Nepaisant išpopuliarėjusių mobiliųjų įrenginių su nedideliais ekranais, vartotojai jiems patinkančias laidas ar filmus pageidauja žiūrėti per televizorius su vis didesniais ekranais. Remiantis Europoje atlikta „Sony“ apklausa, beveik pusė – 48 proc. – apklaustų europiečių norėtų didesnio televizoriaus už dabartinį.
Daugiau kaip pusė apklaustų vartotojų prioritetą teikia televizoriams su itin didelės įstrižainės ekranu: daugiau kaip trečdalis respondentų (35 proc.) nori turėti didesnės kaip 55 colių (140 cm) įstrižainės televizorių, tuo metu kas šeštas respondentas (16 proc.) pageidauja televizoriaus, kurio ekrano įstrižainė būtų didesnė už 65 colius (165 cm).
Kaip pastebi „Sony“, didelės įstrižainės televizoriai tampa vis labiau prieinami vartotojams – palyginti su situacija rinkoje prieš keletą metų, 55 colių ir didesnės įstrižainės televizorių kainos yra sumažėjusios kelis kartus. Vienas tokių pavyzdžių yra „Sony XG95” serijos televizoriai, kurių ekrano įstrižainė siekia nuo 55 iki 75 colių, o šių modelių kainos prasideda nuo maždaug dviejų tūkstančių eurų.
Prie televizoriaus – 15 valandų per savaitę
„Sony“ apklausa taip pat atskleidė, kad 64 proc. respondentų prie televizoriaus praleidžia tiek pat ar net daugiau laiko negu prieš dešimtmetį. Šiuo metu vienas europietis prie televizoriaus vidutiniškai praleidžia apie 15 valandų laiko per savaitę. Tiesa, tik 6 proc. žmonių stebi tiesiogines TV laidas – didžioji dalis žmonių renkasi žiūrėti laidas ar filmus tuomet, kai jiems tai patogu.
Nors tradicinė televizija praranda reikšmę, poreikis žiūrėti televizorių nemažėja – 81 proc. respondentų renkasi žiūrėti TV laidas ar filmus per televizorių vietoje kitų įrenginių, nes tai jiems patogiau, taip jie gali mėgautis geresne garso ir vaizdo kokybe.
Mėgstamų laidų ar filmų per televizorių žiūrėjimas taip pat dažnai tampa bendra patirtimi, o didelis ekranas ir pažangios technologijos padeda geriau perteikti vaizdo ir garso kokybę, prie kurios vartotojai yra įpratę lankydamiesi kino teatre. Pavyzdžiui, „Sony XG95“ serijos televizoriuose panaudota „X-Wide Angle“ technologija, kuri užtikrina tokią pačią vaizdo kokybę nepriklausomai nuo stebėjimo kampo.
„Sony XG95“ televizoriai taip pat palaiko „Netflix Calibrated Mode“ ir „IMAX Enhanced“ standartus, kurie reiškia, kad pasirinkus žiūrėti atitinkamą turinį bus atkurta studijos vaizdo kokybė, kurią yra numatę to turinio kūrėjai.
Plačiaekranis televizorius – kaip statuso simbolis
Televizoriai su dideliu ekranu suteikia galimybę kiekvienų namų svetainę paversti asmeniniu kino teatru. Dėl to, nepaisant mobiliųjų prietaisų populiarumo, 80 proc. žmonių renkasi žiūrėti vaizdo turinį per televizorių, nes tai užtikrina geriausią patirtį. Tuo metu 72 proc. nurodo, kad per televizorių žiūrėti įvairų turinį yra patogiau, 60 proc. įvardija geresnę vaizdo kokybę, o 18 proc. svarbu tai, kad modernus televizorius gali pridėti papildomo įspūdžio jų namams.
Kalbant apie televizoriaus sudaromą įspūdį namuose, tai vienas iš dešimties respondentų pritaria teiginiui, kad televizorius su didelės įstrižainės ekranu yra statuso simbolis. Šiuo atžvilgiu televizorius pranoksta telefoną ar planšetinį kompiuterį, taip pat dizainerių kurtus drabužius, kuriuos statuso simboliais įvardija 7 proc. žmonių; brangius laikrodžius statuso ženklu laiko 6 proc. respondentų.
Atsižvelgiant į televizoriaus atliekamą funkciją, 32 proc. respondentų „Sony“ apklausoje nurodė, kad televizorius yra svarbiausias svetainės atributas.
Vartotojų apklausą „Sony“ užsakymu šių metų balandžio mėnesį atliko „One Poll“. Apklausos metu Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje, Olandijoje ir Belgijoje apklausta 6 tūkst. respondentų.