Kasmetinėje plataus vartojimo elektronikos parodoje „CES 2017“ „Huawei“ pristatė savo planus skatinti inovacijas ir bendradarbiaujant su partneriais „Amazon“ bei „Google“ sukurti naują telefonų erą – išmaniuosius su dirbtiniu intelektu. Bendrovė taip pat prabilo apie naujos programinės įrangos įdiegimą „Mate 9 Pro“ ir „Porsche Design Mate 9“ telefonuose – šios serijos išmanieji bus pirmieji įrenginiai, turintys „Google Daydream-ready“ funkciją, palengvinsiančią prieigą prie virtualios realybės turinio.
Pažangus telefonas pažangiam pasauliui
„Kompiuteris mums suteikė prieigą prie informacijos, po to sekė internetas, kuriuo naudojantis informaciją galėjome ne tik skaityti, bet ir dalintis, dabar mes gyvename pasaulyje, kuriame viskas tarpusavyje sujungta“, – sako Richardas Yu, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės vadovas. Pasauliui tampant vis labiau apsuptam technologijų, jame įsišaknija kasdienybė, pagrįsta tarpusavio ryšiais ir atsiranda siekis sukurti technologiją, kuri leistų lengviau valdyti kasdienes užduotis bei rinktų duomenis apie mus supančią aplinką – virtualios realybės telefoną.
„Dabar žmonės su skaitmeniniu pasauliu jungiasi naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais, tačiau ateityje virtualios realybės telefonas visa tai pakeis. Šis telefonas bus mūsų pačių pratęsimas – neatskiriama gyvenimo dalis, kuri prisitaikys prie mūsų poreikių, leis skandžiai bendrauti tiek su realiu, tiek su skaitmeniniu pasauliu“, – sako R. Yu.
Tam, kad koja kojon eitume su skaitmeniniu pasauliu, dirbtinio intelekto integracija telefonuose yra neišvengiama. Tačiau siekiant tokį telefoną pritaikyti rinkai, jam reikalinga pažangi kompiuterinė programa, kuri galėtų matyti ir suprasti aplinką, išmanus mikrofonas, per kurį telefonas galėtų nagrinėti ir nustatyti skirtingus garsus, bei pažangios maitinimo sistemos tam, kad telefonas galėtų susidoroti su dideliais informacijos kiekiais.
Bendradarbiavimas su pramonės lyderiais
„Huawei“ bendradarbiavimas su pačiomis pažangiausiomis bei inovatyviausiomis pasaulio kompanijomis, tokiomis kaip „Amazon“ bei „Google“, yra strateginis pagrindas, leidžiantis formuoti ateinančią technologijų vartojimo erą, kurioje puikuosis ir „Huawei Mate 9 Pro“ bei „Huawei Porsche Design Mate 9“ telefonai.
„Huawei Mate 9 Pro“ bei „Huawei Porsche Design Mate 9“ – tai pirmieji „Huawei“ telefonai, leisiantys vartotojams mėgautis aukščiausios kokybės virtualios realybės patirtimi. „Mūsų tikslas – suteikti prieigą prie naujųjų technologijų bei inovacijų, sukurti elitinę pramonės vizionierių ekosistemą ir pasiūlyti rinkai tokius produktus, kurie padarytų didelę įtaką žmonių tarpusavio bendravimui. Žvelgiant į technologijų ateitį, esame ant naujosios eros slenksčio, kurį peržengus, mūsų įprastas ryšys su pasauliu pasikeis. Naujojo virtualios realybės telefono atėjimas į rinką – tai naujos telefonų eros pradžia, kuri suteiks gilesnės informacijos apie kasdienius darbus bei praturtins mūsų aplinkos suvokimo pojūčius“, – sako R. Yu.
Inovacijos su aistra
Per pastaruosius penkerius metus „Huawei“ tapo viena iš trijų pagrindinių telefonų gamintojų visame pasaulyje, 2016 metais pardavusi net 139 mln. išmaniųjų telefonų – 29 proc. daugiau negu 2015-aisiais. Žinoma tyrimų institucija „IPSOS“ savo ataskaitoje bendrovę pripažino, kaip labiausiai padidinusią savo prekių ženklo žinomumą – žinomumas nuo 76 proc. išaugo iki 81 proc., o tai lėmė pakilusį ir „Huawei“ prekių ženklo pasirinkimą užsienio rinkose nuo 66,7 proc. iki 100 proc.
Dėl nuolatinių investicijų į mokslinių tyrimų plėtrą, kurios siekė net 38 mlrd. dolerių per pastaruosius 10 metų, „Huawei“ tapo realia inovacijų lydere. Dabar bendrovė siekia sutelkti ryškiausius šių dienų protus tiek pačioje bendrovėje, tiek ir už jos ribų tam, kad suformuotų visiškai naują technologijų vartotojų erą.