Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 14 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Įvykiai, visuomenė
 - Pažintiniai, įdomybės
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 13 d. 20:29
KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės vilkikų vairuotojams įvaldyti stresines situacijas
Lapkričio 13 d. 18:23
Kas yra kibernetiniai nusikaltėliai ir 4 būdai, kaip juos pačius apgauti
Lapkričio 13 d. 16:23
Ar „ChatGPT“ meta iššūkį „Google“? Nauja paieškos funkcija ir kaip ja naudotis
Lapkričio 13 d. 14:19
Labas, „Siri“, pasitark su „ChatGPT“: „Apple“ balso asistentui pribrendo laikas pokyčiams
Lapkričio 13 d. 12:29
Dauguma vartotojų nebepasitiki nuo sukčių nukentėjusiomis įmonėmis
Lapkričio 13 d. 10:49
Pasitikrinkite, ar jūsų telefone įjungti saugos pranešimai
Lapkričio 13 d. 08:50
Technologijos miegamajame – naujausios inovacijos gali padėti pagerinti miego kokybę
Lapkričio 12 d. 20:23
Jau 2025 m. vidutinio ir smulkiojo verslo laukia svarbūs pokyčiai – ar verta baimintis duomenų teikimo į i.EKA? (2)
Lapkričio 12 d. 18:14
Kaip „Mac“ kompiuterio garsą mažinti ar didinti mažesniais žingsneliais
Lapkričio 12 d. 16:42
KTU mokslininkų kūrinys: efektyvesnė reabilitacijos sistema po traumų, sumažinanti jų galimybę ateityje
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Straipsniai » Įvykiai, visuomenė Dalintis | Spausdinti

Kaina dar ne viskas. Kas svarbiausia perkantiems internetu?

Publikuota: 2017-02-14 10:28
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai (reklama)

Perkantieji internetu dažnai ieško geriausios kainos, tačiau vien jos gali neužtekti, jeigu norima pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Negavęs tinkamo įspūdžio, reikiamos techninės informacijos, naudingo patarimo ar pagalbos, kitaip tariant – geros apsipirkimo patirties, pirkėjas elektroninėje parduotuvėje neužtruks ir vėliau į ją nebegrįš. Tai ką gi reikia daryti, kad lankytojas prekes ne tik apžiūrėtų, bet ir įsigytų?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kaina dar ne viskas. Kas svarbiausia perkantiems internetu?Perkantieji internetu dažnai ieško geriausios kainos, tačiau vien jos gali neužtekti, jeigu norima pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Negavęs tinkamo įspūdžio, reikiamos techninės informacijos (apie daiktus, siuntos sekimą, kt.), naudingo patarimo ar pagalbos, kitaip tariant – geros apsipirkimo patirties, pirkėjas elektroninėje parduotuvėje neužtruks ir vėliau į ją nebegrįš. Tai ką gi reikia daryti, kad lankytojas prekes ne tik apžiūrėtų, bet ir įsigytų?

Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Vorobjovas pirmiausiai akcentuoja prekės pateikimą. Jo teigimu, internetinės parduotuvės neretai pasiūlo geresnę kainą, tačiau fizinėms parduotuvėms dažnai nusileidžia informacijos pateikimu – taip yra dėl to, kad elektroninėje erdvėje neišnaudojamos visos prekių pristatymo galimybės ir pranašumai.

Pirmiausia – vaizdas

„Kiekviena elektroninė parduotuvė privalo pateikti savo įmonės pavadinimą, juridinę formą, pardavėjo registracijos adresą, PVM kodą (jei tai PVM mokėtojas), verslo liudijimo numerį (jei tai privatus asmuo), klientų aptarnavimo telefoną arba adresą. Tačiau pirkėjui to beveik niekada neprireikia – jam pirmiausiai rūpi prekė ir kaina.

Prekę pirkėjas mato tik ekrane, todėl jam reikia išsamios informacijos, o pirmiausia – vaizdo. Pateikite kuo įvairesnių nuotraukų, kad pirkinį galima būtų apžiūrėti iš kuo daugiau kampų. Jos negali būti pašto ženklo dydžio. Reikia aiškių ir detalių vaizdų, kad juos pasididinęs pirkėjas galėtų matyti kiekvieną detalę. Bendrą pirkinio vaizdą ypač gerai atskleidžia vaizdo įrašai. Pavyzdžiui, jeigu perkate automobilinę kėdutę vaikui, jums bus aiškiau ką įsigyjate, jeigu šalia bus įdėtas gamintojo vaizdo įrašas, kuriame parodoma, kaip kėdutė tvirtinama. Tokios informacijos pirkėjas negaus net nuėjęs į saloną – tai pranašumas, kuriuo negalima nepasinaudoti, jei jūsų parduotuvė įsikūrusi elektroninėje erdvėje“, – sako V. Vorobjovas. Kitas svarbus dalykas – emocija bei įspūdžiai, kuriuos kuria tiek tinkamos nuotraukos, tiek aprašymai. Daugelis internetinių parduotuvių prekiauja tomis pačiomis, ar labai panašiomis prekėmis, todėl išskirtiniai vizualiniai, emociniai aspektai ypač svarbūs.

Išsiskirti padės ir pirkėjų atsiliepimai

„Tinkamas, informatyvus aprašymas, kuriame pateikiami ne tik pagrindiniai techniniai duomenys, tačiau ir naudingi patarimai, leis atskleisti jūsų siūlomos prekės naudą bei vertę. Pavyzdžiui, parduodate drabužį – patarkite kaip ir kokiomis progomis jį dėvėti, derinti, prižiūrėti bei skalbti“, – pataria V. Vorobjovas. Tačiau, pasak jo, vien išsamios, pardavėjo pateiktos informacijos neužtenka. Vertėtų pasirūpinti, kad parduotuvėje atsirastų lankytojų atsiliepimai. Elektroninių parduotuvių lankytojai pasitiki kitų pirkėjų komentarais ir, norėdami apsispręsti dėl pirkimo, jų ieško.

Komentarai ne tik skatina įsigyti kurią nors prekę, tačiau juose pirkėjai randa papildomos informacijos, apie tai, kad, pavyzdžiui, vienur drabužių dydis yra padidintas, kitur – kiek kitokie atspalviai negu matyti ekrane. Taip atsiliepimai papildo ir praplečia prekės aprašymą, o parduotuvė pirkėjų akyse įgyja papildomo patikimumo.

Be to, elektroninės komercijos profesionalai pastebi, kad pirkėjų apsisprendimą veikia ir tokios skiltys, kuriose pasiūlomi daiktai ar aksesuarai, tinkantys prie jų pasirinkto pirkinio.

Laimi tie, kurie leidžia rinktis

Net jeigu pirkėjas išsirinko prekę ir pateikė užsakymą, kol pirkinys neatsidūrė jo rankose, procesas nėra baigtas.

„Pirkėjas elektroninėje erdvėje nuolatos lygina skirtingų pardavėjų pasiūlymus ir sąlygas, todėl jo apsisprendimą veikia tiek pristatymo būdų gausa iš kurios jis išsirenka tinkamiausią, tiek apmokėjimo variantų pasirinkimas, tiek prekių grąžinimo sąlygos.

Pirkėjo akyse pirkimas ir vėlesnis prekės pristatymas – tai to paties proceso dalys. Ir net jeigu pardavėjas nėra tiesiogiai atsakingas už logistikos paslaugas, jų pateikimui bei aprašymui reikia skirti deramą dėmesį, kad pirkėjui būtų visiškai aišku, po kiek laiko, kada ir kaip jis gaus savo pirkinius“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Jo teigimu, elektroninė parduotuvė, siekdama sukurti gerą apsipirkimo patirtį, turėtų ne tik suteikti galimybę rinktis tinkamiausią siuntos pristatymo būdą (atsiimti pirkinį iš kurjerio, siuntų terminale ar siuntų atsiėmimo taške), ją pristatysiančią bendrovę, bet ir patarti – pavyzdžiui, jeigu prekė yra sunki, vertėtų papildomai užsisakyti užnešimo ar krovos paslaugas.

„Žmonės yra labai užimti ir jie nori kontroliuoti visą procesą, todėl pridėtinės vertės suteikia siuntų bendrovės proaktyvus informavimas apie konkretaus siuntinio būseną, galimybė greitai bei patogiai koreguoti pirkinio pristatymo dieną, adresą ar net nukreipti ją į siuntų savitarnos terminalą“, – sako G. Bilevičius.

Pašnekovo teigimu, šiuo metu stebima tendencija, kad elektroninės komercijos atstovai vis rečiau akcentuoja žemą kainą ar ypatingą nuolaidą ir vis smarkiau pabrėžia prekės išskirtinumą, jos istoriją, siūlo apmokėjimo būdų įvairovę bei patogias gražinimo sąlygas, investuoja į pirkėjų aptarnavimą bei alternatyvias prekių pristatymo galimybes. Konkurencinėje kovoje dalyvauja daugelis faktorių, tad, norint pritraukti ir išlaikyti klientą, būtina juos visus įvertinti.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama