Iššūkis Lietuvos IT bendruomenei – programavimo profesionalai ir entuziastai kviečiami išmėginti jėgas specialiai jiems skirtame turnyre ir išsiaiškinti, kieno sukurtas algoritmas gali užkariauti daugiausiai kitų žaidėjų teritorijos. Tai padaryti jiems padės žaidimas „Hexagon“, jau išbandytas ir užsienyje – Danijos universitetų studentų, ir Lietuvoje – programuotojų konferencijų dalyvių.
Originalaus „Hexagon“ žaidimo principas – naudojant paties sukurtą žaidimo strategiją užimti kitam žaidėjui priklausančias geometrinės figūros erdves. Tai daro išmaniai ir apgalvotai parašyti algoritmai, kurie efektyviai išskirsto pajėgas tam, kad nugalėtų priešininką.
Proga patobulinti įgūdžius
Žaidimo kūrėjas, „Danske Bank“ IT centro prekybos paslaugų IT skyriaus vadovas, Vidas Vasiliauskas kartu su komanda programavimo pramogas norėjo kilstelėti į kiek aukštesnį lygį. „Hexagon“ iššūkis – ne tik turnyras, kuriame paaiškės stipriausią algoritmą galintis sukurti programuotojas. Tai įrankis, kuris, tikimasi, parodys, kiek daug programavimo talentų ir entuziastų yra Lietuvoje. Plėtodami žaidimo idėją kūrėjai norėjo parodyti, kad programavimas gali būti ne tik darbas, bet ir smagi laisvalaikio veikla.
„Varžytis ir konkuruoti mėgstantiems IT specialistams greičiausiai bus įdomu sužaisti konkurencingą algoritmų žaidimą. Be to, tai puiki proga patobulinti įgūdžius ar išmokti naujų programavimo kalbų. Kolegos pamatė, tad ir kiti programuotojai įvertins, kad „Hexagon“ yra galimybė mokytis žaidžiant“, – sako V. Vasiliauskas.
Prieš pristatant žaidimą Lietuvoje, IT centro komanda „Hexagon“ žaidimą išbandė ir „Danske Bank“ viduje. Čia turnyrai vyko Lietuvoje, Danijoje ir Indijoje. Tai ne tik leido patikrinti, kaip veikia naujas žaidimas, bet ir suteikė progą susipažinti su kolegomis kitose šalyse, pamatyti, kokias strategijas taiko kolegos Indijoje ir kokių taktikų imasi danai.
Laimės efektyviausia strategija
„Hexagon“ iššūkio kūrėjai, iš pradžių žaidimą bandę ir varžęsi tarpusavyje, dabar meta iššūkį ir Lietuvos IT bendruomenei. Visi norintys išbandyti jėgas ir pasivaržyti su kitais programavimo specialistais ir mėgėjais turi galimybę registruotis į turnyrą.
Užsiregistravę dalyviai turės keletą darbo dienų suprogramuoti pirminę žaidimo strategijos versiją, kurią galės išbandyti bandomosiose kovose. Galiausiai, ištobulinę algoritmą, žaidėjai susikaus iššūkio finale gegužės 29 dieną. Įdomu tai, kad programuotojai rungsis grupėse principu vienas prieš visus, tad tai atveria didžiulę erdvę įvairioms interpretacijoms, taktikoms ir strategijoms. Iššūkyje gali dalyvauti iki 500 varžovų iš visos Lietuvos.