Antradienį vykusioje spaudos konferencijoje Kauno „Žalgiris“ pranešė prisijungiantis prie elektroninio sporto ir atidarantis naują klubo padalinį.
Natūralu, kad spartus elektroninio sporto augimas vis dažniau sulaukia dėmesio ir tarp tradicinių sporto organizacijų – savo elektroninio sporto padalinius turi tokie garsūs klubai kaip „Paris Saint Germain“, „FC Schalke 04“, „Valencia“, „Baskonia“ bei daugelis kitų, o šalia jų greitu metu atsidurs ir Kauno „Žalgirio“ vardas.
„Žalgiris“ žengia koja kojon su inovacijomis
Kauno „Žalgirio“ klubo direktorius Paulius Motiejūnas teigia, kad naujo padalinio sukūrimas yra natūralus žingsnis siekiant neatsilikti nuo sporto pasaulį užgriuvusių naujovių ir tikisi, kad „Žalgirio“ komandos vardas e. sporto pasaulyje pradės skambėti garsiau.
„Esportas suteikia galimybę atkreipti jaunos auditorijos dėmesį. Tai – sparčiausiai auganti šiuolaikinių medijų industrija. Visgi Lietuvoje trūksta švietimo apie šią sporto šaką, todėl ateiname į pagalbą Lietuvos žaidėjams-profesionalams ir norime jiems padėti įsitvirtinti e. sporto rinkoje“, – teigė P. Motiejūnas, pridūręs, kad tokį žingsnį itin sveikina Eurolygos vadovybė.
Komandos partnerių UAB „TeleSoftas“ verslo vystytojas bei Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos (LŽKA) valdybos narys Artūras Rumiancevas teigė, kad pirmasis Kauno „Žalgirio“ žingsnis į elektroninį sportą gali tapti katalizatoriumi ir pakeisti vyraujančią neigiamą nuostatą apie kompiuterinių žaidimų gerbėjus.
„Profesionalaus kompiuterinių žaidimų žaidėjo karjeros siekiantys jaunuoliai supratimo iš artimųjų sulaukia ypač retai. Ši profesija jiems atrodo išgalvota, tačiau taip tikrai nėra. Štai pavyzdžiui e. sporto gimtine laikomoje Pietų Korėjoje profesionalūs žaidėjai – tikros žvaigždės ir yra aukštinami labiau nei tradicinio sporto atstovai. Naujas e. sporto padalinys garsiausiame Lietuvos sporto klube turėtų užtikrinti, kad geriausių rezultatų siekiantys žaidėjai, kurių mūsų šalyje yra išties daug, turės tvirtą užnugarį garsinant Lietuvos ir „Žalgirio“ vardą didžiausiuose užsienio renginiuose“, – pasakojo A. Rumiancevas.
Profesionalų komandos trijuose populiariausiuose žaidimuose
Naujoji „Žalgirio“ e. sporto komanda yra kuriama jau keletą metų Lietuvoje ir kaimyninėse valstybėse turnyrų laurus skinančių elektroninio sporto organizacijų „Gameplay DNA“ bei „Baltic Elite“ pagrindu. Kauno „Žalgirio“ e. sporto ekipa ruošiasi varžytis pasaulyje ypač populiariuose „Counter Strike: Global Offensive“, „League of Legends“ bei „Hearthstone“ žaidimuose.
„Counter Strike“ čempionatuose „Žalgiriui“ atstovaus Dominykas Garbauskas, Regimantas Macilevičius, Tomas Urbonas, Aurimas Zablockis, Grantas Jezerskis ir komandos treneris Teodoras Poškus.
„League of Legends“ komandos sudėtį sudarys Einoras Laskis, Ernestas Labanauskas, Dalius Žukauskas, Edgaras Strazdauskas, Domantas Laskis ir Redas Pakalnis. „Hearthstone“ komandoje žais geriausias Lietuvos žaidėjais laikomi Tomas Dailidonis ir Džiugas Martinkėnas.
Artimiausi „Žalgirio“ e. sporto komandos pasirodymai jau šią savaitę
Naujai pristatytos e. sporto komandos jau pradėjo pasiruošimą artimiausiems elektroninio sporto turnyrams. Ateinantį savaitgalį Kauno sporto halėje bus surengtas jau 15 metų iš eilės mūsų šalyje vykstantis „InfoShow Lan Party“ turnyras, kuriame savo pirmojo išbandymo sulauks ir „Žalgirio“ e. sporto žaidėjai.
„Žalgirio“ direktorius P. Motiejūnas teigė, kad tai išties simboliškas įvykis, nes naujoji „Žalgirio“ ekipa savo pasirodymą pradės ten, kur ir prasidėjo turtinga šio klubo istorija.
„Kauno sporto halėje užaugo ištisos krepšininkų kartos, o technologijoms sparčiai žengiant į priekį dabar „Žalgirio“ vardas nuskambės ir e. sporto plotmėje. Neabejojame, kad netolimoje ateityje tokie turnyrai vyks ir „Žalgirio“ arenoje. Viziją rengti e. sporto turnyrus yra išreiškusi ir Eurolyga“, – sakė „Žalgirio“ direktorius.
. „Žalgirio“ komandos vėliau savo pasirodymus tęs kituose Europos turnyruose: „BESL“, „ESEA“, „Dreamhack“ ir daugelyje kitų. Komandos žaidėjai taip pat turi išsikėlę tikslą per artimiausius metus kvalifikuotis į aukščiausias pasaulio e. sporto lygas ir parodyti, kad lietuviai taip pat gali konkuruoti su geriausias pasaulio žaidėjais.