Remdamasi beprecedenčiu bendradarbiavimu su naudotojų grupėmis, klientais, partneriais ir sektoriaus analitikais, šiandien SAP SE (Niujorko biržoje: SAP) paskelbė naują pardavimo, audito ir kainodaros modelį, taikomą jos skaitmeninės prieigos licencijavimo politikai, bendrai vadinamą „Netiesiogine prieiga“. Naujasis metodas padės klientams lengviau ir skaidriau naudoti bei mokėti už SAP programinės įrangos licencijas. Jį taikant, išskiriama Tiesioginė/asmenims skirta ir Netiesioginė/skaitmeninė prieiga ir paaiškinamos licencijavimo, naudojimo ir atitikties taisyklės.
Naujas kainodaros modelis
Naujasis modelis – pirmasis tokios rūšies modelis, skirtas įmonių programinės įrangos sektoriui – padės įveikti sunkumus, susijusius su Netiesioginės/Skaitmeninės prieigos kainodara, su kuriais susiduria kai kurie klientai.
- Istoriniu požiūriu, daugeliu naudojimo atvejų klientai iš pradžių turėjo galimybę sumokėti už SAP ERP pagal naudotojų skaičių. Kadangi vis daugiau sistemų prisijungia prie SAP sistemų, klientams, kurie prašė taikyti alternatyvų kainodaros metodą, iškilo tam tikrų sunkumų.
- SAP naujasis modelis yra susijęs su „Digital Core“ – SAP S/4HANA ir SAP S/4HANA Cloud – bei su SAP ERP sprendimu.
- Esami klientai gali pasirinkti, ar jie nori likti dabartiniame modelyje, ar pereiti prie naujo dokumentais grindžiamo kainodaros modelio, atsižvelgiant į tai, kuris iš šių modelių geriausiai atitinka jų SAP sprendimus ir skaitmeninės transformacijos iniciatyvas.
- Parengti perėjimo pasiūlymai, siekiant padėti klientams, nusprendusiems pereiti nuo dabartinės kainodaros prie naujo modelio.
Aiškus licencijų pardavimų atskyrimas nuo audito ir atitikties reikalavimams užtikrinimo
SAP taip pat įdiegė naujus organizacinius pokyčius, kuriais licencijų pardavimo skyriai ir procedūros atskirti nuo audito skyrių ir procedūrų.
- Klientai ir SAP kartais stengdavosi suderinti senesnes komercines sutartis su modernių skaitmeninės veiklos lygių reikalavimais ir išeiga. Kartais, vykstant diskusijomis apie naujos programinės įrangos pirkimą, tai gali lemti nusivylimą.
- Įgyvendinus organizacinį pokytį ateityje, dvi konversijos galės vykti nepriklausomai viena nuo kitos, suteikiant laisvesnio bendradarbiavimo galimybę klientams ir SAP specialistams, bendraujantiems su klientais.
- SAP taip pat planuoja įdiegti funkcijas, padėsiančias klientams įvertinti jų naudojimą ir naudojimąsi licencija savitarnos būdu.
Tvarkaraštis ir papildoma informacija
SAP pradėjo taikyti naują licencijavimo, pardavimo ir audito politiką 2018 m. balandį, ir ateinančiais mėnesiais ji toliau teiks klientams mokomuosius išteklius ir priemones, siekiant padėti jiems visapusiškai suprasti naująjį licencijavimo metodą ir nuspręsti dėl tinkamiausio modelio.
Daugiau informacijos galima rasti: http://www.sap.com/indirectaccess.
SAP požiūris
Valdybos narė Adaire Fox-Martin, Pasaulinio klientų aptarnavimo operacijų segmento prezidentė
„SAP veiklos pagrindas – pasitikėjimu, empatija ir skaidrumu grįsti santykiai su klientais. Keičiantis pramonei ir klientų lūkesčiams, mūsų veiklos pagrindas liekas tas pats. Todėl, kruopščiai peržiūrėję mūsų procesus ir praktiką, susijusius su Netiesiogine prieiga, ir remdamiesi išsamiais atsiliepimais, perduodame šią naują politiką mūsų pardavimo personalui, kad mūsų klientai galėtų gauti geriausią vertę iš siūlomų sprendimų. Siekiame sukurti ilgalaikius santykius su klientais ir kuriame bei kursime sprendimus, kurie geriausiai atitiktų kiekvieno jų lūkesčius.“
SAP SE valdybos narys Christian Klein, Pasaulinio veiklos segmento generalinis direktorius
„Tikime, kad, skaitmeninių pokyčių metu šie pakeitimai, sukurti atsižvelgiant į išsakytus klientų poreikius, buvo būtini. Pristatydami naują kainodaros ir licencijavimo modelį klientams siūlome dar didesnį skaidrumą, nuspėjamumą ir nuoseklumą. Tikiu, kad šie trys aspektai padrąsins mūsų klientus tęsti investicijas į skaitmeninius verslo modelius“.
Naudotojų požiūris
Geoff Scott, Amerikos SAP naudotojų grupės (angl. ASUG) generalinis direktorius
„Noriu pagirti SAP už atviro ir rūpestingo dialogo dėl licencijavimo su savo klientais inicijavimą. Mes pasiekėme didžiulę pažangą daugeliu svarbių temų, kurias skelbiame šiandien, tai pat pateiksime papildomos detalios informacijos ir įžvalgų artimiausiomis dienomis. Tęsdami šią svarbią kelionę su SAP, laukiame atsiliepimų iš bendruomenės.“
Andreas Oczko, Vokiškai kalbančių SAP naudotojų grupės (angl. DSAG) valdybos narys operacijoms/paslaugoms ir priežiūrai bei valdybos pirmininko pavaduotojas
„SAP paskelbtas kainodaros modelio, pardavimo, licencijavimo, audito ir atitikties segmentų reorganizavimas – tai įspūdingas intensyvių seminarų ir diskusijų su DSAG rezultatas. Padedant SAP valdybai, sukūrėme netiesioginio naudojimo ateityje viziją ir suformulavome pagrindinius naujo licencijavimo modelio duomenis. Tai yra svarbus pirmasis žingsnis link kliuvinių ir kliūčių skaitmeninės transformacijos kelyje pašalinimo. Bus atlikta dar daugiau. SAP ir DSAG toliau dirbs kartu vystydami beprecedentį daiktų interneto kainodaros modelį“.
Gianmaria Perancin, SUGEN (SAP naudotojų grupės valdymo tinklas) ir USF (Prancūziškai kalbančių SAP naudotojų grupės) pirmininkas
„Mes palaikome SAP dėl šio naujo modelio, kuris turėtų užtikrinti skaidrumą ir paprastumą toliau SAP besinaudojantiems klientams, pristatymą rinkoje. Privalu atlikti tolesnius darbus, siekiant įrodyti klientams, kad naujasis modelis nereikalaus papildomų išlaidų jų dabartinio naudojimo atvejais. Klientams yra reikalingas papildomas užtikrinimas, kad, tuo atveju, jeigu jie mano, jog licencija jiems buvo išduota teisingai, dėl tokių veiksnių kaip diskusijos arba bendravimas su SAP arba vienareikšmiškų sutarčių išlygų, jiems neteks patirti naujų, su licencija susijusių išlaidų.“
Sektoriaus analitikai
R „Ray“ Wang, mokslinių tyrimų ir konsultacijų firmos „Constellation Research“ generalinis direktorius
„Skaitmeninė transformacija paskatino kiekvieną organizaciją dar kartą apmąstyti, kaip jie kuria pridedamąją vertę savo klientams. Įmonėms pertvarkant savo verslo modelius iš produktų pardavimo į paslaugas, iš paslaugų į patirtis ir iš patirčių į rezultatus, jos plėtoja savo kainodaros modelius. Įmonių programinės įrangos pardavėjai ne tik siekia modernizuoti jų kainodarą, kad būtų įvykdytas perėjimas prie rezultatais pagrįstos kainodaros, bet ir privalo rasti modelius, kurie padėtų klientams išlaikyti veiklos kryptį, gauti vertę iš savo turimų investicijų ir pereiti prie naujų verslo modelių sąžiningu ir teisingu būdu jų klientų atžvilgiu.“
Apsilankykite SAP naujienų centre. Sekite SAP socialiniame tinkle „Twitter“: @sapnews.