Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 23 d. 17:14
DI žaidimų meškos paslauga arba lengviau asmeninių duomenų neišviliosi
Balandžio 23 d. 14:29
CPO LT ir UAB „NFQ Technologies“ kurs inovaciją viešuosiuose pirkimuose – pirmą tokią Europoje
Balandžio 23 d. 11:30
Atnaujinus ugdymo programas – spragos metodinėje medžiagoje ir skaitmeninių mokymosi aplinkų proveržis
Balandžio 23 d. 08:33
Išmanūs namai be streso: kaip technologijos padeda gyventi paprasčiau ir tvariau
Balandžio 22 d. 20:03
Asmeninis DI gydytojas, psichologas ir treneris – utopija ar ateitis?
Balandžio 22 d. 17:20
Atostogos svetur: dažna klaida, dėl kurios permokate atsiskaitydami kortele
Balandžio 22 d. 14:44
DI kameros jau mato net ant kelių padėtus telefonus: kaip vairuotojams išmokti atsiplėšti nuo išmaniojo?
Balandžio 22 d. 11:14
Telefonas dingo, bet panikuoti neverta – ekspertas pataria, ką daryti
Balandžio 22 d. 08:12
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
Balandžio 21 d. 16:54
Pažangūs sprendimai Turto banko pastatuose: sutaupyta 182 tūkst. eurų, automatizuotų sistemų sulauks dar daugiau objektų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Kaunietė įsiuto: elektromobiliu 100 kilometrų važiavo 5 valandas

Publikuota: 2018-11-30 11:13
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Autorius: Paulius Garkauskas
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

Iš Kauno į Vilnių ir atgal. Iš esmės tai – dvi nesudėtingos valandos kelyje. Tačiau, panašu, ne tada, kai Lietuvoje norite važinėti elektromobiliu. Kol iš Vilniaus nuvažiavo į Kauną, elektromobilio vairuotoja sugaišo net kelias valandas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Iš Kauno į Vilnių ir atgal. Iš esmės tai – dvi nesudėtingos valandos kelyje. Tačiau, panašu, ne tada, kai Lietuvoje norite važinėti elektromobiliu. Kol iš Vilniaus nuvažiavo į Kauną, elektromobilio vairuotoja sugaišo net kelias valandas. Sudėtingą kelionę lėmė ne tik elektromobilių įkrovimo stotelių gedimai, bet ir lėta atsakingų asmenų reakcija.

Kaunietė įsiuto: elektromobiliu 100 kilometrų važiavo 5 valandas
Asociatyvi nuotr.

DELFI parašiusi kaunietė keliauti į sostinę susiruošė sekmadienį, tačiau jau pusiaukelėje susidūrė su nesklandumais.

„Važiavau turimu „Nissan Leaf“. Norėjau įkrauti automobilio bateriją Elektrėnų įkrovimo stotelėje – stotelė neveikė. Ji, beje, neveikė ir prieš 3 savaites. Ir tada, ir paskutinį kartą dėl gedimo paskambinau įkrovimo stotelėje skelbiamais telefonais – Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) eismo informacijos centrui. Kai skambinom prieš 3 savaites mums atsakė, kad žino apie gedimą, ieško detalių ir suremontuos. Dabar paskambinus buvo paaiškinta, kad vis dar ieško kažkokių mistinių detalių“, – stebėjosi moteris.

Jai telefonu buvo paaiškinta ir tai, kad įkrovimas nemokamas, todėl ji galinti važiuoti į Vievį, kur taip pat yra stotelė.

„Tačiau vėlavome į Vilnių, todėl važiuodami 60 km/val. greičiu nuvykome iki Vilniaus ir ten bateriją įkrovėme prie vienos parduotuvių“, – pasakojo kaunietė.

Sugedo ir antroji

Gana nesėkminga kelione į Vilnių elektromobilio vairuotojos vargai nesibaigė.

„Grįždami į Kauną sustojome įsikrauti elektromobilį Vievyje, ir, žinote ką? Stotelė neveikė!“ – piktinosi vairuotoja.

Moteris pasakojo, kad vėl skambino Eismo informacijos centro darbuotojams ir pranešė apie neveikiančią stotelę, tačiau išgirdo, kad šie gedimo nemato, nors įkrovos stotelės ekrane švietė pranešimas „Ši įkrovimo stotelė neveikia. Apie defektą pranešta“.

„Išgirdau ir tokį pareiškimą, kad eismo informacijos centras stotelių neprižiūri – tai jomis besirūpinančios bendrovės ABB reikalas. Pasakiau, kad kreipsiuosi į vartotojų teisių sargus, Aplinkos ministeriją ir kitas instancijas, nes nenormalu, kad vienu metu daugiau nei 100 km atstumu magistralėje nėra nei vienos veikiančios įkrovos stotelės, o viena jų neveikia jau mėnesį“, – pykčio neslėpė moteris.

Griežtesnis tonas padėjo įtikinti Eismo informacijos centro specialistus susisiekti su meistru, kad šis pašalintų gedimą, mat tuo metu, aiškino vairuotoja, ji savo elektromobiliu jau nebegalėjo grįžti nei į Vilnių, nei pasiekti Kauno.

„Išgirdau, kad susisieks su meistru ir paskambins man“, – pasakojo moteris.

Belaukiant skambučio, elektromobilio baterija visiškai išsikrovė, todėl išsijungė ir automobilio salono šildymas.

„Lauke neigiama temperatūra, mašinoje šildymas nebeįsijungia. Prabėgus valandai vėl skambinau, bet per tą laiką Eismo informacijos centro darbuotojai dar nebuvo susisiekę su meistru. Pareikalavau greičiau duoti atsakymą, nes reikėjo kažką daryti: arba kviesti avarinę tarnybą, arba laukti meistro“, – prisiminė kaunietė.

Po dar vieno skambučio moteris išgirdo, kad stotelės remontas užtruks apie valandą. Po valandos ji vėl susisiekė su Eismo informacijos centru ir išgirdo džiugią naujieną – stotelė veikia. Tiesa, realybė buvo kitokia: stotelės ekrane vis dar švietė užrašas, kad ši – neveikia.

Truko 5 valandas

Kai galiausiai stotelė buvo įjungta ir įsikrovė elektromobilio baterija, į Kauną moteris grįžo jau vėlų vakarą.

„Kelionė iš Vilniaus į Kauną užtruko daugiau negu 5 valandas, sugadino nervus ir sušaldė. Blogai veikianti įkrovimo stotelė yra ir prie Klaipėdos. Kitos stotelės kažkodėl negenda, tai galbūt ABB blogai atlieka darbą arba yra kitos priežastys, kodėl norima, kad elektromobilių vairuotojams būtų nepatogu ir žmonės jų nepirktų?“ – piktinosi kaunietė.

Ji pabrėžė, esanti inžinierė, todėl išgirstas Eismo informacijos centro darbuotojų paaiškinimas, kad reikės keisti nuotoliniu būdu rėlę, vėliau, kad stotelės neveikia dėl drėgno oro, jos neįtikino.

Pataisys per 3-4 mėnesius

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai teigia, kad elektromobilių įkrovimo stotelės, esančios Vievyje ir Elektrėnuose, buvo įsigytos prieš 4 metus. Šiuo metu tiek garantinis, tiek pogarantinis priežiūros laikotarpis yra pasibaigęs, todėl šios įrangos veikimo užtikrinimas ir gedimų šalinimas užtrunka.

„Šiuo metu yra sugedę Elektrėnų elektromobilių įkrovimo prieigos DC krovimo moduliai (maksimali krovimo galia iki 5 kW). Norėdama įsigyti naujus modulius, LAKD privalo skelbti viešąjį pirkimą. Įvertinus visus privalomų procedūrų bei prekių pristatymo terminus, prieigos veikimą būtų galima atstatyti per 3-4 mėnesius. Tačiau visu pajėgumu veikia AC jungtis, todėl esant galimybei rekomenduojame naudoti Type2 jungtį“, – teigiama LAKD atsakyme DELFI.

LAKD pripažįsta ir tai, kad apie gedimą kaunietei buvo pateikta neteisinga informacija. Pasak direkcijos atstovų, įkrovimo stotelė kurį laiką neveikė dėl sugadinto ekrano, tačiau lapkričio 21-ąją ekranas buvo pakeistas nauju ir stotelė veikė be sutrikimų.

„Lapkričio 25 d. dėl lijundros apledėjo prieigos komponentai ir suveikė saugos mechanizmas, kuris apsaugodamas įrenginio vartotojus ir patį įrenginį jį atjungė. Tokiu atveju įrenginys nuotoliniu būdu turėjo būti įjungtas iš naujo. Eismo informacijos centro operatoriai nežinodami techninių smulkmenų pakomentavo, kad nuotoliniu būdu reikia pakeisti relę. Šis įrenginys nuotoliniu būdu gali būti įjungimas iš Olandijoje esančio ABB duomenų valdymo centro. Todėl prieigos atstatymas šventinėmis dienomis užtrunka“, – neslepia LAKD.


Delfi.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama