„Google“ metų pradžioje atrinko Vidurio ir Rytų Europos skaitmeninės rinkodaros agentūras ir pakvietė dalyvauti pirmajame tokios koncepcijos renginyje – „Google Partners – Agency of Tomorrow“. Iš atrinktų 44 skaitmeninės komunikacijos ir marketingo agentūrų dvi Lietuvos – „Good one“ ir „Raibec“.
„Agency of Tomorrow“ programos tikslas – užtikrinti ilgalaikį ir tvarų agentūrų augimą bei skatinti skaitmeninės rinkos plėtrą puoselėjant glaudžius ryšius su „Google“. Šiuo renginiu „Google“ siekia dar aukščiau pakelti agentūrų darbo lygį su jų klientais, kurti ateities produktus. Kadangi vietų skaičius ribotas, iš atrinktos agentūros į renginį vyksta po vieną asmenį, atsakingą už konkrečią sritį.
Renginys pagrįstas konferencijų tipo etapais. Konferencijos vyksta kartą per mėnesį ir trunka pusantros dienos. Pirmoji konferencija buvo sutelkta į verslo strategijos vystymą, antroji analizavo šiuolaikinį marketingą, o ką tik įvykusi trečioji orientavosi į pardavimų valdymą. Numatyta ir dar viena konferencija, vyksianti gegužę, jos tema – žmogiškieji ištekliai. Visas keturias konferencijas vienija ir bendrai analizuojama tema, tai – lyderystė. Nors programa kol kas sudaryta tik pusmečiui, iš viso mokymai truks metus.
Tobulina esmines sritis
Anot „Raibec“ generalinio direktoriaus Remigijaus Kuliešiaus, vertinimo kriterijų, pagal kuriuos į mokymus atrinktos agentūros, buvo daug: atsižvelgta į darbų kokybę, savo srities išmanymą, potencialą augti, norą tobulėti ir bendradarbiauti bei įdėtas pastangas vystant klientų skaitmeninę komunikaciją.
„Google“ atrinktos agentūros labai stiprios savo srityje, bet joms trūksta profesionalumo kitur –programos tikslas ir yra sustiprinti silpnesnes agentūrų kompetencijas, pvz., žmogiškųjų išteklių valdymo, verslo strategijų, marketingo, pardavimų, lyderystės, finansų ir procesų bei, apskritai, verslo valdymo“, – sako R. Kuliešius.
Tomas Varnas, „Good one“ vadovas, papildo, kad šis „Google“, atvirkščiai nei daugelis kitų, yra orientuotas ne į naujų skaitmeninių produktų pristatymą ar darbo su jais mokymus, o į tradicinius verslo aspektus. „Atrinktos agentūros jau puikiai išmano „Google“ ir kitų gamintojų skaitmeninius produktus, tačiau joms trūksta verslo valdymo įgūdžių. Šiais mokymais „Google“ siekia dar labiau sustiprinti agentūrų profesionalumą ir vertę“, – aiškina jis.
Nauda agentūrų klientams
Pasak R. Kuliešiaus, didžiausias dėmesys ir ištekliai kuriant „Agency of Tomorrow“ programą buvo skiriamas geriausiems Europos konsultantams pritraukti. Jų skaitomi pranešimai ir įžvalgos naudingi ne tik agentūroms, bet ir jų klientams. „Stipresnės agentūros ir aiškūs valdymo procesai garantuoja dar geresnę paslaugų kokybę ir rezultatą klientams“, – teigia „Raibec“ vadovas.
Anot jo, šiuolaikinės skaitmeninės komunikacijos ir marketingo agentūros vis labiau plečia savo veiklos ribas. Jis atkreipia dėmesį, kad su klientais planuoja ne tik reklamas, bet ir patį klientų verslo ir procesų valdymą: „ Globalus procesų supratimas kliento įmonėje leis agentūrai kokybiškiau prisitaikyti ir parinkti efektyvesnius skaitmeninius sprendimus bei produktus komunikacijai. Turėsime platesnes pažiūras ir padėsime savo klientams ne tik reklamuoti produktus, bet ir auginti jų verslus.“
T. Varnas priduria, kad „Google“ partnerių klientai iš esmės gauna patį naujausią know-how, o kai kuriems klientams siūlomi tokie produktai ar sprendimai, kurie rinkoje paprastai pasirodo žymiai vėliau. Tai naudinga ir klientams, ir agentūroms, ir „Google“. Anot jo, šie ir kiti „Google“ renginiai yra paremti abipuse nauda ir rezultatais. Tiek „Google“ organizuodama renginius, tiek jose dalyvaujančios agentūros yra orientuotos į darbo vieniems su kitais procesų optimizavimą.
„Google“ iš agentūrų reikalauja aukšto lygio ir kokybiškų paslaugų. Tokioms agentūroms „Google“ linkusi suteikti pagalbą, nes joms padėti yra paprasčiau nei visiems jų klientams. Tokios agentūros tampa „premium“ partneriais – tai reiškia, kad joms paskiriamas asmeninis „Google“ specialistas, todėl agentūra įvairius klausimus su „Google“ gali spręsti operatyviai, naudotis jų ištekliais ir resursais. Procesas abiem pusėms vyksta greičiau ir efektyviau“, – paaiškina „Good one“ vadovas.