„Sony“ kasmetėje vartotojų elektronikos parodoje CES pristato pirmuosius 8K raiškos „MASTER“ serijos televizorių modelius, naujus OLED televizorius bei erdvinio garso atkūrimo inovacijas. Su bendrovės naujovėmis parodos lankytojai gali susipažinti vienoje iš keturių „Sony“ stendo zonų: vaizdo pramogų, muzikos pramogų, „α“ fotoaparatų ir kamerų bei „Playstation“ žaidimų.
„Sony Corporation“ prezidentas ir vadovas Kenichiro Yoshida kalbėdamas per spaudos konferenciją teigė, kad „Sony“ yra kūrybinių pramogų kompanija, dirbanti kartu su muzikos, filmų, televizijos laidų ir žaidimų kūrėjais, kurie geba patraukti milijardų vartotojų dėmesį visame pasaulyje. „Sony“ kuriamos profesionalios technologijos ir vartotojams skirti produktai sujungia turinio kūrėjus su vartotojais, kurie gali mėgautis įvairiomis pramogų galimybėmis aukščiausia įmanoma kokybe.
Vaizdo technologijos
Šioje zonoje pristatomi nauji „Sony MASTER“ serijos televizoriai, tarp kurių – pirmieji vartotojams skirti 8K raiškos modeliai su 98 ir 85 colių įstrižainės ekranais. Šie 8K raiškos HDR „Full Array“ LED televizoriai aprūpinti naujausios kartos vaizdo apdorojimo procesoriumi „X1 Ultimate” su specialiu 8K algoritmu bei duomenų baze, vaizdo pagerinimo funkcija „8K X-Reality PRO”, kuri bet kurį formatą pritaiko 8K raiškai. Patobulinta ekrano apšvietimo technologija „Backlight Master Drive“ turi naują LED modulį ir apšvietimo valdymo algoritmą, pritaikytą 8K raiškai. Be to, „Acoustic Multi-Audio“ garso sistema, kurią sudaro keturi virš ir po ekranu įrengti garsiakalbiai. Jie padeda sukurti tiesiai iš ekrano sklindančio garso įspūdį, kas tampa itin aktualu 8K raiškos televizoriams su didele ekrano įstrižaine.
„Sony“ parodoje pristato ir naujus „MASTER“ serijos 4K raiškos OLED televizorių modelius. Šie „AG9“ serijos 4K HDR televizoriai turi 77, 65 arba 55 colių įstrižainės ekranus, jų korpusai, palyginti su ankstesnės kartos modeliais, yra du kartus plonesni montuojant juos prie sienos. Televizoriuose naudojamas vaizdo apdorojimo procesorius „X1 Ultimate“, vaizdo pagerinimo technologija „Pixel Contrast Booster“, kuri tiksliau perteikia tamsius ir itin šviesius atspalvius. Garso technologija „Acoustic Surface Audio+“ atkuria garsą tiesiai iš ekrano, suteikdama dar labiau įtraukiantį vaizdo ir garso patyrimą. Televizoriai gali būti panaudoti kaip centrinis garsiakalbis namų kino sistemoje, jie taip pat suderinami su „Dolby Atmos“ technologija.
Garso technologijos
Šįmet „Sony“ pristato muzikai klausytis skirtą inovaciją „360 Reality Audio“. Tai erdvinio garso technologija, kuri klausytojams leidžia patirti iš visų pusių sklindantį garsą. Kartu su aukštos raiškos garso technologija „High Resolution Audio“ („Hi-Res“) ir triukšmo slopinimo funkcijomis, ši naujovė vartotojams suteikia galimybę mėgautis dar kokybiškesniu garsu.
„360 Reality Audio“ sukuria erdvinio garso įspūdį skirtingai pozicionuodama įvairius garso šaltinius, pavyzdžiui, vokalą, chorą ar instrumentus. Skirtingi garso šaltiniai ar muzikos instrumentai gali būti projektuojami 360 laipsnių kampu aplink klausytoją, kuris gali pasijusti tarytum dalyvautų realiame koncerte.
Ši inovacija parodoje pristatoma pasitelkus iš 13 garsiakalbių susidedančią sistemą. Kad sistema veiktų kuo tiksliau, prieš tai individualios kiekvieno žmogaus klausymosi charakteristikos išanalizuojamos su ausinėmis „MDR-Z7M2“. Parodoje taip pat demonstruojamas belaidžio garsiakalbio prototipas, palaikantis „360 Reality Audio“ technologiją.
Lankytojai galės išbandyti ir naujausias belaides „Sony“ ausines su triukšmo slopinimo funkcija „WH-1000XM3“, kurios gali perteikti „Hi-Res“ technologijos pranašumus.
Foto ir video technika
CES parodoje „Sony“ pristato pažangiausių sisteminių fotoaparatų „α9“ ir „α7“ modelius ir jiems skirtus objektyvus, įskaitant ir profesionalaus lygio „G Master“ serijos objektyvus. Lankytojai gali susipažinti su profesionalų darbais, kurie buvo sukurti naudojantis „Sony“ fotografijos įranga. Čia taip pat pristatoma „α“ serijos kamera su keičiamu objektyvu, XDCAM vaizdo kamera ir profesionalaus lygio kino kamera „CineAlta VENICE“.
Kompiuteriniai žaidimai
„Sony“ stende taip pat galima išbandyti „Playstation“ žaidimų platformą, kurios pagrindas – daugiau kaip 91 mln. visame pasaulyje parduotų „Playstation 4“ kompiuterių ir 90 mln. aktyvių „Playstation Network“ žaidimų tinklo vartotojų kas mėnesį.
Parodoje lankytojai gali išbandyti virtualiai realybei pritaikytą „Astro Bot: Rescue Mission“ žaidimą ar pasivaržyti tarpusavyje lenktynių žaidime „Gran Turismo Sport“.