Elektronika.lt
 2025 m. vasario 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Vasario 22 d. 13:18
Z kartos žmonės tiksliai žino, kur jiems gali padėti DI, bet trūksta praktikos
Vasario 21 d. 18:22
Lietuvoje pirmąkart išbandyta kvantinio ryšio technologija, užtikrinsianti nenulaužiamą duomenų perdavimą
Vasario 21 d. 15:47
Ekranų vartojimo problemos prasideda vaikystėje: kaip tėvams kovoti su žalingais vaiko įpročiais?
Vasario 21 d. 12:54
LG pristato naujausias skaitmenines iškabas B2B sektoriams
Vasario 21 d. 09:49
Prieš pasaulinę premjerą „Kia“ atskleidė naujojo PV5 modelio išvaizdą
Vasario 20 d. 19:24
Ekspertai pataria, kaip neužkibti ant internetinių sukčių kabliuko
Vasario 20 d. 16:21
KTU studentė kuria inovatyvų prietaisą žaizdoms gydyti
Vasario 20 d. 13:47
Kaip sprendžiami elektromobilių įkrovimo saugumo iššūkiai?
Vasario 20 d. 09:25
„Sostena“ – oficiali „Lynk & Co“ atstovė Lietuvoje
Vasario 19 d. 20:24
Kada dirbtinis intelektas bejėgis, arba kodėl pirma – duomenys, tada sprendimai?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods, KCD 2 Guides, KCD 2 Cheats
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map, GTA 6 Characters, GTA 6 News
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Didieji duomenys – dar neatrasta galimybė Lietuvos mažmenininkų rinkodarininkams

Publikuota: 2018-02-26 16:08
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Prisiminkite, iš kelių Lietuvos įmonių esate gavę jums pritaikytą (suasmenintą) naujienlaiškį, siūlantį tik tokias prekes ar paslaugas, kurios jums yra įdomios? Iš vienos, dviejų, o gal iš vis neteko su tuo susidurti? Tokie naujienlaiškiai automatiškai generuojami pasitelkiant duomenis, prekybininkų renkamus apie tai, kokias prekes el. parduotuvėse peržiūrime, kokių prekių ieškome bei kokias prekes perkame tiek fizinėje, tiek virtualioje prekybininko parduotuvėje.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Prisiminkite, iš kelių Lietuvos įmonių esate gavę jums pritaikytą (suasmenintą) naujienlaiškį, siūlantį tik tokias prekes ar paslaugas, kurios jums yra įdomios? Iš vienos, dviejų, o gal iš vis neteko su tuo susidurti? Tokie naujienlaiškiai automatiškai generuojami pasitelkiant duomenis, prekybininkų renkamus apie tai, kokias prekes el. parduotuvėse peržiūrime, kokių prekių ieškome bei kokias prekes perkame tiek fizinėje, tiek virtualioje prekybininko parduotuvėje. Tokių ir panašių duomenų prekybininkai apie mus surenka labai daug. Šie greitai dideliais kiekiais besikaupiantys įvairių rūšių duomenys vadinami skambiu terminu „didieji duomenys“ („big data“).

Didieji duomenys – dar neatrasta galimybė Lietuvos mažmenininkų rinkodarininkams

Didžiųjų duomenų pagalba prekybininkų rinkodarininkai gali ne tik suasmeninintį naujienlaiškius, reklamos rodymą internete, bet ir labai taikliai automatiškai segmentuoti savo esamus ir potencialius klientus. Tiek segmentavimas, tiek personalizavimas padidina tikimybę, jog ją peržiūrėjęs asmuo apsipirks, nes ši reklama labiau atitinka jo lūkesčius ir poreikius, nei visiems prekybininko klientams siunčiamas tas pats vienodas naujienlaiškis. Dar viena sritis, kur rinkodarininkai, panaudodami didžiuosius duomenis, gali padidinti „konversijos“ (iš lankytojo virtimą į pirkėją) tikimybę, yra el. parduotuvės ar bet kokio kito tinklapio automatinis pritaikymas prie kiekvieno lankytojo poreikių (suasmeninimas).

Tarkime, jei prieš mėnesį el. parduotuvėje apžiūrinėjome tam tikrą prekę, tai dabar pakartotinai apsilankę, pamatytume ta pačią ir į ją panašias prekes. Arba tas prekes, kurias, statistiškai, jau turėtume pirkti. Pavyzdžiui, jei prieš mėnesį buvo pirktos prekės, kurias perka nėščiosios trečiąjį nėštumo mėnesį, tuomet dabar jau rodys tas prekes, kurias nėščiosios perka ketvirtąjį mėnesį.

Skamba kaip labai logiška priemonė rinkodarininkams ir patogumas pirkėjams? Atrodo matyta Amazon internetinėse parduotuvėse? Deja, Lietuvoje tik keli didžiausi mažmenininkai žengia pirmuosius žingsnius panaudojant didžiuosius duomenis rinkodaros tikslams. Visiems kitiems trūksta kompetencijos, žinių apie įrankius ar nėra tikri, kad investicija atsipirks dėl rinkos dydžio.

Kovo 15–16 d. „Litexpo“ rūmuose vyks kasmetinė konferencija „E-komercija '18“, kurios dalyviai galės susipažinti su naujausiomis verslo skaitmenizavimo ir automatizavimo tendencijomis. Šių metų konferencijoje ypatingas dėmesys bus skiriamas didžiųjų duomenų („big data“) panaudojimui rinkodaroje.

Pirmąją konferencijos dieną pranešimuose bus aptariamos el. komercijos ir interneto rinkodaros temos, o visa antra konferencijos diena bus skirta vien didžiųjų duomenų panaudojimo rinkodaroje problematikai. Pranešėjai kalbės ne apie rinkodarininkų „šviesų rytojų“, kuomet visi didieji verslai naudos didžiuosius duomenis, bet apie jau egzistuojančius įrankius, leidžiančius be didelių investicijų panaudoti didžiuosius duomenis tinklapių, el. pašto rinkodaros bei perkamos reklamos personalizavimui, konversijos elektroniniuose versluose didinimui. Be to, bus išsamiai pristatyti sėkmingi šių įrankių pritaikymo atvejai.

Interneto rinkodaros konsultacijų įmonės „Webconsulting“ direktoriaus ir konferencijos „E-komercija '18“ organizatoriaus Vlado Sapranavičiaus teigimu, net brandžiose (JAV ir V. Europos) rinkose dauguma įmonių kol kas tik planuoja investuoti į didžiųjų duomenų įdarbinimą ir tik 12 % verslų bent minimaliai tokius duomenis įdarbina. Tuo tarpu Lietuvoje ant rankų pirštų galima būtų suskaičiuoti didžiuosius verslus, kurie jau pradėjo dirbti šioje srityje, o sėkmingai panaudojusius duomenis būtų galima suskaičiuoti ir ant vienos rankos pirštų. Tad aukštas prioritetas šiai temai skirtas siekiant parodyti, kaip užsienio įmonės sugebėjo įdarbinti „big data“, kokius įrankius naudojo bei kokį rezultatą tai davė. V. Sapranavičius tikisi, jog tai paskatins Lietuvos verslus įgyvendinti pirmuosius projektus didžiųjų duomenų srityje bei sukurti pridėtinę vertę tiek sau, tiek savo klientams.

Vis tik ekspertai įspėja, kad darbas su didžiaisiais duomenimis reikalauja aukštos analitikų kompetencijos bei rezultato negalima tikėtis per kelias dienas. Mėgėjiškas požiūris į šią veiklą gali ne tik neduoti teigiamo rezultato, bet ir atnešti įmonėms nuostolių. Todėl konferencijos „E-komercija '18“ vienas tikslų – suteikti dalyviams žinių, leisiančių suvokti, kokios apimties ir sudėtingumo gali būti didžiųjų duomenų panaudojimo rinkodaroje projektas (-ai) bei kiek pastangų, resursų ir kompetencijos tai reikalauja. Konferencijos antrąją dieną (kovo 16 d.) apie didžiųjų duomenų panaudojimą rinkodaroje kalbės užsienio ekspertai Andrey Šapovalov, Lina Jaryš (kompanija „OWOX BI“) bei Andrey Tysčenko (kompanija „Dynamic Yield“).

Jau šeštus metus iš eilės rengiama konferencija „E-komercija“ skirta tiems, kurie nori gauti praktiškų, aktualių ir pritaikomų žinių apie el. rinkos naujoves. Konferencijos medžiaga aktuali ne tik elektroninių verslų atstovams, tačiau ir mažiau patirties šioje srityje turintiems verslininkams, kurie gaus naudingų ir lengvai pritaikomų patarimų kaip modernizuoti verslą ir padidinti pardavimus.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama