Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 1 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 31 d. 20:17
„AGON by AOC“ pristato naująjį „AGON PRO AG346UCD“ monitorių
Spalio 31 d. 17:35
„Vilnius Tech“ alumnai prisidėjo prie analogo Baltijos šalyse neturinčio projekto: išsiskiria inovatyviais sprendimais
Spalio 31 d. 14:24
„Investuok Lietuvoje“ vadovas E. Čivilis: kokia ateitį verslui piešia dirbtinio intelekto prognozės
Spalio 31 d. 11:20
Kaip suomiai su „Telia“ 5G vėjo malūnus prie Akmenės statė
Spalio 31 d. 08:25
Prekiaujate internete? Nepamirškite vartotojų teisių
Spalio 30 d. 20:13
Kaip nelikti ir be pinigų, ir be nakvynės: 5 svarbūs žingsniai prieš naudojantis apgyvendinimo platformomis
Spalio 30 d. 17:24
KTU mokslininkų projektas: kuria DI įrankį, kuris pasitarnaus atpažįstant moksleivių elgesio problemas ir nerimą
Spalio 30 d. 14:50
DI eksperta: trys taisyklės, kurios padės verslui aptikti naujas technologijas anksčiau už konkurentus
Spalio 30 d. 11:14
Kol miegate, jūsų Wi-Fi maršrutizatorius „laužia“ banką: kaip jį sustabdyti?
Spalio 30 d. 08:34
Pateikiame paprastas gudrybes, kurios leis gerokai prailginti „iPhone“ telefono baterija baterijos tarnavimo laiką
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Lietuvių sukurta dirbtinio intelekto technologija apskaičiuos realią reklamos vertę

Publikuota: 2018-06-04 15:48
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Anksčiau vien tik filmų ekranuose matytos dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės, kuo toliau, tuo labiau realizuojamos įvairiose srityse: automatizuojamos darbo vietos, kuriami robotai, į klausimus atsakinėjančios sistemos, virtualūs asistentai. Nuo šiol dirbtinis intelektas taip pat leis apskaičiuoti realią reklamos vertę.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Anksčiau vien tik filmų ekranuose matytos dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės, kuo toliau, tuo labiau realizuojamos įvairiose srityse: automatizuojamos darbo vietos, kuriami robotai, į klausimus atsakinėjančios sistemos, virtualūs asistentai. Nuo šiol dirbtinis intelektas taip pat leis apskaičiuoti realią reklamos vertę.

UAB „TV partneriai“ (ZoomTV.lt) kartu su Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkais, panaudodami dirbtinius neuroninius tinklus bei tyrimo, atlikto su žvilgsnio sekimo įranga, rezultatus sukūrė reklamos vertės paskaičiavimo ir analizės programą, galinčią atpažinti reklaminius objektus vaizdo transliacijų įrašuose. Reklamos vertės apskaičiavimo metodą padėjo sukurti projekto partneriai „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas“.

Lietuvių sukurta dirbtinio intelekto technologija apskaičiuos realią reklamos vertę

„Užsakovai sumoka už reklamos pozicijas renginiuose, sporto varžybose ar už prekės ženklo integravimą į vaizdo turinį, bet tada kyla natūralus klausimas: kiek gi šių reklaminių pozicijų buvo parodyta vaizdo transliacijos metu? Galutiniame produkte, lentelėje bus pateikiami duomenys apie tai, kiek kartų pasirodė vienas ar kitas prekės ženklas ar reklaminė pozicija ir kokio ilgumo buvo jos parodymai“, – sako KTU Elektros ir elektronikos fakulteto (EEF) mokslininkas Arūnas Lipnickas, kartu su kolega, taip pat KTU mokslininku Vidu Raudoniu prisidėjęs prie šio produkto kūrimo.

Mokslininkai tikina, kad kuriama programa pirmiausia skirta atlikti reklamos apskaitą transliacijos metu. „Galima analizuoti sporto varžybų, skirtingų televizijos transliacijų, filmų, reportažų įrašus ir pan. Jokių apribojimų nėra, svarbiausia, kad vaizdo įrašas būtų kokybiškas“, – teigia A. Lipnickas.

Reklamos monitoringo poreikis itin didelis

UAB „TV partneriai“ vadovas Jonas Stadalninkas pasakoja, kad dėl greito interneto, naujų technologijų atsiradus didesniam TV kanalų ir internetinių transliacijų platformų skaičiui, didėja įvairių renginių tiesioginių transliacijų ir vaizdo turinio kiekis, o dėl to atsiranda ir didesnis reklamos efektyvumo nustatymo poreikis. Vien 2017 metais visame pasaulyje įmonės išleido daugiau kaip 62 mlrd. JAV dolerių sporto ir kitų renginių rėmimui, apie 70 proc. šios sumos tenka sportui.

„Dėl padidėjusių tiesioginių transliacijų apimčių kyla vis didesnė reklamos monitoringo paklausa, kuri rėmėjams, reklamos užsakovams, sporto organizacijoms tiksliai ir išsamiai pateiktų ištransliuotos reklamos parodymų skaičius, apskaičiuotų jos vertes“, – atkreipia dėmesį TV rinkos atstovas. UAB „TV partneriai“ vadovo teigimu, didžioji dalis sporto organizacijų, taip pat renginių rėmėjų iki šiol neturi prieinamų efektyvių įrankių reklamos vertės apskaičiavimui.

„Sporto rėmimas ir prekių ženklų siejimas su sportu yra efektyvi prekės ženklo vystymo priemonė. Tačiau investuotų lėšų grąžos paskaičiavimo mechanizmo nebuvimas stabdo žiniasklaidos planavimo agentūras, įmones nuo bendrų projektų su sportu, kultūra“, – teigia J. Stadalninkas. Galutinis produkto variantas, kurį planuojama pristatyti jau šiais metais, programos kūrėjų teigimu, suteiks galimybę ne tik analizuoti situaciją, bet ir teikti pasiūlymus optimaliam reklaminių pozicijų išdėstymui.

„Iki šiol sporto ar kitų renginių organizatoriai tik spėliodavo, kokia tikroji jų reklaminio inventoriaus vertė, o su šia programa galės tiksliai ją apskaičiuoti ir nustatyti kainodarą“, – pasakoja UAB „TV partneriai“ vadovas.

Suteiks galimybę apskaičiuoti realią reklamos vertę

Nauja reklamos vertės paskaičiavimo ir analizės programa dirbtinio intelekto ir giliojo mokymo pagalba gali atpažinti reklaminius objektus vaizdo transliacijų įrašuose, t. y. reklaminius stendus salėse, lipdukus ant aikštelės ar sportininkų aprangų, logotipus, atsirandančius transliacijos grafikoje ir kitas reklamas.

„Visi, dirbantys su prekės ženklų rinkodara, puikiai žino, kad reklamos parodymo kiekiai yra tik viena medalio pusė. Turime nepamiršti, kad galutinis vartotojas – žiūrovas pastebi ne kiekvieną reklamą, tuo labiau ir žiūri ne kiekvienas sporto varžybas. Todėl galutinei reklamos vertei įtakos turi ne tik reklamos kiekis, tačiau ir reklaminė pozicija bei auditorijos pasiekimo rodikliai. Atsižvelgdami į tai nusprendėme tikslinti reklamos vertės apskaičiavimą papildomais rodikliais: prie naujosios programos apskaičiuojamų reklamos parodymų skaičiaus prijungti tyrimo, atlikto su žvilgsnio sekimo įranga (angl. eye-tracker), rezultatus bei konkrečių transliacijų auditorijos pasiekimo rodiklius“, – detalizuoja KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto tyrimų vadovė Rūta Matulaitienė.

„Atsižvelgiant į kiekvienos reklamos dydį, parodymų skaičių, transliaciją ir / ar įrašą stebinčių žmonių skaičių, atliktą žiūrovo žvilgsnio sekimo tyrimą ir kitus veiksnius, realiu laiku gali būti apskaičiuojama kiekvienos reklamos pozicijos vertė jos užsakovams, prekių ženklams“, – pastebi J. Stadalninkas.

Programos kūrėjai įsitikinę, kad turint tokią informaciją įvairios sporto federacijos, klubai, lygos, renginių organizatoriai galės lengviau susirasti rėmėjų, nes turės ne menamas, o realias ir pagrįstas savo siūlomos reklamos vertes.

„Tokia programinė įranga yra puikus įrankis prekių ženklų kūrėjams ir vystytojams, žiniasklaidos planavimo agentūroms paskaičiuoti realią perkamo reklamos inventoriaus, „product placement“ (liet., produkto parodymas) vertę ir TV transliacijose, ir socialiniuose tinkluose, internete talpinamame vaizdo turinyje.“, – tikina pašnekovas.

Naujas produktas rinkoje

Reklamos vertės paskaičiavimo ir analizės programinės įrangos kūrėjai pažymi, kad šiuo metu rinkoje nėra panašių gerai veikiančių įrankių skirtų automatiniam reklamos monitoringui. „Yra keletas įmonių, kurios skelbia, kad teikia automatinio reklamos sekimo paslaugą, tačiau po daugelio bandymų nepavyko nei rasti realių panaudojimo pavyzdžių, nei gauti daugiau informacijos apie panašias paslaugas iš šių įmonių“, – sako J. Stadalninkas.

„Mūsų kuriamas reklamos monitoringo įrankis bus patogus ir paprastas, skirtas galutiniam vartotojui: klientai galės sukelti įrašus ar nuorodas į juos į kuriamą platformą, sužymėti reklamas, kurias reikia sekti ir savo paskyroje gauti ataskaitą apie juos dominančias reklamines pozicijas, bei koordinates, parodymų laikus, dydžius ir kitus duomenis. Taip pat bus pateikiami vaizdo įrašai, kuriuose sužymėtos programos „pastebėtos“ reklaminės pozicijos, todėl klientai galės esant reikalui įsitikinti programos tikslumu patys“. Planuojama, kad tolimesnis šios programinės įrangos vystymas galėtų leisti pakeisti reklamas realiu laiku pagal geografinį auditorijos pasiskirstymą.

„Pavyzdžiui, vykdant „Formulės 1“ tiesioginę transliaciją žiūrovams Azijoje ant automobilių ar stenduose galėtų būti rodoma viena reklama , o Europoje – kiti prekių ženklai“, – teigia J. Stadalninkas.

Taip pat ši programa ateityje gali būti panaudojama draudžiamos reklamos monitoringui ir kontrolei, pvz., alkoholio ar tabako reklamoms, bei atlikti TV reklamos išleidimo monitoringą.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama