaus klientų aptarnavimo ir išvystytos prekių ir paslaugų ekosistemos, „Amazon“ pavyko aplenkti konkurentus ir užsitikrinti nuosekliai augančią prekės ženklo vertę.

„BrandZ“ TOP100 tyrimas: vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu šiemet pripažintas „Amazon“

Nuo pat „BrandZ“ reitingo starto 2006 m., kai į sąrašo viršūnę pateko „Microsoft“, pirmose šio sąrašo pozicijose karaliavo technologijų bendrovės. Šiemet „Amazon“ ženklas užbaigė šį 12 metų trukusį technologijų gigantų dominavimą per metus padidinęs savo vertę įspūdingais 52 proc. iki 315 mlrd. JAV dolerių (USD). Taip pranokdamas santūriai augusius „Apple“ (Nr.2 vieta sąraše, 309,5 mlrd. USD) ir „Google“ (Nr. 3, 309.0 mlrd. USD) – ūgtelėjusius atitinkamai 3 % ir 2 % procentais.

Top dešimtuko šeštoje vietoje išlieka „Facebook“. Tuo tarpu „Alibaba“ prekės ženklas palypėjo dviem pozicijomis aukštyn į 7 vietą, paauginęs vertę 16 proc. iki 131,2 mlrd. USD. Tokiu būdu jam pirmą sykį pavyko aplenkti „Tencent“ ir tapti vertingiausiu Kinijos prekės ženklu. „Tencent“ smuko trimis pozicijomis žemyn į 8 vietą, sumažindamas vertę 27 % iki 130,9 mlrd. USD, palyginti su pernai. Pasak „BrandZ“ sudarytojų, tai lėmė itin sparčiai kintanti šios kategorijos verslo aplinka, kurioje rezultatą lemia gebėjimas greitai reaguoti į nuolat besikeičiančius klientų poreikius ir lūkesčius.

„Instagram“ augo labiausiai

Kol kiti socialiniai tinklai sprendė pasitikėjimo ir reikalingumo klausimus, „Instagram“ (Nr. 44, 28,2 mlrd.USD), turintis per milijardą vartotojų pasaulyje, šoktelėjo net 47 pakopomis aukštyn, prekės ženklo vertę padidindamas 95%. „Lululemon“, jogos ir bėgimo aprangos bendrovė, buvo antras labiausiai augęs prekės ženklas – per metus ūgtelėjęs 77 % iki 6,92 mlrd. USD.

Tarp sparčiausiai augusių prekės ženklų yra ir „Netflix“ (+65 %, Nr. 34, 34,3 mlrd.), „Amazon“ (+52 %, 315,5 mlrd.) bei „Uber“ (+51 %, Nr.53, 24.2 mlrd.) – pasak BrandZ ekspertų, tai rodo, kad greitai kintančiame technologijų pasaulyje, vartotojai linkę rinktis prekės ženklus suteikiančius išskirtinę patirtį.

Iš daiktų valdymo – prie bendradarbiavimo su jais

„Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė Renata Sadunišvili komentuodama „BrandZ“ studijos rezultatus, atkreipė dėmesį, kad labiausiai augo prekės ženklai, sugebantys sukurti visą prekės ir paslaugų ekosistemą bei išnaudoti atsakingą rinkodarą.

„Labiausiai vertę augino tie prekės ženklai, kurie geba pateikti vartotojui ne tik gerą produktą, bet ir visą palaikančią ekosistemą, visą kompleksą susijusių paslaugų bei vykdantys socialiai atsakingą verslą ir rinkodarą. Taip pat pastebima, kad ribos tarp atskirų prekių ar paslaugų kategorijų pamažu nyksta, o įspūdingiausius augimo skaičius generuoja tie prekės ženklai, kurie turi ką pasiūlyti vartotojui visuose jo patirties taškuose (angl. touchpoint). Technologijos mus veda į naują vartojimo etapą: iš daiktų valdymo per pereiname prie bendradarbiavimo su daiktais“, – sakė ekspertė.

Nepaisant ekonominio neapibrėžtumo dėl JAV ir Kinijos prekybos muitų, per metus „BrandZ“ TOP100 pasaulinio reitingo vertė padidėjo 328 milijardais iki 4,7 trilijonų – tai maždaug prilygsta Ispanijos, Korėjos ir Rusijos BVP sumai.

Daugiausia tai lėmė vartotojams skirtų technologinių prekės ženklų atsiradimas reitinge, kurių bendra vertė šiemet viršija 1 trilijoną USD. Vienas iš jų – naujokas „Xiaomi“ (Nr. 74, 19,8 mlrd.), Kinijos mobiliųjų telefonų gamintojas, aktyviai naudojantis daiktų internetą ir išmaniųjų įrenginių sąsajas; „Xiaomi“ itin sparčiai augo tokiose šalyse kaip Rusija, Indija ir Malaizija. Kitas kinų prekės ženklas „Meituan“ (Nr. 78, 18,8 mlrd.) dar vienas pavyzdys, kai yra neapsiribojama viena veiklos sritimi: jis siūlo išmaniems vartotojams viską nuo maisto pristatymo, viešbučių rezervavimo sistemos, pavežėjimo paslaugų iki dviračio nuomos. „Uber“ taip pat sėkmingai pasitelkė ekosistemos modelį, išsiplėsdamas į maisto pristatymo ir kitų paslaugų sektorius. „Haier“ (Nr. 89, 16,3 mlrd.), didžiausia pasaulyje namų apyvokos reikmenų ir daiktų interneto platforma kartu su savo klientais ir partneriais kuria atvirą prekės ženklų ekosistemą.

Dar keletas tendencijų, kurias šiemet išskiria Pasaulinė „BrandZ“ TOP100 studija:

  • Sparčiausiai auga prabangos kategorija (+29 %), po jos seka mažmena (+25 %), tai lemia Y ir Z kartos vartotojų poreikis rinktis e. prekybos kanalus.
  • Sąraše dominuoja technologijų, finansų ir mažmenos kategorijos, sudarydamos daugiau kaip du trečdalius visos prekės ženklų vertės.
  • TOP100 sąraše – 9 naujokai, daugiausia iš kinų ir JAV technologinių prekės ženklų, naudojančių inovatyvius verslo modelius – tai ir „Dell Technologies“, „Xbox“, „Haier“, „Meituan“ ir „Xiaomi“.
  • Padaugėjo Azijos prekės ženklų – tope yra 15 kinų, 3 indų ir vienas Indonezijos prekės ženklas, kas rodo augančią vartojimo galią šiose rinkose.
  • Atėjo nauja prekės ženklų karta – Z kartos prekės ženklai (sukurti po 1996 metų) pagal augimą įspūdingai, kone keturiskart, lenkia prekės ženklus sukurtus nuo 1977 iki 1995 metų (vadinamuosius Milennial prekės ženklus). Iš viso TOP100 sąraše beveik ketvirtadalis arba 23 Z kartos prekės ženklai, kurių vidutinis veiklos amžius yra 16 metų, palyginti su 18 Milennial prekės ženklų, kurių vidutinis veiklos amžius 33 metai.
  • Didėja socialiai atsakingo verslo ir atsakingos rinkodaros svarba (ang. mindful marketing) – ženklų savininkai vis daugiau dėmesio skiria, kad parodytų vartotojams, kokių imasi socialinių, aplinkosauginių ar korporatyvinių iniciatyvų.
  • Kinijos ir JAV prekybos karai paveikė bendrą TOP100 augimą – per metus jis sulėtėjo iki 7 proc. Prekybos muitai sutrikdė vartotojų pasitikėjimą, paveikdami net kelias prekės ženklų kategorijas, o labiausiai – automobilių, logistikos ir bankų.



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama