Kuriamos vis patogesnės mokėjimo sistemos, mobiliosios programėlės ir kiti į galutinį vartotoją orientuoti šiuolaikiški sprendimai neša naudą ne tik klientams, bet ir verslui. Tą liudija „Google“, „Otto Group“ bei kitų šiuolaikinių įmonių sėkmės istorijos. Daugiau apie tai skaitykite šio mėnesio elektroninės komercijos naujienų apžvalgoje.
„Apple Pay“ turi stiprų konkurentą
„Google“ paleido savo ilgai lauktą „Google Pay“ programą, kurioje į vieną platformą sujungtos buvusios „Android Pay“ ir „Google Wallet“ funkcijos bei įdiegta naujų patobulinimų. Teigiama, kad „Google Pay“, skirta padidinti mobiliojo mokėjimo intensyvumą ir mažmenininkų dalyvavimą el. prekyboje, taps stipriu konkurentu „Apple Pay“ ir „Amazon Echo“ elektroninės komercijos srityje, kurioje sparčiai daugėja bekontakčių atsiskaitymo sistemų.
„Šiuolaikinės mobiliojo mokėjimo programėlės savyje sutalpina daugybę funkcijų: leidžia ne tik susimokėti už prekes ar paslaugas, bet ir pasinaudoti kredito, debeto, lojalumo, dovanų kortelėmis ar nuolaidomis. Toks funkcijų susiejimas paprastina ir pagreitina apsipirkimo procesą, ypač el. komercijos srityje“, – pastebi Gabrielius Bilevičius, „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Jo teigimu, patogesnių bekontakčių atsiskaitymo formų atsiradimas turės teigiamos įtakos el. komercijos plėtrai ir vystymuisi.
Pajamas augina el. prekyba
Antroji pagal dydį Vokietijos ir viena didžiausių pasaulyje elektroninės komercijos žaidėja „Otto Group“ pastebi, kad el. komercija sudaro vis reikšmingesnę verslo dalį. Lietuvos rinkai gerai pažįstamas tinklas prekiauja drabužiais, avalyne, baldais, technika ir kitais gaminiais.
Daugiau nei 20–yje šalių veikiančios įmonės 2017 m. el. prekybos pajamos paaugo 10,9 proc. – iki 7,8 milijardo eurų. Vokietijoje „Otto Group“ internetinė prekyba sudarė daugiau kaip 5,4 milijardo eurų pajamų, t. y., 10,2 procento daugiau nei 2016 m.
„DPD Lietuva“ atstovo teigimu, vis geresnių rezultatų verslui el. komercijos srityje padeda pasiekti tiek žmonių apsipirkimo įpročių kaita, tiek tobulinami susiję procesai.
„Elektroninė prekyba visame pasaulyje pasiekia vis geresnių rezultatų, tai iliustruoja ir šis atvejis. Laiką taupantys pirkėjai vis labiau vertina apsipirkimą internetu, o verslas siūlo patogesnius atsiskaitymo būdus, kuria vartotojams patogius el. puslapius ar mobiliąsias programėles. Tobulėja ir logistikos procesai: trumpėja pristatymo laikas, atsiranda įvairesnių prekių pristatymo būdų“, – įsitikinęs G. Bilevičius.
Pasak „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo, dėl šių priežasčių panašių el. prekybos sėkmės istorijų ateityje išgirsime vis dažniau.