Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 26 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 26 d. 11:35
Dinamiškas ir universalus: antros kartos „Audi Q5 Sportback“
Lapkričio 26 d. 08:35
„Sony“ pristato antros kartos „Alpha 1 II“ pilno kadro fotoaparatą
Lapkričio 25 d. 20:25
Elektrinis sunkvežimis „Renault Trucks E-Tech T“ viena įkrova nuvažiuos 600 km
Lapkričio 25 d. 17:22
„Sony“ pristato pirmąjį „G Master“ standartinį priartinantį objektyvą su pastovia F2 diafragma
Lapkričio 25 d. 14:49
Apsaugokite savo namus: gyventojų klaidos, kurios traukia vagis, ir ekspertų sprendimai
Lapkričio 25 d. 11:20
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Lapkričio 25 d. 08:34
Kaip ištrinti fono paveikslėlį „iPhone“
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Kodėl savo reputacija besirūpinantis darbdavys privalo draugauti su socialiniais tinklais?

Publikuota: 2017-06-29 18:16
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Darbdaviai dažnai skundžiasi, kad trūksta kvalifikuotos ir motyvuotos darbo jėgos. Tačiau pamiršta, jog patys daugiau dėmesio ir komunikacijos skiria paslaugų ar prekių pardavimų skatinimui, o ne įmonės, kaip darbdavio, įvaizdžio formavimui.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Darbdaviai dažnai skundžiasi, kad trūksta kvalifikuotos ir motyvuotos darbo jėgos. Tačiau pamiršta, jog patys daugiau dėmesio ir komunikacijos skiria paslaugų ar prekių pardavimų skatinimui, o ne įmonės, kaip darbdavio, įvaizdžio formavimui.

Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto docentės, integruotos komunikacijos agentūros „Commedia“ vadovės Linos Girdauskienės teigimu, aiškaus darbdavio profilio neišgryninimas, labai retas komunikavimas įvaizdžio tema ir tik atskirų temų vystymas – vienos pagrindinių darbdavių komunikacijos klaidų socialiniuose tinkluose.

„Reikia suprasti, kad būsimiems darbuotojams rūpi įvairesnė informacija – ką veikia darbuotojai laisvu metu, ar turi galimybę derinti savo pomėgius ir darbą, turėti lankstų darbo grafiką, save realizuoti, kilti karjeros laiptais“, – teigė L. Girdauskienė.

Kodėl savo reputacija besirūpinantis darbdavys privalo draugauti su socialiniais tinklais?

– Kodėl darbdavio įvaizdis socialiniuose tinkluose yra svarbu?

– Naujausi tyrimai rodo, kad būsimi darbuotojai, prieš nuspręsdami, ar rinktis darbovietę, stebi ją socialiniuose tinkluose daugiau nei pusę metų ir vertina, ką įmonė siūlo darbuotojams, kaip jie gyvena, kuo užsiima ne tik darbo metu. Jauni žmonės didžiąją dalį sau reikalingos informacijos susirenka per socialinius tinklus, tad socialiniai tinklai yra pagrindiniai naujienų šaltiniai. Lietuvoje socialiniai tinklai pasiekia tokias pačias auditorijas kaip ir didieji naujienų portalai, tad darbdaviai turi puikius šansus save prisistatyti ir pasiekti norimą auditoriją.

Jeigu darbdavys neturi savo profilio socialiniuose tinkluose ar bent jau karjeros puslapio savo internetinėje svetainėje, jis siunčia labai aiškią žinutę būsimiems darbuotojams – savo požiūrį į darbuotoją, vyraujančią organizacinę kultūrą ir vertybes, kas tikrai nepadeda suformuoti teigiamo įvaizdžio ir pritraukti geriausių kandidatų.

Nereikia pamiršti, kad socialiniai tinklai jau tapo pagrindiniu, esamojo laiko komunikacijos kanalu. Tad būsimi darbuotojai ne tik pasyviai seka paties darbdavio pateikiamą informaciją viešojoje erdvėje, bet ir betarpiškai bendrauja su buvusiais ar esamais darbuotojais, kurie gali pateikti įvairiausios informacijos – tiek teigiamos, tiek ir neigiamos. Todėl nekomunikavimas tokiame kontekste yra viena didžiausių darbdavių klaidų.

– Kaip manote, ar visi Lietuvoje spėja vytis naujausias socialinių tinklų tendencijas?

– Lietuvoje atlikti tyrimai parodė, kad tik nedidelė įmonių dalis vysto savo, kaip darbdavio, įvaizdį socialiniuose tinkluose. Tad mes galime kalbėti tik apie tokios komunikacijos užuomazgas – „Facebook“ ir „Linkedin“ profilių turėjimą. Pasaulyje populiarus „Twitter“ Lietuvoje vis nesusilaukia darbdavių susidomėjimo, video žinutės taip pat naudojamos pakankamai retai, nors jos ypatingai patinka sekėjams.

– Nuo ko reikėtų pradėti darbdaviams, norintiems žengti pirmuosius žingsnius socialiniuose tinkluose?

– Visų pirma, reikėtų turėti karjeros skiltį savo internetinėje svetainėje. Čia galėtų pateikti ne tik darbo skelbimus, bet ir supažindinti su savo veikla, vertybėmis, karjeros galimybėmis, vadovais, kolegomis. Antra, vystyti darbdavio profilius socialiniuose tinkluose, kuriuose komunikuotų vertes būsimiems darbuotojams.

– Kurie socialiniai tinklais šiuo metu yra patys svarbiausi darbdaviams?

– Darbdaviai dabar dažniausiai naudoja „Linkedin“, kuris ir skirtas karjeros profesionalams. Aš rekomenduočiau ir „Facebook“, kuris leidžia interaktyviai, paprastai ir betarpiškai vystyti santykius su būsimais darbuotojais.

– Kaip KTU gali padėti esamiems ir būsimiems darbdaviams?

– KTU Ekonomikos ir verslo fakultete vykdoma Žmonių išteklių vadybos programa ruošia būsimus specialistus, kurie geba ne tik atlikti klasikines personalo valdymo funkcijas, bet ir yra puikiai pasiruošę dirbti šiuolaikinėje, globalioje aplinkoje, naudodami naujausias technologijas ir sistemas.

Šiuolaikinis personalo specialistas nebėra vien siauros nišinės funkcijos atlikėjas – jis tampa visos organizacijos strateginiu partneriu, nes nemaža dalimi nuo jo veiklos priklauso visos organizacijos sėkmingas vystymasis. Žmonių išteklių vadybos programa išugdo tokius įgūdžius, kaip gebėjimą efektyviai komunikuoti, kurti komunikacines kampanijas, susijusias su darbdavio įvaizdžiu, teikti kūrybinius sprendimus, kaip pritraukti reikalingo personalo. Šios ugdomos savybės bei KTU Žmonių išteklių vadybos studijų metu įgytos žinios leidžia būti sėkmingu personalo profesionalu, ypatingai vertinamu Lietuvos darbdavių.

– Nuolat kyla diskusijos, kaip plėsis socialiniai tinklai ir kiek augs jo turinio reikšmė sprendimų priėmimo procese. Kokia yra jūsų nuomonė – ateityje socialiniai tinklai bus dar svarbesni?

– Mano nuomone, socialiniai tinklai yra tik būdas greitai sužinoti reikiamą informaciją. Technologijos žmogiškųjų išteklių atrankoje leidžia tiksliau, greičiau ir teisingiau įvertinti tiek kandidatą, tiek ir organizaciją. Susiformavusi darbo rinkos situacija darbdavį ir darbuotoją pavertė lygiaverčiais partneriais ir dabar darbdaviai turi įdėti daug daugiau pastangų, kad prisitrauktų motyvuotus, energingus ir save realizuoti norinčius profesionalus. Socialiniai tinklai būsimiems darbuotojams leidžia „nebepirkti katės maiše“ – egzistuoja įvairūs technologiniai sprendimai, leidžiantys susipažinti su organizacija iš vidaus, pajusti jos kultūrą, pamatyti būsimus kolegas ir vadovus ir tada priimti sprendimą dirbti ten ar ne.

Lygiai taip pat ir organizacijoms – jos naudoja robotus atrankoms, mobiliąsias aplikacijas informacijos surinkimui apie kandidatą. Visa tai leidžia susiformuoti platesnį ir objektyvesnį vaizdą nei pateikia pats kandidatas. Aš manau, kad socialiniai tinklai atrankos procesą padaro skaidresniu ir pateikia daugiau objektyvesnės informacijos, tad jų naudojimas tik intensyvės.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama